Vær opmærksom på, at Canon koncernvirksomheden Axis Communications nu er ansvarlig for service og support af Canon netværkskameraer. Hvis du har brug for hjælp med dit netværkskamera, bedes du kontakte Axis Communications.
For alle andre virksomhedsrprodukter kan du kontakte os telefonisk eller via e-mailadressen nedenfor for at få hjælp til et produkt eller få besvaret et spørgsmål.
Før du kontakter os, kan du besøge vores websupportområder, som indeholder produktspecifikke drivere, software, brugervejledninger, firmware, ofte stillede spørgsmål og andet nyttigt indhold, der kan besvare dit spørgsmål.
![]() |
For generel produktsupport:
Før du ringer til os, bedes du læse nedenstående oplysninger:
Canon-support kontaktoplysninger:
DS – kunder med almindelige office maskiner:
* Opkald takseres i henhold til lokale geografiske gebyrer, afhængigt af dit abonnement og din serviceudbyder. Tjek først hos din udbyder for at få de nøjagtige priser. |
![]() |
Send os en e-mail til dk@support.canon-europe.com
Inkludér følgende oplysninger for at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt:
|
Servicebesøg:
|
Vigtig bemærkning!
Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@support.canon-europe.com til din adressebog.