Meddelelse om delvis genoptagelse af tjenesten for image.canon

Tak, fordi du bruger image.canon.

Den 30. Juli 2020 identificerede vi et problem med 10 GB-langtidslagringen på image.canon. For at gennemføre yderligere undersøgelser suspenderede vi midlertidigt både den mobile applikation og webbrowsertjenesten på image.canon. Efter undersøgelsen identificerede vi, at nogle af de foto- og videobilledfiler, der var blevet gemt i 10 GB-langtidslageret før 16. juni 2020 kl. 9.00 (JST), var gået tabt. Vi bekræftede, at miniature-stillbilleder og -video af de berørte filer ikke var blevet påvirket, og at der ikke var nogen lækage af billed- eller videodata.

Efter at have løst det problem, der resulterede i tab af foto- og videobilledfiler, genoptog vi image.canon-tjenesten fra den 4. august 2020.

I øjeblikket kan miniature-stillbillederne og -videoer af disse mistede billedfiler vises, men de kan ikke downloades eller overføres. Hvis en bruger forsøger at downloade eller overføre en fil med miniature-stillbilleder eller -video, kan vedkommende modtage en fejlmeddelelse. Vi er i øjeblikket ved at undersøge de tekniske modforanstaltninger.

Automatisk overførsel af stillbilleder og videofiler fra spejlløse EOS R5- og R6-kameraer samt øjeblikkelig upload fra kompatible Canon-kameraer er også tilgængelig.

Canons kontaktoplysninger findes her: https://www.canon.dk/support/consumer_products/contact_support/.

Vi beklager ulejligheden.