skifter navn til Canon Production Printing

1. oktober 2019 — Canon Inc. og Holding BV annoncerer i dag ændringen af det officielle virksomhedsnavn til Canon Production Printing.

Efter at blev en del af Canon-koncernen i 2010, har selskabet fortsat med at udvikle og fremstille sine print-produkter under -brandet. Ved at omdøbe til Canon Production Printing og integrere -produkterne under Canon-brandet vil Canon skabe en samlet brand-enhed på tværs af alle områder af print-forretningen, forbedre synergier på tværs af porteføljen og etablere en klar tilgang til markedet. Ændringen af selskabets navn træder i kraft fra 1. januar 2020.

Siden etableringen af i 1877 har selskabet introduceret en lang række unikke kopi- og printteknologier. Gennem integrationen med Canon vil fortsætte med at udvikle sine kerneteknologier og øge sin markedsandel som Canon Production Printing for at fremme væksten i Canons kommercielle printvirksomhed verden over.

udvikler og fremstiller højteknologiske printprodukter og workflow-software til det kommercielle printmarked. Produkterne inkluderer rulleproduktionsprint og arkproduktionsprint til grafiske produkter, og storformatprintere til display graphics og CAD/GIS-applikationer.

Oversigt over

1) Selskabsnavn               :

2) Nyt selskabsnavn          :    Canon Production Printing

3) Repræsentativ              :     Minoru Asada (President and Chief Executive Officer)

4) Lokation                       :     Venlo, Netherlands

5) Etableret                      :     October 1877