Digital Mailroom is a faster, smarter way to handle mail.

Digital Mailroom

En hurtigere, smartere måde at håndtere mail på.

Uden det rette system er det tidskrævende at sortere mails, der opstår nemt fejl, og du kan ikke se, hvem der har set dine mails eller hvornår.


Et digitalt mailroom sørger for, at al indgående mail automatisk registreres, identificeres, valideres og sendes med de relevante indeksdata til de rigtige systemer eller personer.

Fordelene ved Canons Digital Mailroom

Benefits Benefits

Spar penge

Få forbedret effektivitet og mindre spild

Benefits Benefits

Hurtigere svartid

Mere effektiv mailbehandling hjælper dig med at yde bedre kundeservice

Benefits Benefits

Få forbedret deling

Giv dine medarbejdere nem adgang til deres mail, uanset hvor de befinder sig

Benefits Benefits

Beskyt din mail

Udvikl en mere sikker måde at håndtere fortrolige oplysninger på

På opdagelse i fremtidens mailroom

Exploring the digital mailroom of tomorrow
Denne løsning har forbedret driften og givet hurtigere svartid over for kunderne.

Alan Watson

Relationship Manager, Aegon UK

Udfordringen

Aegon er en international udbyder af livsforsikringer, pensioner og kapitalforvaltning, og de søgte en hurtigere metode til at behandle mails mellem virksomheden og deres 2 millioner kunder i Storbritannien. Ud over at være dyrt og arbejdskrævende påvirkede Aegons ineffektive mailbehandlingssystem den service, de leverede til deres kunder.

Critical Document Governance ensures that critical documents are sent to the right place at the right time
Our Digital Mailroom solution streamlined and automated key workflows

Løsningen

Ved hjælp af en flerfaset tilgang hjalp vi Aegon med at transformere deres mailbehandlingsteknologi ved at implementere vores Digital Mailroom-løsning. Vores mål var at forenkle og automatisere vigtige workflows, samtidig med at mailbehandling og -lagring blev centraliseret i et nyt, eksternt anlæg.

Fordelene

Denne løsning førte til 50 % hurtigere mailhåndtering, halverede arbejdsomkostningerne og førte til en samlet omkostningsbesparelse på 25 % ved at mindske mængden af papirprint og -lagring. Udover at øge kundetilfredsheden ved at give hurtigere svartider gav det nye system Aegon fuld kontrol over processen og mindre risiko for overtrædelse af lovmæssige krav.

Our Digital Mailroom new system gave Aegon full process control and reduced compliance risks.

Find ud af, hvordan Digital Mailroom kan transformere din virksomhed.


TAL MED VORES TEAM

Sådan fungerer det

Få et forbedret workflow ved at investere i et digitalt mailroom.

Relaterede løsninger