Højkvalitetsprint derhjemme med Canons nye MegaTank-printere

Søborg, den 17. november 2022 – Canon annoncerer i dag udvidelsen af virksomhedens MegaTank-serie med fire nye, hurtige højkvalitetsprintere med genopfyldelige blæktanke – ideelle til familier, der vil spare penge, når de printer derhjemme. Hvad enten man er studerende, arbejder hjemmefra eller printer noget til familien, byder de nye MegaTank-printere på en række funktioner, herunder:

PIXMA G4570 : en hurtig 4-i-1-printer med automatisk dokumentfremfører (ADF) og Wi-Fi
PIXMA G3570-serien : en 3-i-1-multifunktionsprinter (MFP) med Wi-Fi – fås i tre farver
PIXMA G2570 : en 3-i-1-multifunktionsprinter
PIXMA G1530 : en 3-i-1-multifunktionsprinter

De hurtige printhastigheder, fremstillingen af højkvalitetsprint, blæktanke med høj kapacitet og som er nemme at påfylde, samt strømlinede interfaces gør det enkelt at bruge de nye printerne.

Canon PIXMA G4570

PIXMA G4570

Canon PIXMA G3570

PIXMA G3570 Series

PIXMA-G2570

PIXMA G2570

G1530

PIXMA G1530

Lave driftsomkostninger

Den opdaterede serie omfatter nu yderligere fire omkostningseffektive printere, der kan fremstille store mængder af dokumenter og fotos i høj kvalitet, uden at man behøver bekymre sig om at udskifte blækpatroner. Et kontinuerligt blækforsyningssystem strømliner driftsomkostningerne sammenlignet med patronbaserede printere. Takket være de højtydende blæktanke kan alle fire modeller fremstille 6.000 sider med én enkelt sort blækflaske1 og 27 % mere, når man vælger Economy Mode2 (7.600 ark). Hvis man behøver print i farver, tilbyder de nyeste MegaTank-printere en imponerende sidekapacitet på 7.700 sider fra et sæt af flasker med farveblæk3 (8.100 sider i Economy Mode). Dette er perfekt til familier, der er på udkig efter en omkostningseffektiv printer, der leverer højkvalitets-print, lige når de behøver det. Printerne anvender både pigmentbaseret og farvestofsbaseret blæk, så man altid kan få glæde af at få skarp, sort tekst og levende, farverige billeder.

Høj produktivitet

Alle fire modeller i serien leverer hurtige printhastigheder på 11,0 sider/min. (sort/hvid) og 6,0 sider/min. (farver), hvilket er hurtigere end printernes forgængere. Printerne er ikke alene hurtige, men også driftssikre, så brugere kan fokusere deres tid og energi på andet kreativt arbejde og printe store mængder af højkvalitetsprint uden besvær. Denne serie fremstiller skarpe og nøjagtige print til at imødekomme en bred vifte af forskellige behov: fra produktive studerende, der skal printe store opgaver, til familier, der vil hygge sig med kreative hobbyprojekter. PIXMA G4570 er udstyret med en 35-arks automatisk dokumentfremfører (ADF) til hurtigt at scanne og kopiere dokumenter med flere sider, så man også kan være produktiv, når man arbejder hjemmefra.

Nem betjening for hele familien

PIXMA G2570, PIXMA G3570-serien og PIXMA G4570 har et nyt og brugervenligt design med LCD-skærme, så man kan få glæde af enkel installation og ukompliceret betjening. Med Canons MegaTankblækteknologi er alle printere i serien nemme at vedligeholde og bruge. Nedetiden begrænses til et absolut minimum, takket være en vedligeholdelsespatron, som kan udskiftes af brugeren, samt klemfri blækflasker med et mekanisk ID.

PIXMA G4570 og PIXMA G3570 understøtter Wi-Fi og giver brugere mulighed for at oprette forbindelse uden besvær, takket være kompatibilitet med Apple AirPrint og Mopria® for Android, samt Canon PRINT-appen til print fra en mobil enhed. Derudover kan brugere, der er på udkig efter kreativ inspiration, udforske Canons Creative Park og slippe deres indre kunstner løs ved at skabe 3D-papirkunst eller personaliserede kort – med muligheden for at printe på magnetisk og mat fotopapir med alle modeller i serien. PIXMA G3570-serien fås i tre forskellige farver: sort, hvid og rød.

I dag lancerer Canon også to nye MAXIFY-printere – MAXIFY GX3050 og MAXIFY GX4050 – hvilket udvider serien med printfunktioner til små virksomheder og hjemmekontorer.

Besøg https://www.canon.dk/printers/refillable-ink-tank-printers/ for mere information om den udvidede MegaTank-serien.

MegaTank-serien – Vigtigste egenskaber

• Hurtige printhastigheder: 11,0 sider/min. / 6,0 sider/min.
• Høj sidekapacitet – sort/hvid: 6.000 ark (7.600 i Economy Mode), farve: 7.700 ark (8.100 i Economy Mode)
• Udskiftelig vedligeholdelsespatron
• Blækflasker med mekanisk ID/lås
• Kompatible med magnetiske, matte og fotomedier
• Højkvalitetsprint
• 100-arks kapacitet

PIXMA G4570 – Vigtigste egenskaber:

• Brugervenlig 1,3" LCD-skærm
• 4-i-1 printer – print, kopiering, scanning og fax
• 35-arks automatisk dokumentfremfører (ADF)
• 100-arks kapacitet
• Wi-Fi-kompatibel, trådløs tilslutning

PIXMA G3570 – Vigtigste egenskaber:

• 3-i-1-printer – Print, kopiering og scanning
• Brugervenlig 1,3" LCD-skærm
• Wi-Fi-kompatibel, trådløs tilslutning
• Fås i tre farver: sort, hvid og rød

PIXMA G2570 – Vigtigste egenskaber:

• Brugervenlig 1,2" LCD-skærm
• 3-i-1-printer – Print, scanning og kopiering

PIXMA G1530 – Vigtigste egenskaber:

• Enkeltfunktionsprinter
• LED-indikatorer på betjeningspanelet

1. Sidekapaciteten er baseret på forbrugsdata fra den efterfølgende flaske, men ikke fra den første blækflaske. Sidekapaciteten for farvedokumenter er den anslåede værdi, baseret på Canons egen testmetode, som opnås vha. ISO/IEC 24712-farvestandarden.
  2. Sidekapaciteten for almindeligt papir i Economy Mode er en anslået værdi.
  3. Sidekapaciteten er baseret på forbrugsdata fra den efterfølgende flaske, men ikke fra den første blækflaske. Sidekapaciteten for farvedokumenter er den anslåede værdi, baseret på Canons egen testmetode, som opnås vha. ISO/IEC 24712-farvestandarden.