CANON INFORMATION MANAGEMENT SOLUTIONS
Realisér jeres digitale fremtid med Canon Information Management Solutions. Vi leverer de teknologier og services, I har brug for til at administrere jeres digitale dokumenter og automatisere jeres forretningsprocesser, så I kan accelerere væksten, øge effektiviteten og mindske risici.
-
Vores ekspertise
Find ud af, hvordan vi kombinerer ekspertise inden for informationshåndtering og markedsførende teknologier for at hjælpe jer med at overvinde jeres forretningsmæssige udfordringer.
-
Vores løsninger
Få mere at vide om de løsninger, vi tilbyder til hyperautomatisering af jeres virksomhed – uanset om det er behandling af fakturaer, strømlining af HR-workflows eller samarbejde med jeres kunder.
-
Vores tilgang
Få mere at vide om Canon information management Solutions, vores rådgivende tilgang og vores værdiskabende services.
UDFORDRINGER I "DIGITAL-FIRST"-VERDENEN
KUNDER
Digitale muligheder
Forbrugere og kunder forventer hurtig adgang til information og services via digitale enheder, hvilket fremmer digitale forbrugsvaner og øger efterspørgslen efter responsivitet.
MEDARBEJDERE
Digitale færdigheder og vaner
Medarbejderne vil være i stand til at arbejde hvor som helst og implementere effektive nye værktøjer, der hjælper dem med at samarbejde og blive mere produktive. De leder efter arbejdsgivere, der muliggør fleksibilitet og effektivitet ved hjælp af digitale løsninger.
SAMFUNDET
Regler og compliance
Øget digitalisering og dataforbrug i samfundet er drivkraften bag indførelsen af nye lovgivninger som GDPR. Derfor har organisationer nu brug for forbedret compliance i forbindelse med informationer og sikker processtyring.
Se mere
-
VIRKSOMHEDSTRANSFORMATION
Planlægning af en vellykket strategi for digital transformation
Lær, hvordan I definerer og forfiner mål og identificerer prioriteter med vores praktiske guide til transformationsplanlægning.
-
VIRKSOMHEDSTRANSFORMATION
Udnyt informationers styrke
Opdag de værktøjer, der giver mere effektiv og præcis dataindsamling og -behandling.
-
RAPPORTÉR
Optimering af kommunikation i en kundecentreret tid
Transformér jeres tekniske og taktiske tilgang til kundeoplevelsen.
HAR I BRUG FOR HJÆLP?