Kontakt Support

Vær opmærksom på, at Canon koncernvirksomheden Axis Communications nu er ansvarlig for service og support af Canon netværkskameraer. Hvis du har brug for hjælp med dit netværkskamera, bedes du kontakte Axis Communications.

For alle andre virksomhedsrprodukter kan du kontakte os telefonisk eller via e-mailadressen nedenfor for at få hjælp til et produkt eller få besvaret et spørgsmål.

Før du kontakter os, kan du besøge vores websupportområder, som indeholder produktspecifikke drivere, software, brugervejledninger, firmware, ofte stillede spørgsmål og andet nyttigt indhold, der kan besvare dit spørgsmål.


For generel produktsupport:
Før du ringer til os, bedes du læse nedenstående oplysninger:

  • Hvis du støder på problemer med udstyret på grund af en længere periode med reduceret eller manglende brug, kan du besøge vores side Tilbage til arbejdet for at få nyttige tips til, hvordan du løser nogle almindelige problemer.

  • Du kan finde oplysninger om rengøring af dine maskiner i vores retningslinjer for rengøring.
Vedr. Canon-support ring til os på 82 333 144*
Vedr. Canon-support ring til os på 70 10 00 22

Åbningstider: Mandag-fredag: kl. 8.00-17.00

  • For at hjælpe os, skal du have serienummeret på din enhed klar.
Gå til siden sådan finder du dit serienummer, hvis du har brug for hjælp til at finde dit serienummer.
* Opkald takseres i henhold til lokale geografiske gebyrer, afhængigt af dit abonnement og din serviceudbyder. Tjek først hos din udbyder for at få de nøjagtige priser.
Send os en e-mail til dk@support.canon-europe.com
Inkludér følgende oplysninger for at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt:

Servicebesøg:

Servicebesøg finder sted efter kundens henvendelse/anmodning eller via eMaintenance og indenfor Canons normale arbejdstid (mandag - torsdag ml. kl. 8.00 og kl. 16.00 – fredag ml. kl. 08.00 og kl. 15.30) dog ikke Helligdage, Juleaftensdag, Nytårsaftensdag, 1. maj og Grundlovsdag.
Udføres service udenfor Canons normale arbejdstid, faktureres arbejdstid og kørsel efter Canons til enhver tid gældende prisliste.


Bemærk, at alle oplysninger i e-mailen, udelukkende bliver brugt til at besvare din forespørgsel. Dine personlige oplysninger bliver ikke anvendt til marketingformål eller til at oplyse dig om andre produkter og tjenester, som du kan være interesseret i.

Vigtig bemærkning!

Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@support.canon-europe.com til din adressebog.

Feedback