CPS Priority-support
Dedikeret direkte telefonlinje og helpdesk via e-mail. Vores eksperter finder hurtigt ud af, hvad der er galt og tilbyder teknisk support, hjælp og produktrådgivning.
Registrér dit udstyr med Canon Professional Services gratis, og fortæl de historier, du er født til at fortælle – med prioriteret support, hurtige reparationer, eksklusive events og særtilbud.
TILMELD DIG GRATIS LOG PÅVi ved, at forskellen mellem et godt billede og et fantastisk billede er millisekunder, og at dit kameras tilstand kan udgøre denne forskel. Registrér dit udstyr, så er vi der for dig, hvis noget går galt, og vi kan inspirere dig til at blive ved med at flytte grænser, når tingene går godt.
Dedikeret direkte telefonlinje og helpdesk via e-mail. Vores eksperter finder hurtigt ud af, hvad der er galt og tilbyder teknisk support, hjælp og produktrådgivning.
Vi reparerer eller servicerer dit produkt på helt ned til 2 dage på et af vores specialiserede CPS-servicecentre og tilbyder gratis låneudstyr, hvis du har brug for det.
Få hjælp i udlandet på lokale servicecentre i hele Europa, Mellemøsten og Afrika. Hurtig og specialiseret support til anerkendte fotografer ved større sports- og underholdningsarrangementer på globalt plan.
Eksklusive invitationer til events, workshops, Canon-oplevelser og særtilbud, så du holder dig på stikkerne.
Endnu flere grunde til at tilmelde sig
Hold dit udstyr i topform med CPS-rabatter på vedligeholdelse af Canon-produkter fra Canon Service & Repair Centres.
Når du som CPS-medlem sender dit produkt til fakturerbare reparationer eller vedligeholdelse til Canon Service & Repair Centres, sender vi det tilbage til dig uden beregning.
Vi er til stede ved de fleste større tilskuerbegivenheder rundt om i verden for at støtte vores anerkendte Canon-fotografer. Vores ekspertsupport omfatter bl.a. gratis låneudstyr, teknisk support, gratis rengøring og kontrol, mindre reparationer samt prioriteret kø til CPS-medlemmer, så du ikke går glip af et eneste sekund.
Tilmeld dig gratis på få minutter, og se dit medlemsniveau. Du kan administrere din Udstyrstaske, point og særtilbud fra ét sted.
Vi byder dig velkommen med en skræddersyet velkomstpakke, der sendes med posten. Du får et medlemskort, der giver dig hurtig adgang til CPS-service og support i vores servicecentre og ved events.
DEN SUPPORT, CPS YDER TIL FAGFOLK, ER UOVERTRUFFEN
Registrér alle dine Canon-produkter for at se, hvor mange point du har. Dine samlede point bestemmer dit medlemsniveau og dine fordele. (Fordele kan variere fra land til land)
0
Point
500
Point
1.000
Point
1600
Point
Priority Support Helpdesk
Fast Track-service 1
Gratis låneudstyr 2
Rabat på vedligeholdelse 3
Global support ved events 4
Visse fordele er kun for de deltagende lande, se deltagende lande nedenfor eller se Vilkår for anvendelse.
Gratis returnering 5
Eksklusiv adgang til Canon-events og oplevelser 6
Eksklusive specialtilbud og rabatter (se nedenfor )
Velkomstpakke og medlemskort
Medlemsgebyr
Et eksempel på Canon-udstyr, der kvalificerer dig til Platinum-medlemskab.
Kræver 0 point.
Et eksempel på Canon-udstyr, der kvalificerer dig til Silver-medlemskab.
Kræver 500 point.
Et eksempel på Canon-udstyr, der kvalificerer dig til Gold-medlemskab.
Kræver 1000 point.
Et eksempel på Canon-udstyr, der kvalificerer dig til Platinum-medlemskab.
Kræver 1600 point.
Landene i Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA), der aktuelt tilbyder et komplet CPS-program, er:
Østrig, Belgien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Rusland, Slovenien, Sydafrika, Spanien, Sverige, Schweiz og Storbritannien.
CPS-service og mulighed for låneudstyr tilbydes ikke i følgende lande eller områder, men service kan arrangeres med det pågældende land:
Åland (Sverige), Andorra (Spanien), De Kanariske Øer (Spanien), Ceuta og Melilla (Spanien), Gibraltar (Spanien), Grønland (Danmark), Guernsey (UK), Isle of Man (UK), Jersey (UK), Liechtenstein (Schweiz), Monaco (Frankrig), San Marino (Italien) og Vatikanstaten (Italien). Der kan blive pålagt gebyrer for forsendelse, moms og told. Kontakt det relevante servicecenter på forhånd.
