Skyd, print og del selfies på farten med instant-kameraprinterne Canon Zoemini S og Canon Zoemini C

Søborg, den 28. marts 2019 – Nu lancerer Canon to helt nye instant-kameraprintere: Canon Zoemini S og Canon Zoemini C. Den nye produktserie af alt-i-én instant-kameraprintere bygger videre på succesen af den oprindelige Canon Zoemini, der blev lanceret i 2018. De nye kameraprintere passer perfekt i lommen og er den idelle følgesvend til at udforske kreativiteten og printe fotos, selv når man er på farten.

Slip kreativiteten løs og gør hvert et øjeblik til en historie med Canons uundværlige gadgets

Rose Gold

Matte Black

Pearl White

Bumblebee Yellow

Bubble Gum Pink

Mint Green

Seaside Blue

Canon Zoemini S er ideel til at indfange, printe og dele ferieeventyr, en spontan selfie, fotos med vennerne eller et Instagramværdigt billede. Med Canon Zoemini S’ otte Megapixel kameraopløsning, frontmonteret spejl, ring-light og en fjernudløserfunktion er kameraet nemt at bruge og sikrer, at du altid er klar til at tage den perfekte selfie på et øjeblik.

Canon Zoemini S findes i tre stilfulde finish – Rose gold, Matte black og Pearl white – og passer perfekt i håndfladen, en lomme eller en rygsæk, hvilket gør den bærbar og nem at tage med.

Hvad enten du shopper med vennerne, fejrer fødselsdag eller er på festival, kan du med Canon Zoemini S og Canon Zoemini C skyde og printe små billeder på blot få sekunder på 2x3" (5 x 7,6 cm) Zink™-fotopapir med selvklæbende bagside. Det har aldrig været nemmere og sjovere at indfange hverdagens øjeblikke med disse kompakte og lette gadgets, så alle kan dele deres historier, præcis når de har lyst til.

Canon Zoemini S understøttes af Canon Mini Print-app'en (kan downloades gratis til iOS og Android), så billederne kan printes direkte fra en mobilenhed vha. Bluetooth® og samtidig give muligheden for at redigere billederne og tilføje både filtre og rammer. Zoemini S gør det nemmere at tage gruppe-selfies blot ved at bruge Canon Mini Print-app'ens fjern- og selvudløserfunktion, så alle kan komme med på billedet.

Ud over Instagram og Facebook kan brugerne også logge ind på Google Fotos og Dropbox via Canon Mini Print-app'en og printe deres helt egne kopier af dyrebare minder, mens de er på farten.

Til dem, der ønsker en mere strømlinet version af Canon Zoemini S, findes Canon Zoemini C. Den er ikke kompatibel med Canon Mini Print-app'en og har fem Megapixel kameraopløsning, et reflekterende selfie-spejl og Micro SD-kortslot. Canon Zoemini C fås i fire iøjnefaldende farver – Bubble gum pink, Bumblebee yellow, Mint green og Seaside blue – og giver øjeblikkelige minder på farten.

Til begge enheder medfølger 10 ark Zink™-printpapir (smudsfrit og rivebestandigt papir med en selvklæbende bagside), så det er nemt at printe og udsmykke alt fra væggen på soveværelset til køleskabet eller mobilenheden. Ekstra pakker med 20 eller 50 ark papir kan købes separat.

Begge modeller kan købes på Canons online butik og hos officielle Canon-forhandlere fra torsdag den 25. april 2019.

For mere information besøg:

Canon Zoemini S: Vigtige egenskaber

• Kamera med 8 Megapixel opløsning og et Micro SD-kortslot  til at indfange, printe og dele fra samme enhed
  • Denne lette kameraprinter er den perfekte bærbare ledsager, som passer perfekt til lommen eller tasken. Den fås i farverne Matte black, Pearl white og Rose gold
  • Et frontmonteret spejl og en ring-light gør det muligt at indfange spektakulære selfies, mens Canon Mini Print-app'en styrer fjernudløserfunktionen, hvilket gør det nemmere at tage gruppebilleder vha. selvudløseren
  • Anvend Bluetooth® og Canon Mini Print-app'en til at printe billeder fra din mobile enhed med mulighed for at tilføje filtre og lave kollager
  • Print og genopfyld med den blækfri Zink™-teknologi, som leverer smudsfri, rivefaste og vandbestandige fotos med en selvklæbende bagside til print på farten
  • 10 ark 2x3" Zink™-papir med selvklæbende bagside medfølger

Canon Zoemini C: Vigtige egenskaber

• 5 Megapixel kameraopløsning med et Micro SD-kortslot  til at indfange, printe og eksportere billeder
  • Det frontmonterede spejl giver mulighed for at indfange de perfekte poseringer og printe den ultimative selfie
  • Den lette og bærbare Zoemini C findes i fire dynamiske farver og passer nemt i lommen
  • Print og genopfyld med den blækfri Zink™-teknologi, som leverer smudsfri, rivefaste og vandbestandige fotos på farten
  • 10 ark 2x3" Zink™-papir med selvklæbende bagside klar til print medfølger

Kassens indhold:

• Canon Zoemini S/C* (tilgængelige farver som ovennævnt)
  • En pakke med Canon Zink™-fotopapir (10 ark fotopapir og 1 SMART SHEET™)
  • Micro USB-kabel til opladning (USB A til Micro)
  • Quick Start Guide
  • Reguleringsark
  • Håndledsrem

Om Canon Mini Print-app'en

Mobilenheden skal være tilsluttet Canon Zoemini-fotoprinteren via Bluetooth® og Canon Mini Print-app'en. App'en kan hentes gratis fra App Store og Google Play. Kompatibel med mobile enheder, der kører iOS 9.0 eller nyere og Android-enheder, der kører Android 4.4 eller nyere.

1 Billeder, der er taget med Zoemini S, kan gemmes på Micro SD-kortet. Billeder kan ikke uploades til Zoemini S fra kortet.

2 Billeder, der er taget med Zoemini C, kan gemmes på Micro SD-kortet. Billeder kan ikke uploades til Zoemini C fra kortet.