A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Professional Service-center

Kommende systemovergang

Vores mål er at give dig den bedste og mest effektive service, når du har brug for reparation og servicesupport. Derfor har vi for nylig iværksat et program for at modernisere og introducere nye, førsteklasses systemer i vores Canon Professional/Factory Service Centers.


Vi er i øjeblikket ved at overgå til dette nye system, og anmodninger kan tage lidt længere tid på nuværende tidspunkt. Vi anbefaler, at du, hvis din anmodning ikke haster, overvejer at udskyde afsendelse af dit produkt i denne overgangsperiode. 


Vi bestræber os på at sikre, at service- og reparationsanmodninger bliver gennemført så hurtigt som muligt, og vi vil gerne takke dig for din tålmodighed, mens vi arbejder gennem denne overgang. 

Besøg denne side for at få flere oplysninger. Vi sætter stor pris på din forståelse og dit samarbejde i denne overgangsperiode, og vi bestræber os på at gøre denne proces så problemfri som muligt.

Hvis du har brug for hurtig support eller er bekymret for din individuelle sag, er vores supportteam altid til rådighed, så kontakt os.

Hvorfor bruge Canons Professional Service-center?

Canons Professional Service-center (PSC) er servicefaciliteter, der ejes af Canon. Som producent af Canon-produkter mener vi, at vores kunder fortjener den bedste kundeservice og support.

Hvert Canon PSC har højt uddannede teknikere, de nyeste værktøjer og udstyr og er topmoderne anlæg, der alle er sat op til at levere en bred vifte af services på tværs af Canons produktsortiment.

Reparation

Afhængigt af, om du er en virksomhed eller forbruger, kan du arrangere en reparation af dit produkt på følgende måde:

Hvis du er en virksomhed:
  • For at kunne sende en service- eller reparationsanmodning til Canon skal du have en aktiv erhvervskonto.
  • Du kan registrere dig til en erhvervskonto eller alternativt logge på , hvis du allerede har en erhvervskonto.
  • Når du har logget på din erhvervskonto, kan du starte din service- eller reparationsanmodning.

Hvis du er forbruger:

I tilfælde af, at din Canon kommercielle garantiperiode er udløbet, eller at fejlens art ikke er dækket af den, tilbyder vi en række muligheder for reparation, der kan opkræves betaling for (enten reparation til fast pris, reparationsgrænse eller tids- og pristilbud), afhængigt af dit/dine produkt(er).

  • Reparation til fast pris: Du får en fast pris, før du sender dit/dine produkt(er) til et Canon Professional Service-center. Denne faste pris omfatter omkostningerne til alle nødvendige reservedele, arbejdskraft og returforsendelse.
  • Reparationsgrænse: Du kan angive en reparationsgrænse (dvs. maksimalt reparationsgebyr), før du sender dit/dine produkt(er) til et Canon Professional Service-center, men der gælder dog en minimumsværdi. Dette fungerer som din tilladelse til, at vi fortsætter med reparationen, og der vil ikke blive afgivet et tilbud. Hvis reparationen kan udføres mod et gebyr, der er lavere end den angivne reparationsgrænse, vil du kun blive opkrævet det lavere beløb. Ved at gøre brug af en reparationsgrænse kan der opnås en hurtigere reparationstid for dig, og din reparation vil heller ikke være underlagt et afvisningsgebyr (gælder, hvis du anmoder om et tids- og pristilbud)
  • Tids- og pristilbud: Du kan anmode om et tids- og pristilbud, hvor der efter produktets ankomst til et Canon Professional Service-center vil blive udført en teknisk diagnose. Vi vil derefter give dig et tilbud, der beskriver de forventede omkostninger til reparation af dit/dine produkt(er), som du har mulighed for enten at acceptere eller afvise, før reparationsarbejdet påbegyndes. Hvis du afviser vores tilbud, opkræves der muligvis et afvisningsgebyr for at dække udgifterne til kontrollen.

Alle vores muligheder for reparation, der skal betales for, er underlagt vores vilkår for service og reparation.

Services, vi tilbyder

Produkter, vi dækker

Canon Professional Service-centre håndterer en lang række Canon-produkter som f.eks.:

  • Kameraer og objektiver (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokameraer og objektiver (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA/XF/ME-serien)
  • Broadcast-objektiver
  • Pro-skærme
  • Remote PTZ
  • Kikkerter
  • Projektorer
  • Andre produkter (Zoemini, lommeregnere, presentere osv.)

Vær opmærksom på, at vi muligvis ikke tilbyder visse services til visse produkter, f.eks. hvis der ikke længere fås reservedele til det.

Kontaktoplysninger

Vores adresse: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vejbeskrivelse

Tel: +4570205515

Mail: psc.service@canon.se

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Åbningstider og transportlinks


Mandag til torsdag: 09.00 - 16.00
Fredag: 09.00 - 15.00

Servicevilkår og reparation

Før du sender dit produkt til et Canon Professional Service-center, skal du læse vores vilkår for service og reparation.

Du har måske også brug for ...