Skab dit helt eget galleri med Canons SELPHY SQUARE QX10

Søborg – Torsdag, den 13. februar 2020: Canon præsenterer Canon SELPHY SQUARE QX10, den seneste tilføjelse til virksomhedens populære serie af kompakte SELPHY-fotoprintere og det firkantede fotopapir Canon XS-20L. Denne bærbare fotoprinter er lille nok til en håndtaske eller rygsæk og er det perfekte tilbehør til dem, der elsker at være kreativ eller er en passioneret Instagrammer, der printer farverige og levende fotos direkte fra en smartphone eller tablet. Enheden skal blot parres med Canons gratis SELPHY Photo Layout-app (kan downloades til iOS eller Android) for at komme i gang med at printe.

Let og ubesværet print i høj kvalitet – hvor som helst og når som helst

Med Canon SELPHY SQUARE QX10's indbyggede batteri og Wi-Fi-tilslutning bliver det ikke nemmere at printe højkvalitets-, firkantede 68 x 68 mm-print. Canons XS-20L firkantede fotopapir (sælges separat) har en selvklæbende bagside og et klassisk look med en hvid kant til at skrive en kort tekst på, hvilket giver billederne et retro og nostalgisk præg. Takket være fotopapirets beskyttende filmcoating bliver printene smudsfri, vand-, støv- og ridsebestandige.

SELPHY SQUARE QX10 behøver ingen blækpatroner eller printerbakke. Den fremstiller tørre, højkvalitetsfotos på blot 43 sekunder og benytter sig af en farvesublimeringsteknologi, der opretholder printets højkvalitets-finish og som modstår falmen i op til 100 år.

Den fås i fire forskellige farver (sort, hvid, pink og grøn). Når man scanner Canon SELPHY SQUARE QX10's QR-kode fra en mobil enhed, opretter printeren forbindelse til SELPHY Photo Layout-app'en, hvorfra der kan fås adgang til smartphonens billedbibliotek og kreative effekter kan tilføjes. Med stempler, filtre, kanter og særlige layouts hjælper app'en med at gøre brugernes print virkelig unikke.

Canon XS-20L label-sættet kan bruges til at dekorere hverdagsting som for eksempel scrapbøger, fotojournaler, mobilcovers eller dekorationer til hjemmet, så man kan bevare særlige minder.

Canon SELPHY SQUARE QX10 har ingen kabler, er meget brugervenlig og er designet til at passe ind i enhver livsstil. Med hurtig USB-opladning er denne batteridrevne, kompakte fotoprinter den sjove og trådløse måde til at skabe flotte print på et kort øjeblik, som man kan få glæde af i mange år fremover.

Canon SELPHY SQUARE QX10 og pakker med 20 ark Canon XS-20L firkantet fotopapir kan købes fra Canons online butik og hos officielle Canon-forhandlere fra marts 2020.

Vejl. Pris:
Canon SELPHY SQUARE QX10: DKK 1.299,00 inkl. moms
20 ark Canon XS-20L firkantet fotopapir: DKK 139,00 inkl. moms

Mere information om Canon SELPHY SQUARE QX10 og Canon XS-20L-fotopapir findes på:

Canon SELPHY SQUARE QX10

• Levende og farverige billeder i høj kvalitet, som holder i op til 100 år
  • Bærbar og batteridreven – lille nok til at få plads i en håndtaske eller rygsæk
  • Med Wi-Fi-forbindelse til en smartphone kan Canon SELPHY SQUARE QX10 bruges overalt
  • Opret forbindelse til SELPHY Photo Layout-app 2.0 for at tilføje et kreativt touch til dine firkantede fotoprint
  • SELPHY SQUARE QX10 printer op til 256 toner pr. primærfarve, hvilket resulterer i 16,7 millioner mulige farver

Kassens indhold

• Canon SELPHY SQUARE QX10
  • Farvekassette
  • Klistermærkepapir (prøve)
  • Sæt med brugervejledninger
  • USB Micro B-connector til USB Type-A-connector

NB

• Canon SELPHY SQUARE QX10 kræver en iOS-/Android-enhed med SELPHY Photo Layout-app 2.0.