I følgende CPS-lande er ekspeditionstiden for Fast Tack-reparation 5 dage, og låneudstyr tilbydes ikke:
Estland, Island, Kazakhstan, Letland, Litauen, Tyrkiet, Ukraine og De Forenede Arabiske Emirater.
Professionelle fotografer og videografer kan også tilmelde sig CPS-medlemskab i følgende lande:
Algeriet, Armenien, Aserbajdsjan, Bahrain, Bulgarien, Cypern, Egypten, Georgien, Hviderusland, Iran, Israel, Jordan, Kuwait, Libanon, Nordmakedonien, Malta, Nigeria, Oman, Qatar, Saudi-Arabien, Serbien, Slovakiet og Usbekistan. Selvom CPS-service og låneudstyr ikke tilbydes i disse lande, kan CPS-medlemmer fra disse lande stadig drage nytte af deres CPS-serviceniveau, når de rejser til lande, der tilbyder disse services.
Andre fordele som f.eks. tilbud, events, oplevelser og servicerabatter varierer og tilbydes muligvis ikke i dit hjemland eller område.
CPS-medlemmer kan nu få fordel af disse fantastiske tilbud fra vores partnere. Medlemmer kan få mere at vide om, hvordan de kan benytte dem, på deres CPS-Dashboard.
Canon Professional Services (CPS) er en dedikeret service til professionelle og semiprofessionelle fotografer og videofotografer, der bruger Canon-produkter. Hurtig service og udstyrsreparationer, inspirerende events og oplevelser samt eksklusive særtilbud er nogle af de mange fordele, vi tilbyder vores CPS-medlemmer i Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA).
De fleste af Canons produkter relateret til fotografering eller videooptagelse udløser point. Du skal blot vælge dit produkt under registreringsprocessen for at finde ud af, hvor mange point de udløser. Når du har udfyldt dine produktoplysninger, vil disse point blive tilføjet til din konto. Dine samlede point fra alle produkter, du registrerer, udgør dit medlemsniveau. Et produkts point kan falde over tid og kan ikke indløses eller ombyttes.
Den blå prik angiver, at der kræves handling fra dig for det pågældende produkt, så du skal klikke på det og se nærmere. Point er nedtonede, når der mangler oplysninger, og et produkt ikke er helt registreret. Rediger din produktregistrering, og udfyld alle felter (serienummer, købsland, købsdato og købssted). Pointene vil derefter blive godkendt og bidrage til dit medlemsniveau.
Du skal blot tilmelde dig og begynde at tilføje dine produkter for at finde ud af, hvor mange point dit udstyr giver dig. Du behøver ikke afslutte din registrering for at se, hvor mange point dit udstyr er værd. Du kan bare vende tilbage senere og færdiggøre registreringen for at modtage dine point.
Det er hurtigt og nemt at registrere hos CPS, og du bliver øjeblikkeligt medlem: Du skal bare tilmelde dig med dine kontaktoplysninger. For at komme i gang med at samle point til dit medlemsniveau skal du registrere dine produkter. Bare rolig, det er utrolig nemt, og du kan indtaste oplysningerne i dit eget tempo. Du skal bruge serienummeret, navn på forhandler, samt land og købsdato. Når disse oplysninger er valideret, kan du se pointene på din konto. Sørg for at produktoplysningerne er korrekte, og at du har et bevis for købet af dine produkter, da vi måske beder om det, når du skal bruge dine fordele eller i tilfælde af en reklamation.
Vi har over 3.000 Canon-produkter, der kan registreres – herunder de fleste af vores kameraer, objektiver, printere og endda tilbehør. Husk at tilføje både gammelt og nyt udstyr, og selv Canon-produkter, der er købt uden for dit hjemland, kan give dig point. 120 af vores Pro Canon-produkter kvalificerer til Fast Track, hvilket betyder, at de kan repareres på bare 2 dage, afhængigt af dit medlemsniveau.
120 af Canons produkter er berettiget til hurtig service i vores officielle Canon-servicecentre. Find ud af, om nogle af dine produkter er berettiget til Fast Track ved at tjekke din Udstyrstaske og vælge individuelle produkter. Dette vil også vise ekspeditionstiden, som afhænger af dit medlemsniveau og CPS-serviceniveauet i landet.
