Canon lancerer nyt flagskib i imageRUNNER serien - skræddersyet til det intelligente workflow

Søborg, 18. juli 2016 Canon annoncerer lanceringen af en helt ny generation af multifunktionsprintere, nemlig imageRUNNER ADVANCE C5500 serien. De fem nye A3-modeller, der alle vil være klar til salg den 1. september, er imageRUNNER ADVANCE C5535, imageRUNNER ADVANCE C5535i, imageRUNNER ADVANCE C5540i, imageRUNNER ADVANCE C5550i og imageRUNNER ADVANCE C5560i. Alle byder på forbedret produktivitet, intelligent workflow samt en intuitiv brugerflade, ligesom Canon i udviklingen af de nye modeller tydeligt har rettet fokus mod at gøre det lettere for virksomhederne løbende at kunne bevare overblikket over de totale printomkostninger. Sammen med den nye modelserie lanceres således en helt ny imageRUNNER ADVANCE-platform.

Brugervenlighed i særklasse
Modellerne i imageRUNNER ADVANCE C5500 serien er forsynet med en responsiv farvetouchskærm, der gør det nemt for brugeren at finde rundt i de forskellige funktioner, lige som det er muligt at skræddersy funktionerne, så de passer specifikt til den enkelte virksomheds behov i almindelighed og den enkelte brugers behov i særdeleshed. Dette koncept vil være standard på alle kommende imageRUNNER ADVANCE-modeller, hvilket gør det enkelt at sikre en optimal brugeroplevelse på tværs af virksomhedens printere.

Forbedret effektivitet til alle
imageRUNNER ADVANCE C5500-serien repræsenterer”Best in Class Performance” og forbedrer på en række punkter effektiviteten på tværs af organisationen. Således tilbyder Universal Login Manager softwaren en unik kombination af brugerbaseret identifikation, fuld kontrol over personlige funktioner, ligesom de løbende printomkostninger er helt transparente. De nye multifunktionsprintere er desuden enkle at integrere med Canons tilbehørssoftware uniFLOW - en tilgængelig og skalérbar platform til administration af de enkelte enheder samt scanning af dokumenter, der skal digitaliseres. Maskinerne tilbyder også en enkel integration med markedets førende forretningsapplikationer samt det cloudbaserede økosystem, hvilket sikrer, at imageRUNNER ADVANCE C5500 serien nemt kan integreres i virksomhedens eksisterende arbejdsprocesser - også de processer, der benyttes af de mobile medarbejdere på farten.

Født til det intelligente workflow
imageRUNNER C5500 serien er udviklet til det informationsworkflow, der bliver et stadig mere centralt omdrejningspunkt for den moderne virksomhed. Printerne leveres således med et intelligente funktioner, der gør det enkelt at scanne og konvertere dokumenter til søgbare PDF-, Microsoft Word eller PowerPoint filer. En single-pass dupleks dokumentføder med plads til 150 papiroriginaler gør dem desuden velegnet til brug i selv de mest dokumenttunge virksomheder.

Canons ekspertise og knowhow er den bedste garant for imponerende kvalitet. V2 (Vivid & Vibrant) teknologien sikrer uanset oplagets størrelse enestående farvegengivelse på en lang række forskellige papirkvaliteter, lige som de mange muligheder for avanceret færdiggørelse sikrer det ”final touch”, der gang på gang vil imponere modtageren.

Optimal værdi for investeringen
“Takket være minimale krav til vedligeholdelse, maksimal driftssikkerhed og forbedret produktivitet giver imageRUNNER ADVANCE C5500 serien optimal værdi for investeringen. Værdien i print ligger først og fremmest i mulighederne for at kunne skabe, håndtere og dele dokumenter samt information på tværs af hele organisationen. De nye modeller leveres derfor med den nye imageRUNNER ADVANCE platform, der reducerer ressourcerne i denne proces og sikrer, at virksomhedens medarbejdere har adgang til den teknologi, de har brug for i det digitale workflow”, siger Dan Woodstock, der er Project Manager i Canon Europa.

Nem og enkel monitorering
Modellerne i imageRUNNER ADVANCE C5500 serien har en imponerende papirkapacitet på 6.350 ark, hvilket sammen med konstant monitorering af kvaliteten effektiviserer arbejdsgangen i større printoplag. Det er endvidere muligt at overvåge alle printere i virksomheden fra centralt hold med henblik på blandt andet opdatering af software og drivere samt aflæsning af forbrug. Kombineret med Canons Managed Print Services (MPS) giver det mulighed for løbende optimering af printinfrastrukturen, hvilket både sparer penge og øger produktiviteten.

Nøglefunktioner

imageRUNNER ADVANCE C5535