Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

FÅ RABAT VED KØB AF KOMPATIBLE OBJEKTIVER*

Dette er nu et permanent tilbud




* Gælder for de udvalgte produkter nedenfor

*Vilkår og betingelser gælder

Tilbud

Køb et af de udvalgte kameraer, og kombinér det med det objektiv, du har brug for til at indfange det perfekte øjeblik.

Registrér både det valgte kamera og kampagneobjektivet i kampagneperioden og få op til KR. 500 i rabat

Anmod

*Vilkår og betingelser gælder

Udvalgte EOS-kameraer

Udvalgte EF-objektiver

Udvalgte RF-objektiver

Udvalgte EF-S-objektiver

Udvalgte EF-M-objektiver og -tilbehør

Find forhandler

Du kan købe Canon-forbrugerprodukter fra autoriserede forhandlere i hele landet. Brug det interaktive kort til at finde din nærmeste forhandler.

*Vilkår og betingelser gælder

Where to Buy

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvornår får jeg min cashback?

Canon bestræber sig på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback, IKKE 28 dage efter købsdatoen. Hvis de oplysninger, som gives med anmodningen om cashback, er mangelfulde eller forkerte, vil det også forsinke processen, da bankoverførslen vil blive foretaget 28 dage, efter at alle de korrekte oplysninger er modtaget. Bemærk, at vi ikke kan holdes ansvarlige for forhandlere/sælgere, som giver kunder forkerte oplysninger om, at de vil modtage betaling 28 dage efter købsdatoen.

Spørgsmål: Hvordan ved jeg, om min anmodning om cashback er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Når du har registreret dig online i forbindelse med Canons cashback-kampagne, får du tilsendt en bekræftelse af din ansøgning via e-mail. Bekræftelsen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til en webside, hvor du kan kontrollere status for din anmodning, og hvor du kan se, hvor langt vi er i behandlingen af betalingen. I tilfælde af at du har registreret ukorrekte oplysninger, vises dette på websiden, og du vil også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den hurtigste måde at give os manglende oplysninger på er ved at logge på websiden og opdatere dine oplysninger.

Spørgsmål: I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?

Bemærk! Din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf.

Spørgsmål: Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?

Når din anmodning er blevet godkendt, påbegynder vi betalingsprocessen, og du vil modtage en e-mail, som oplyser dig om den forventede dato, hvor betalingen vil blive overført til den bankkonto, du har oplyst.

Spørgsmål: Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?

Bemærk, at betalinger fra cashback-kampagner vil blive udført under navnet Salgskampagner/Sales Promotions, så teksten på dine kontoudskrifter vil sandsynligvis indeholde dette navn og ikke 'Canon'.

Spørgsmål: Jeg betalte for mit produkt med kreditkort, så hvorfor kan min betaling ikke bare refunderes til det samme kreditkort?

Canons cash back-betalinger kan i øjeblikket kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering af Canons cashback-kampagne, og jeg ønsker at opdatere dem?

Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de login-oplysninger, vi har sendt dig. Det er den sikreste måde at opdatere dem på. Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, bør du også kontakte os telefonisk for at fortælle os, at du opdaterer oplysningerne, så pengene ikke overføres til den gamle bankkonto, som vi oprindeligt har registreret.

Spørgsmål: Hvordan kan I forsikre mig om, at det er sikkert for mig at indtaste mine bankkontooplysninger online til Canons cashback-kampagne?

Vores websted er beskyttet af Rapid SSL.

Spørgsmål: Hvad er SSL?

Secure Sockets Layer (SSL) er en protokol til aktivering af datakryptering på internettet. Den hjælper også webstedsbrugere med at bekræfte ejeren af et websted. SSL bruges oftest til at beskytte kommunikation mellem webbrowsere og servere. Det bruges dog oftere og oftere til kommunikation mellem servere og til webbaserede applikationer.

Spørgsmål: Hvordan kan besøgende på websteder vide, om et websted bruger SSL?

Når en browser opretter forbindelse til en sikker side, henter den sidens SSL-certifikat og kontrollerer, at certifikatet ikke er udløbet, at det er udstedt af en certifikatmyndighed, som browseren har tillid til, og at det anvendes af det websted, som det er udstedt til. Hvis det ikke går igennem en af disse kontroller, viser browseren en advarsel til slutbrugeren. Hvis det går igennem kontrollerne, er adskillige sikkerhedsindikatorer indbygget i moderne browsere, som viser, at SSL er aktiveret.
• Begyndelsen af URL- eller webadressen ændres fra http:// til https://
• En hængelås i browservinduet ændres fra åben til lukket.
• Adressefeltet bliver grønt og viser navnet på webstedets ejer, når der oprettes forbindelse til et websted, som er beskyttet af et Extended Validation SSL-certifikat.
Derudover kan et garantimærke som RapidSSL-webstedsmærket blive tilføjet til websider på et sikkert websted.

Spørgsmål: Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren, før efter de gyldige kampagnedatoer er passeret. Kan jeg stadig sende en ansøgning til denne cashback-kampagne?

Gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og indsend den sammen med din faktura, når du udfylder formularen. Du har en frist på en måned efter sidste tilladte salgsdato til at indsende dine dokumenter.

Spørgsmål: Jeg vidste ikke noget om denne kampagne, og jeg købte et produkt et par uger før/efter de angivne kampagnedatoer. Kan Canon gøre en undtagelse og tillade en cashback for mit køb?

Vi beklager, at du har oplevet dette, men du kan kun deltage i kampagnen, hvis du købte dit produkt inden for de datoer, som angives i vores vilkår og betingelser.

Spørgsmål: Hvad anses for at være et acceptabelt købsbevis?

For køb i butikken kræver Canon en kopi af din kvittering, der viser betalingen og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer. For onlinekøb kræver Canon en kopi af din ordrebekræftelse og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer samt oplysninger om butik og produkt.

Spørgsmål: Hvilke transaktioner/produkter omfattes ikke af denne cashback?

Du kan finde undtagelserne i vores vilkår og betingelser. Undtagelserne omfatter kort følgende:
1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen
2. Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet
3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til, såkaldte parallelprodukter)

Spørgsmål: Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ i online-formularen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Spørgsmål: Hvor finder jeg produktets serienummer?

Du kan finde serienummeret ved at FØLGE DETTE LINK [http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/], der viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt/er. Du må IKKE forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Billedet nedenfor viser EAN/stregkoden, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din anmodning. Serienummeret finder du på siden af selve produktet. Se vores vejledning her for at finde serienummeret.

FAQ

Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke logge på websiden med min trackingkode?

Bemærk venligst, at dit login skelner imellem store og små bogstaver. Sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).
Der sker muligvis følgende, når du forsøger at registrere dig online:
- Jeg har prøvet at registrere flere gange, men jeg får ikke lov
- Jeg bliver ved med at få en "ikke godkendt"-meddelelse
- Jeg har prøvet at sende formularen igen, men det virker ikke.
I de FLESTE tilfælde er det den enhed, du anvender til at få adgang til websiden, f.eks. en mobil/smartphone, Apple Mac, anden enhed mv., der er problemet. Det er ikke en fejl på websiden. Du skal kontakte producenten af det produkt, du anvender, for at få vejledning. Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål fra ovenstående ofte stillede spørgsmål, kan du e-maile os på nedenstående e-mailadresse, eller hvis din henvendelse haster, kan du ringe til os på følgende nummer +45 70 20 55 15 eller besøge Canons supportside.

Hvorfor blev min e-mailadresse ikke genkendt, når jeg har registreret et objektiv og søgt om cashback?

Du skal bruge DEN SAMME e-mailadresse til registrering af dit kamera og et af de objektiver, som er købt fra kampagnelisten. Så bliver dit køb godkendt og knyttet til dit køb af objektiv.

Spørgsmål: Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?

Deltagerne er alene ansvarlige for at betale skatter, som de er forpligtede til at betale ved lov, og Canon vil ikke være ansvarlige eller erstatningspligtige over for deltagere for skader, tab eller omkostninger, som afholdes af deltagerne grundet manglende eller forsinket betaling af skatter. Canon kan heller ikke rådgive om skatteangivelsesprocedurer. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min bank opkræver et gebyr for overførslen af min cashback?

Canon overfører det nøjagtige cashback-beløb i den lokale valuta som annonceret, men Canon kan ikke holdes erstatningspligtige for pålagte bankgebyrer. Hvis modtagerens bank opkræver ekstra gebyrer/kommission for det, skal disse afholdes af forbrugeren.

Spørgsmål: Hvilke forhandlere deltager i denne kampagne? Hvor kan jeg købe et kamera?

Besøg vores forhandler side.


  • Canon
  • Objektivrabat – Få rabat på kompatible objektiver