Få en større indtjening
Imødekom efterspørgslen ved at gøre print af små oplag mere økonomisk
Innovativ teknologi, der får din mailkampagner til at skille sig ud.
Forbrugerne reagerer bedre på målrettede budskaber, men det kan være dyrt at producere små oplag af personaliseret mail.
Imødekom efterspørgslen ved at gøre print af små oplag mere økonomisk
Opnå bedre responstal ved at producere mere brugertilpasset mail
Print Direct Mail i fuld farve og på spændende medier
Tilbyd nye tjenester såsom multimedia-marketingkampagner
En spændende ny æra for Direct Mail-print
Vores skridt ind i digital inkjet gør det muligt for os at levere den nødvendige innovation på vores markeder i dag.
Markus Stricker
Managing Director, MSP
MSP, en printserviceudbyder i Tyskland, har specialiseret sig i forbrugerkampagner og direct marketing. Selvom dens offset- og laserproduktionsproces var fuldt optimeret, kæmpede virksomheden for at konkurrere med tilbud om små oplag af produkter med afskårede ark og digitalt inkjet-farveprint.
I tæt samarbejde med Canon fik MSP strømlinet produktionen ved at udskifte arkfarveprinterne med en digital inkjet-løsning. Resultaterne blev også forbedret ved at erstatte den foregående tre-trins produktionsproces med et enkelt og integreret workflow.
Ved at reducere omkostningerne og forbedre produktiviteten er MSP igen en stærk markedsspiller. Takket være variabel dataprint har virksomheden udvidet sin serviceportefølje og er blevet en af Europas førende udbydere af Direct Mail-produkter for kreditkort.
Oprettelse af printjob (vha. variable data)
Direct Mail
Efterbehandling af dokumenter (f.eks. perforering)