Nyd højkvalitetsprint fra en af Canons stilfulde og kompakte tre-i-én-printere til hjemmet

Søborg: den 6. september 2016. Canon løfter i dag sløret for et nyudviklet sortiment af PIXMA-inkjetprintere, hvor design, tilslutningsmuligheder og kreativitet står i centrum. Uanset dine behov, så har Canon en løsning til dig – med virksomhedens entry-level PIXMA TS5050-serie, mid-range PIXMA TS6050-serie og PIXMA TS8050-serie og topmodellerne i PIXMA TS9050-serien. Samtlige printere er desuden op til 40 % mere kompakte.

PIXMA TS5050 series

PIXMA TS6050 series

PIXMA TS8050 series

PIXMA TS9050 series

Enkle og ubesværede tilslutningsmuligheder

Takket være de integrerede Wi-Fi-tilslutningsmuligheder byder hver PIXMA på trådløst print fra PC'er, smartphones og tablets via den forbedrede Canon PRINT-app for Android og iOS. Funktioner som Wi-Fi Direct¹ og 'Access Point Mode' sætter dig i stand til at oprette direkte forbindelse til printeren, uden at du behøver en router eller en Wi-Fi-adgangskode, hvilket gør det nemt at dele din printer, når du får besøg af venner og familie.

Vha. PIXMA TS9050-seriens og PIXMA TS8050-seriens PIXMA Touch & Print-funktion, som åbnes i Canon PRINT-app'en på Android-enheder, kan du tilslutte din NFC-aktiverede smartphone eller tablet og printe og scanne. PIXMA TS9050-seriens Ethernet-forbindelse giver dig friheden til at dele tilslutningen mellem flere PC'er på et netværk.

På PIXMA TS9050-seriens, PIXMA TS8050-seriens og PIXMA TS6050-seriens LCD-skærme får du adgang til PIXMA Cloud link, hvorfra du kan oprette forbindelse til dine foretrukne cloud-tjenester, så du hurtigt kan printe et billede eller uploade et dokument, som du senere kan læse på farten². Hvis du elsker sociale medier, så kan du med udvalgte printere³ oprette forbindelse til Instagram™, så du kan gøre dine yndlingsbilleder levende – ligesom 13 x 13 cm-print (5 x 5") på Canons nye, kvadratiske blanke fotopapir.

Moderne og kompakt design til stilfulde og tilsluttede hjem

Printernes kompakte og blanke design er de mest fremtrædende og iøjnefaldende hidtil, hvilket gør din PIXMA til et kunstværk i hjemmet. PIXMA TS8050-seriens og PIXMA TS6050-seriens kontrasterende blanke og matte finish tilføjer ekstra glans til et rum, mens man med PIXMA TS9050-seriens moderne, kasseformede design kan lave et kunstnerisk statement. Frontpanelet og de store LCD-skærme giver hurtig adgang til den helt nye, intuitive startskærm, som afspejler Canon PRINT app'ens enkle navigation og funktionalitet.

Hurtigt og enkelt kvalitetsprint derhjemme

PIXMA TS5050-seriens og PIXMA TS6050-seriens fem separate blæktanke giver hurtigt højkvalitetsprint på både almindeligt papir og fotopapir. Vha. en ekstra grå blæktank og forbedret fotosort blæk forbedrer både PIXMA TS9050-serien og PIXMA TS8050-serien kvaliteten i fotoprint og gengiver flere detaljer i mørke og skyggeområder, hvilket gør dem perfekt til fotografi-entusiaster. XL-patronerne (tilbehør) kan bruges på alle modeller og giver dig mulighed for at printe flere sider, mens de separate blæktanke mindsker spild, eftersom hver farve kan udskiftes hver for sig.

Udfold din kreativitet derhjemme

Fra fotos til dobbeltsidede dokumenter eller personaliserede fødselsdagskort og et barns kunstværker: Alle nye PIXMA-modeller er kompatible med en bred vifte af papirtyper og -formater takket være den nye papirfremføring fra printernes bagside. Derudover kan brugere med en frontkassette til TS9050-serien, TS8050-serien og TS6050-serien have almindeligt papir til dokumenter i den forreste kassette og fotopapir i den bagerste bakke, så man let og ubesværet kan printe både dokumenter og fotos, uden at man skal skifte papir mellem printopgaverne. Både PIXMA TS9050-serien og PIXMA TS8050-serien har Direct Disc Printing fra Canon PRINT-app'en.

Med PIXMA TS9050-serien, PIXMA TS8050-serien og PIXMA TS5050-serien kan du også printe dine billeder direkte fra et SD-kort uden behov for PC. Med SD-kortprint på PIXMA TS9050-serien kan du endda føje kreative filtre direkte til dine fotos fra den store 12,6 cm (5") touchscreen, så du får inspiration ved ét enkelt tryk på en knap.

PIXMA TS5050-serien – vigtigste egenskaber:

• Kompakt, elegant og prismæssig overkommelig Alt-i-Én-printer
  • Print via Wi-Fi, fra et SD-kort eller fra cloud'en
  • 7,5 cm (3") LCD-skærm og enkelt brugerinterface
  • Print 10 x 15 cm (4"x6") fotos uden kant derhjemme på under 40 sekunder
  • Betjen printeren fra en smartphone eller tablet vha. Canon PRINT app'en

PIXMA TS6050-serien – vigtigste egenskaber:

• Hurtig Alt-i-Én dokument- og fotoprinter
  • Wi-Fi-tilslutning for trådløs print, kopiering og scanning i hjemmet
  • Intuitivt burgerinterface med en 7,5 cm (3") touchscreen
  • Få adgang til cloud-tjenester fra printerens touchscreen
  • Betjen printeren fra en smartphone eller tablet vha. Canon PRINT app'en

PIXMA TS8050-serien – vigtigste egenskaber:

• Print dine fotos derhjemme i forbløffende kvalitet
  • Kompakt Wi-Fi-printer med kopierings- og scanningsfunktioner
  • Stor 10,8 cm (4,3") touchscreen og frontpanel, som vipper automatisk
  • Mulighed for print fra SD-kort og tilslutning via Wi-Fi og NFC
  • Betjen printeren fra en smartphone eller tablet vha. Canon PRINT app'en

PIXMA TS9050-serien – vigtigste egenskaber:

• Avanceret printer, som fremstiller fantastiske fotos i fotolab-kvalitet
  • Billeder på SD-kort kan tilføjes kreative filtre vha. den store 12,6 cm (5") touchscreen
  • Kompakt form med stilfulde kontraststrukturer
  • Alt-i-Én med Wi-Fi- og cloud-tilslutningsmuligheder, som kan betjenes fra mobile enheder
  • Wi-Fi-, NFC-, Ethernet- og SD-korttilslutningsmuligheder

¹ Kun Android-enheder.
² Scan til cloud og scan til e-mail er kun muligt ved brug af originalt Canon-blæk.
³ TS9050, TS8050 and TS6050