På denne side finder du vigtige opdateringer vedrørende Canon-produkter
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dette skete, fordi de berørte printere får adgang til en tredjepartsserver via internettet, når printeren tændes. Den 30. maj og derefter blev mængden af de data, der blev returneret fra tredjepartsserveren, øget.
Derfor kunne printeren ikke behandle dataene og slukkede umiddelbart efter at den blev tændt. Afhængigt af modellerne blev printeren slukket og tændt igen gentagne gange.
Den 7. juni 2022 blev mængden af data, der blev returneret af tredjepartsserveren, ændret til en mængde, som den berørte printer kan behandle. Det betyder, at de berørte printere tændes og fungerer korrekt.
Firmwaren med den korrigerede kontrol af databehandlingen er blevet frigivet som forberedelse til fremtidige ændringer af internetmiljøet.
Det anbefales, at printerens firmware holdes opdateret til den nyeste version.
Printerens firmware kan opdateres via netværket ved hjælp af selve enheden eller ved hjælp af Updater-værktøjet, som kan downloades fra firmwarefanen for dit produkt. Vælg en af metoderne til at opdatere firmwaren til dit produkt nedenfor.
Kvalitetsproblem | Berørte produkter |
Pleje og vedligeholdelse af Zoemini C-batteri | Zoemini C |
Skrueproblem med EOS C70-håndtag | EOS C70 |
Problemer med lækage ved blækskylning | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |