Lav integrerede kampagner
Kommunikér ensartet på tværs af trykte og digitale kanaler
Vind flere ordrer ved at opbygge effektive kampagner på tværs af kanaler
Hvis din teknologi ikke gør det muligt at hølde øje med respons på dine kampagner, hvordan kan du så forbedre fremtidige markedsføring?
Kommunikér ensartet på tværs af trykte og digitale kanaler
Skab personaliserede, relevante og rettidige budskaber
Opnå indsigt i kundernes præferencer og indkøbsvaner
Spar tid og penge ved at automatisere rutineopgaver
Skil dig ud for at være på foran
Remo Martin
CEO, Rohner Spiller
Rohner Spiller, et trykkeri med hovedsæde i Schweiz, ønskede at tiltrække flere kunder ved at udforske nye muligheder inden for digital marketing. Men virksomheden havde ikke den nødvendige indsigt eller viden internt i virksomheden til at lave cross media-kampagner.
Vi gav Rohner Spiller-teamet et omfattende tre-dages kursus i cross media-markedsføring, der hjalp virksomheden til at lægge sig fast på en løsning med DirectSmile-softwaren.
Med vores hjælp etablerede Rohner Spiller et blomstrende digitalt marketingbrand, der har styrket virksomheden som helhed. Ud over at udvide sin kundebase medførte denne nye cross media-kapacitet en stigning på 20 % i printvolumen og effektiviteten i hele organisationen.
Fastsæt mål, udarbejd handlingsplaner og udarbejd aktiver
Definér modtagerdatabase, afprøv, lancér live-kampagne
Håndtering af respons i realtid efter kanal, modtagerprofil osv.
Analyser for at tilpasse eller forbedre kampagnens design