Fasthold kunderne
Ved at skabe en bedre og mere personlig kommunikation
Styrk jeres virksomhed bedre ved at tale mere effektivt med kunderne.
Nutidens forbrugere forventer, at virksomheder giver dem de oplysninger, de ønsker, når de ønsker dem, leveret til den enhed, der passer dem.
Ved at skabe en bedre og mere personlig kommunikation
Med en mere ensartet levering af meddelelser via flere kanaler
Ved at virksomheden, og ikke IT, opretter kundeindhold
Ved at integrere data fra ældre systemer
Kundehåndtering og -kommunikation: en ny strategi
Alan Watson
Relationship Manager, Aegon UK
Det internationale forsikringsselskab Aegon ønskede at forbedre den måde, de kommunikerede med deres 2 millioner kunder i Storbritannien på. Udover at forberede overgangen fra trykt til digital kommunikation ønskede virksomheden at nedbringe omkostningerne ved at outsource og samtidig forbedre deres datasikkerhed og revisionskapacitet.
Vi hjalp Aegon med at udvikle et topmoderne system til behandling af indgående og udgående mail med automatiserede dokumentworkflows og elektronisk lagring. Dette strømlinede dokumenthåndteringssystem blev placeret i en ny, ekstern facilitet, som blev bygget til formålet og administreres af Canon.
Vores outsourcede kundekommunikationsløsning førte til 50 % hurtigere mailhåndtering og en omkostningsreduktion på i alt 25 %. Udover at hjælpe med Aegons overgang fra trykt til digital kommunikation forbedrede løsningen også effektiviteten og datastyringen og gav virksomheden mulighed for overholde de lovmæssige krav.
Papir eller digital mail
Fra flere kilder
Personaliseret ved brug af dokumentdata
Baseret på personlige dokumentskabeloner
Leveringssystem via flere kanaler
For nem henting og revision
Arbejd hurtigere, reducér omkostninger og yd bedre kundeservice ved at behandle mail hurtigere og mere effektivt
Styrk datasikkerheden og sørg for, at dokumenter sendes til det rette sted på det rette tidspunkt
Opnå større effektivitet, og reducér fejl ved at automatisere kunderegistreringsprocessen