Fast Track gælder ved reparationer hos alle Canon Service & Repair Centres og CPS autoriserede servicepartnere. For vedligeholdelse og opgraderingstjenester gælder Fast Track kun hos Canon Service & Repair Centres. Fast Track er kun tilgængeligt for produkter, der er registreret helt med alle oplysninger (serienummer, købsland, købsdato og købssted), og hvor pointene er godkendt.
Ekspeditionstiden gælder højst 3 produkter til service på én gang pr. medlem og omfatter ikke transporttid. Til sammenligning er standard, ikke-CPS ekspeditionstiden cirka 10 dage.
Ekspeditionstiderne kan ikke garanteres og kan ikke altid opfyldes som følge af faktorer som f.eks. tilgængelighed af reservedele. Både Canon og de reparatører, der er autoriserede til at yde CPS-services, vil imidlertid gøre deres bedste for at opfylde de tilsigtede reparationstider i tabellen. Hvis ekspeditionstiden ikke kan overholdes, vil du være berettiget til låneudstyr (Gold- og Platinum-medlemmer).
Se Brugsvilkår for at få flere oplysninger, herunder hvordan ekspeditionstiderne beregnes.
CPS-rabatter på produktvedligeholdelsesservice og gratis returnering på fakturerbare reparationer er kun tilgængelig fra Canon Service & Repair Centres (som anført i nedenstående Ofte stillede spørgsmål).
CPS-autoriserede servicepartnere tilbyder i øjeblikket ikke præcis disse fordele, men kan have deres egne tilbud, så det er værd at kontakte din valgte CPS-autoriserede servicepartner for at høre mere.
Alle Canon Service Centres, som yder service til CPS-udstyr, kan findes ved at bruge værktøjet på denne side og vælge filteret "Canon Professional Services".
Canon Professional Service Centers er store, lokale Canon-ejede værksteder, som er "centres of excellence", der håndterer en lang række Canon-services og -reparationer.
Der er 7 af disse centre i EMEA:
Frankrig
Tyskland
Italien
Rusland
Spanien
Sverige
Storbritannien
Dit CPS-medlemskabet giver dig mulighed for support og fordele på tværs af alle deltagende lande i Europa, Mellemøsten og Afrika, når du rejser. Fordelene kan variere fra land til land, så sørg for at kontrollere de deltagende lande for at få flere oplysninger.
Hvis du er Canon EMEA-medlem kan du benytte Canons prioriterede service uden for Europa, Mellemøsten og Afrika med et gyldigt CPS-medlemskort. Dog kan fordelene afvige fra de fordele, som tilbydes i dit område.
Er du en del af en større koncern eller organisation, der bruger Canon? Vælg medlemsniveau for hele koncernen med Corporate CPS, og hold styr på jeres Canon-udstyr og fotografer fra jeres hovedkonto.
Med hundredvis af Pro Partner-forhandlere, der er dedikeret til vores brugere, er ekspertrådgivning lige rundt om hjørnet. Altid pro-udstyr til salg, udstyr til leje i udvalgte butikker og erfarent personale.
Dit udstyr arbejder hårdt for dig hver dag. Vi sørger for, at det forbliver sådan, med særlige medlemsrabatter på vedligeholdelse og hurtig ekspeditionstid på reparationer.
Interviews med verdens bedste fotografer og filmskabere, fototips og tricks, de seneste Canon-produktnyheder og særtilbud, og påmindelser om Canon-arrangementer. Du får det hele direkte i din indbakke.
Tilmeld dig en Canon-konto, så holder vi styr på dine produktoplysninger online. Plus praktiske råd, tips og apps samlet ét sted.
*Eksisterende Adobe-betalingsabonnenter kan til enhver tid benytte indløsningskoden for samme produkt med samme Adobe-ID. Det tidsbegrænsede abonnementstilbud føjes til det eksisterende betalingsabonnement. I de følgende lande kan eksisterende Adobe-betalingsabonnenter kun indløse koden mindst 30 dage efter, at perioden for betalingsabonnementet udløber: Algeriet, Armenien, Aserbajdsjan, Bahrain, Hviderusland, Egypten, Georgien, Gibraltar, Israel, Jordan, Kasakhstan, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi Arabien, Tyrkiet, Ukraine, Forenede Arabiske Emirater og Usbekistan.