Canon Future Promotion Forum – Væk følelser i en datadreven verden

Kunder er også mennesker, så hvordan kan virksomheder og bureauer nå deres målgruppe og forbedre deres markedsførings ROI ved at bruge teknologi til effektivt at individualisere deres data og stadig bevare den personlige kommunikation i kundeoplevelsen? Det er det, der diskuteres på Canon Future Promotion Forum, som i år afholdes online for første gang.

Richard Askam talte på Future Promotion Forum 2019. I 2020 vil førende eksperter diskutere, hvordan man skaber følelsesmæssig kundeloyalitet ved at integrere den menneskelige faktor

Keynote speaker Mark de Bruijn ekspert i datadrevet kundekommunikation

  • Deltag i Canon Future Promotion Forum online seminar den 14. oktober 2020 kl. 14:00 – 16.30
  • Førende marketing eksperter giver indsigt i, hvordan man booster kundekommunikation, efterfulgt af en Q&A session
  • Tema: Væk følelser i en datadreven verden

Årets Canon Future Promotion Forum vil fokusere på teknologier og tilgange til datadrevet marketing. Men i år med et tvist, hvor Canon sætter fokus, hvorfor den personlige faktor – nemlig følelser – også er vigtig, som en del af datadreven markedsføring. Værdien af online og offline brugeradfærdsdata indenfor kundekommunikation får et nyt boost, når deltagerne inspireres til at styrke deres budskaber ved hjælp af hyper-personificeret print for at tilføje et mere personligt præg.

Hovedtaleren på Canon Future Promotion Forum er den hollandske forfatter og markedsføringsdirektør hos Smartly.io, Mark de Bruijn, der er en af de mest anerkendte eksperter inden for sit felt. De Bruijn deler sine erfaringer om, hvordan man leverer en enestående kundeoplevelse og tilføje det personlige element i nutidens teknologifokuserede verden. Mark de Bruijn vurderes af LinkedIn til at være en af de mest inspirerende marketingeksperter og er også på listen over Top100 B2B European Marketing Leaders i 2019 (Hottopics). Hans bog 'Customers Are People Too' blev udgivet i februar 2020 og vil være kernen i hans præsentation.

Andre præsentationer vil omfatte:

  • 'Hvordan tekniske data kan bruges til følelsesladet kundekommunikation'
  • 'Sådan implementeres datadrevet markedsføring'
  • 'Hvordan grafiske virksomheder kan skabe hyper-personaliseret materiale'
  • 'Brugen af programmatic print til automatisering af marketingkampagner'

Herefter vil en paneldiskussion følge, hvor eksperter taler om, hvordan den personlige faktor kan integreres i datadrevet marketing.

The Canon Future Promotion Forum 2020 er målrettet mod:

  • Brandmanagers (B2B/B2C) på udkig efter det ideelle mix til deres kundekommunikation
  • Detail- og e-handlere som bruger CRM i deres markedsføring
  • Strategiske beslutningstagere
  • Marketing, kommunikation og CRM managers
  • Udbydere af grafisk print
  • Medie- og reklamebureauer, der er ansvarlige for branddesign og marketingkampagner
  • Journalister, meningsdannere etc.

Deltagelse er gratis. Få mere information om, hvordan du tilmelder dig her: https://www.canon-europe.com/business/insights/events/future-promotion-forum/