LØSNINGER

Create and Send

En brugervenlig applikation, der forenkler oprettelse og distribution af udgående ad hoc-breve og
-dokumentation – fysisk eller digitalt – fra et hvilket som helst sted i verden.
a person looking at their phone and computer

OVERSIGT

Enkel administration af jeres forretningskommunikation

Canons Create and Send hjælper med at lette hybridarbejde og støtter jeres organisation, uanset hvor I befinder jer på jeres digitale transformationsrejse.

Løsningen gør det muligt for virksomheder at oprette ad hoc-kommunikation via et brugervenligt webforsendelsesværktøj, før den fysisk eller digitalt sendes til kunder fra et hvilket som helst sted.

Fordelene ved Create and Send

Create and Send automatiserer de manuelle processer for oprettelse af breve og dokumenter, herunder konvertering af breve og dokumenter til foruddefinerede skabeloner, der er i overensstemmelse med brandets style guide og gældende regler. Når den er godkendt, kan brugerne sende kommunikation digitalt til kunderne ved hjælp af dashboardets samarbejdsfunktioner.

Alternativt kan dokumenter og breve sendes via Create and Send-applikationen til et centralt printerrum eller en printleverandør til print og fysisk forsendelse.

  • Øg kundeoplevelsen

    Opnå ensartet branding af ad hoc-kommunikation på enten printet eller digitalt output.

  • Reducér omkostningerne

    Fjerner behovet for at bruge fortrykte kontorartikler, og gennem konsolidering af posten kan der udnyttes frankeringsrabatter.

  • Forbedr samarbejde og mobilitet

    Opret og send fra hvor som helst i verden med godkendelsesrouting, hvis det er nødvendigt.

  • Øg produktiviteten

    Automatisering fjerner manuelle processer, så medarbejderne kan fokusere på deres kernerolle.

  • Styrk GDPR og sikkerheden

    Hjælper med at bevare data- og informationssikkerhed og overholde lovmæssige krav.

  • Relateret software

    Udforsk andre softwareløsninger, der kan hjælpe jer med at øge produktiviteten, effektiviteten og sikkerheden og gøre fremskridt i jeres digitale transformation.

  • Automatisering af dokumentproduktion

    Automatisér og centralisér produktionen af forretningskritiske dokumenter på tværs af flere kanaler.

  • Automatisering af kundekommunikation og dokumentproduktion

    Tag kontrollen over salgsfremmende og transaktionskommunikation.

  • Dokumentsammensætning og -levering

    Digital transformation af fakturaer, kontoudtog og personlig kommunikation.

  • Udforsk Digital Transformation Services

    Driv jeres digitale transformation fremad, uanset hvor I arbejder fra.
    UDFORSK RELATEREDE SERVICES
    et billede, der repræsenterer digital transformation

    Se mere

  • Transformation af driften: Sådan tilpasser man sig hurtigt det nye normale

    Få mere at vide om, hvordan I kan drive effektive, transparente, kompatible forretningsprocesser.

  • HAR I BRUG FOR HJÆLP?

    Få mere at vide om, hvordan jeres virksomhed kan drage fordel af vores kundekommunikationsløsninger