Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Ordrehåndtering

Strømlin hele processen med levering af varer, fra ordrepluk, pakning og forsendelse til validering af leveringsbevis.

På nutidens dynamiske marked forventer kunder, at deres varer leveres hurtigt, præcist og til tiden.

Det kan derfor have alvorlige konsekvenser for jeres virksomhed, hvis den holdes tilbage af et ineffektivt, fejlbehæftet ordrehåndteringssystem.

Fordelene ved vores ordrehåndteringsløsninger

Benefits Benefits

Reduceret manuel ordrehåndtering

Automatiserede workflows sparer tid og undgår forsendelsesfejl

Benefits Benefits

Kortere faktureringstid

Fremskynd kvittering for modtagelse af varer med mobil e-signatur

Benefits Benefits

Forbedret kundeservice

Mere effektiv teknologi reducerer omkostninger, fejl og forsinkelser

Benefits Benefits

Styrk sikkerheden og compliance

Digitale systemer gemmer signaturer og sørger for sikker registrering

En opskrift på hurtigere, smartere varelevering

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Vi har nu en mere standardiseret struktur, der er billigere, nemmere at opretholde og mere fleksibel.

Friedrich Staller

Adm. dir., GEV

Udfordringen

Den østrigske leverandør af køkkenudstyr GEV ønskede at håndtere fakturaer og følgesedler hurtigere for at opfylde sit mål om at yde levering samme dag af 97 % af ordrer. Virksomheden var på udkig efter en digital løsning, der ville fremskynde de papirbaserede workflows og give mere processtyring og -synlighed.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Løsningen

Vi har udviklet en skræddersyet ordrehåndteringsløsning, der integrerer Canons dokumenthåndteringsplatform med GEV's ESP-system for at digitalisere al ordredokumentation og automatisk arkivere og tagge den, så den hurtig og nemt kan hentes igen.

Fordelene

Vores løsning gjorde ordrehåndteringen hurtigere ved at hjælpe medarbejdere med at finde følgesedler hurtigere og ved at reducere tiden til fakturering vha. e-signaturer. Samtidig med at dokumentsikkerhed og -synlighed forbedres, har systemet desuden forbedret kundeoplevelsen med tydligere, redigerbare ordreskabeloner.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Styrk jeres forretning ved at håndtere ordrer hurtigere og mere effektivt.


TAL MED VORES TEAM

Sådan fungerer det

Udvid forretningen ved at håndtere ordrer hurtigere og smartere.

Relaterede løsninger

Se mere