Reparationsproces
Reparationspriser, -proces og -formular. Læs vores reparationsproces, før du sender dit produkt til reparation.
Vores mål er at give dig den bedste og mest effektive service, når du har brug for reparation og servicesupport. Derfor har vi for nylig iværksat et program for at modernisere og introducere nye, førsteklasses systemer i vores Canon Professional/Factory Service Centers.
Vi er i øjeblikket ved at overgå til dette nye system, og anmodninger kan tage lidt længere tid på nuværende tidspunkt. Vi anbefaler, at du, hvis din anmodning ikke haster, overvejer at udskyde afsendelse af dit produkt i denne overgangsperiode.
Vi bestræber os på at sikre, at service- og reparationsanmodninger bliver gennemført så hurtigt som muligt, og vi vil gerne takke dig for din tålmodighed, mens vi arbejder gennem denne overgang.
Besøg denne side for at få flere oplysninger. Vi sætter stor pris på din forståelse og dit samarbejde i denne overgangsperiode, og vi bestræber os på at gøre denne proces så problemfri som muligt.
Hvis du har brug for hurtig support eller er bekymret for din individuelle sag, er vores supportteam altid til rådighed, så kontakt os.
Canons Professional Service-center (PSC) er servicefaciliteter, der ejes af Canon. Som producent af Canon-produkter mener vi, at vores kunder fortjener den bedste kundeservice og support.
Hvert Canon PSC har højt uddannede teknikere, de nyeste værktøjer og udstyr og er topmoderne anlæg, der alle er sat op til at levere en bred vifte af services på tværs af Canons produktsortiment.
Afhængigt af, om du er en virksomhed eller forbruger, kan du arrangere en reparation af dit produkt på følgende måde:
Hvis du er forbruger:
I tilfælde af, at din Canon kommercielle garantiperiode er udløbet, eller at fejlens art ikke er dækket af den, tilbyder vi en række muligheder for reparation, der kan opkræves betaling for (enten reparation til fast pris, reparationsgrænse eller tids- og pristilbud), afhængigt af dit/dine produkt(er).
Alle vores muligheder for reparation, der skal betales for, er underlagt vores vilkår for service og reparation.
Reparationspriser, -proces og -formular. Læs vores reparationsproces, før du sender dit produkt til reparation.
Hold udstyret fuldt funktionsdygtigt med et stort udvalg af produktplejepakker, herunder rensning, kontrol og justeringer.
Du kan forbedre ydeevnen på udvalgte Canon EOS-, Cinema EOS- og XA/XF-kameraer, så du kan fortælle flere spændende historier.
Hvis du har travlt, tilbyder vi vores "mens du venter"-sensorrensning og hurtigere ekspeditionstider for services.
Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for blækpatroner, der giver dig en gratis, nem og miljømæssig forsvarlig metode til at genvinde dine tomme Canon-patroner.
Canon Professional Service-centre håndterer en lang række Canon-produkter som f.eks.:
Vær opmærksom på, at vi muligvis ikke tilbyder visse services til visse produkter, f.eks. hvis der ikke længere fås reservedele til det.
Vores adresse: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Vejbeskrivelse
Tel: +4570205515
Mail: psc.service@canon.se
Mandag til torsdag: | 09.00 - 16.00 |
Fredag: | 09.00 - 15.00 |
Før du sender dit produkt til et Canon Professional Service-center, skal du læse vores vilkår for service og reparation.
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Registrér dit produkt, og administrér din Canon ID-konto
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen