Kontakt os

Vær opmærksom på, at Canon koncernvirksomheden Axis Communications nu er ansvarlig for service og support af Canon netværkskameraer › Hvis du har brug for hjælp med dit netværkskamera, bedes du kontakte Axis Communications.
For alle andre forbrugerprodukter kan du kontakte os telefonisk eller via e-mailformularen nedenfor for at få hjælp til et produkt eller få besvaret et spørgsmål. Før du kontakter os, kan du besøge vores websupportområder som indeholder produktspecifikke drivere, software, brugervejledninger, firmware, ofte stillede spørgsmål og andet nyttigt indhold, der kan besvare dit spørgsmål.

Kontakt Canon Support fra et telefonnummer


Ring til os på:
70 20 55 15
Tilgængelig:

Mandag-fredag

8:00 - 20:00

Prisen pr. opkald er 0.25 DKK + 0.25 DKK kr./minut ved fastnetopkald med TDC. Prisen kan variere afhængigt af teleudbyderen. Du kan få oplyst den nøjagtige pris hos din teleudbyder

For at hjælpe os skal du have følgende oplysninger klar:

  • Det nøjagtige produktnavn
  • Serienummeret for din enhed (sådan finder du dit serienummer)
  • Operativsystem installeret på din computer (sådan identificerer du dit operativsystem)
  • Referencenummer for tidligere kontakt med vores helpdesk

Kontakt via e-mail


Udfyld de nummererede afsnit nedenfor i rækkefølge, så vi kan indsamle så mange oplysninger som muligt.

Felter mærket med * er obligatoriske.

1. Dit produkt

50/50

2. Dit system

3. Dit problem

50/50
4000/4000

4. Dine oplysninger

Ved at indsende denne formular og afgive dine e-mail-oplysninger accepterer du Vilkår og betingelser for dette websted, og at Canon-kundesupport kontakter dig via e-mail. Hvis du ikke accepterer dette, skal du udnytte muligheden for support via telefon.

Bemærk, at alle oplysninger i formularen ovenfor, udelukkende bliver brugt til at besvare din forespørgsel. Ingen personlige oplysninger afgivet i formularen bliver anvendt til marketingformål eller til at oplyse dig om andre produkter og tjenester, som du kan være interesseret i.

Vigtig bemærkning!

Visse internetudbydere blokerer muligvis vores svar i den tro, at det er spam. Hvis du vil være sikker på at modtage et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@support.canon-europe.com til din adressebog.