En personlig oplevelse skaber ekstra værdi
At lave printet kommunikation af høj kvalitet tilfører værdi ved at holde meddelelser relevante og engagerende, hvilket forbedrer kundeoplevelsen. Udførelse af disse interne kampagner giver også større kontrol over personaliseringen. Digitale printere og software, der er indbygget i den variable datateknologi, giver brugerne mulighed for at producere små oplag af utroligt målrettet, individuelt tilpasset materiale. Ting som kataloger, invitationer og marketingmateriale kan rettes mod bestemte kunder, personaliseres med deres navne og andre oplysninger.
Printet kommunikation har fysiske egenskaber, der ikke deles med digitale løsninger: Folk kan se, røre og lugte print – sanseoplevelser, der sætter yderligere skub i engagementet. Kombineret med den tillid, som forbrugerne stadig har til print, giver kvalitetsprint af kundekommunikation organisationer en værdifuld mulighed for at engagere, overbevise og styrke loyaliteten hos kunderne. Mens fremstilling af kreative, personlige print tidligere ville betyde, at I skulle købe en ekstra specialprinter, kan nutidens mere alsidige printere opfylde jeres behov for kontorprinterfunktionalitet kombineret med muligheden for at levere nye, professionelle formater.