LØSNINGER

Dokumentsammensætning og -levering

Digital transformation af fakturaer, opgørelser og personlig kommunikation, der er let forståelig og leveret gennem flere kanaler, og som fremskynder time-to-market via robust automatisering af forretningsprocesser.
A man looking at a computer screen

Dokumentsammensætning og -levering

OVERSIGT

Canons dokumentsammensætning og -levering

Håndtering af variabel datakommunikation er vigtig for mange organisationer. Vores løsninger til dokumentsammensætning og -levering gør det muligt for virksomhedsbrugere hurtigt at producere og levere datastyret kommunikation i kundens foretrukne kanal.

Fordelene ved dokumentsammensætning og -levering

Reducér omkostningerne, mens I øger produktiviteten og optimerer jeres kommunikation med vores transformationsløsninger til dokumenthåndtering.

  • et billede af en kvinde, der læser dokumenter

    Øg produktiviteten

    Fjern tidskrævende, repetitive, manuelle opgaver ved at strømline og automatisere dataworkflows fra en løsning, der giver ét enkelt kontrolpunkt.

  • an image of a calculator

    Reducér omkostningerne

    Producér kommunikation via flere kanaler, der er personligt tilpasset med tydelige budskaber, for at minimere dyre kundeservice-opkald og samtidig reducere forsendelsesomkostningerne.

  • A person smiling in a meeting room

    Optimér kundeoplevelsen

    Nå ud til jeres kunder med effektive, personlige dokumenter, herunder tilføjelse af reklamemeddelelser til jeres transaktionsbaserede kommunikation.

  • et billede af en mand, der arbejder på sin bærbare computer

    Overlejr ældre IT

    Transformér jeres kommunikation, og introducér nye digitale kanaler uden at erstatte eksisterende ældre IT-systemer, så I opnår omkostningsreduktioner og undgår afbrydelser.

  • Relateret software

    Er I på udkig efter andre omkostningseffektive løsninger, der kan hjælpe jer med jeres digitale transformation og samtidig forbedre jeres produktivitet, effektivitet og sikkerhed? Se vores udvalg af løsninger til forretningsprocesstyring.

  • Quadient logo
    Opret, administrér og levér kundekommunikation på tværs af alle kanaler uden besvær.
  • sysHUB logo
    Konsolidér jeres vigtigste processer og applikationer i ét enkelt automatiseret workflow.
  • Compart DocBridge-logo
    Denne pakke er fleksibel og skalerbar og hjælper med at administrere, optimere, validere og distribuere dokumentoutput.
  • Relaterede løsninger

    • work professionals in a meeting

      Håndtering af kundekommunikation

      Styrk jeres virksomhed og udforsk nye måder at kommunikere med kunderne på via vores digitale kommunikationsløsninger

    • Work professional using customer communications

      LØSNING

      Kundekommunikation

      Hjælper jeres kunder med at skille sig ud på et marked med mange aktører.

    • En gruppe personer, der arbejder rundt om et bord

      Automatisering af dokumentproduktion

      Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter

    • a person looking at their phone and computer

      Create and Send

      En brugervenlig applikation, der forenkler oprettelse og distribution af udgående ad hoc-breve og -dokumentation – fysisk eller digitalt – fra et hvilket som helst sted i verden.

    Udforsk Digital Transformation Services

    Driv jeres digitale transformation fremad, uanset hvor I arbejder fra.
    UDFORSK RELATEREDE SERVICES
    An AI image representing digital transformation

    Se mere

  • lysspor gennem en vej

    Tre trin til at indføre automatisering i jeres virksomhed

    Start rejsen mod at transformere jeres forretningsprocesstyring

  • HAR I BRUG FOR HJÆLP?

    Få mere at vide om, hvordan jeres virksomhed kan drage fordel af dokumentsammensætning og -levering.