”Jeg samarbejder altid med andre influencere," siger fodboldfreestyler Ewan Baggott, også kaldet EABSkills. ”Der er et superfint lille fællesskab i fodboldfreestyle-verdenen, hvor vi hjælper hinanden. Samarbejde fører til venskaber for livet."
Sociale medier har gjort os alle til indholdsskabere, så hvordan sikrer du, at dine videoklip og opslag skiller sig ud fra mængden? Canons Crew Create-kampagne samlede fire britiske kunstnere, som alle bruger forskellige Canon-kameraer og -objektiver til at skabe deres opslag og videoer på sociale medier, for at vise, hvad der er muligt – uanset budget eller færdigheder.
Fodboldfreestyler Ewan Baggott, også kendt som EABSkills, har været en ivrig fotograf siden barndommen og bruger flagskibet Canon EOS R6 til at filme skills og tricks til sine 10.700 Instagram-følgere. ”Jeg var besat af fotografering, da jeg var yngre," siger han. ”Den allerbedste billedkvalitet er altafgørende for det, jeg gør."
Musiker og producer Jack Garratt, der har vundet en Brit Award, bruger et Canon EOS RP til at dokumentere sin kreative proces og dele billeder af livet på farten med sine 90.900 Instagram-følgere. "Jeg elsker at tage billeder," siger han. ”Jeg har altid et kamera med mig."
Danser Nifè har mere end 1,5 millioner følgere på TikTok. Hun bruger et Canon EOS M50 Mark II til at optage sin dans og sin undervisning på video. ”Det er let, nemt at bruge, og jeg kan bare lægge det i min taske," siger hun.
Gadekunstneren Fat Cap Sprays holder lav profil, så han filmer sine korte procesvideoer, som har fået mere end 72 millioner TikTok-likes på, med et Canon PowerShot G7 X Mark III. ”Det er virkelig kompakt og meget let, hvilket er perfekt, når jeg holder en spraydåse i min anden hånd," siger han.
Her møder vi de fire kunstnere, finder ud af lidt mere om deres kreative proces og ser, hvad de lærte af at mødes for at samarbejde om en kortfilm, der showcaser deres evner.
Læs mere: