Oplysninger om Canon European Warranty System

I tilfælde af at der forekommer fejl på et Canon-produkt, er vores kunder omfattet af Canons European Warranty System (EWS), som sikrer, at fejlen løses uden beregning i en begrænset periode efter købet (vilkår og betingelser er gældende).

Canon European Warranty System

EWS består af to forskellige servicetilbud. Hvilket af de to der gælder for dig afgøres af, hvor du bor, og hvilket produkt du har købt. For de fleste forbrugerprodukter fra Canon gælder Return To Base EWS. Hvis et produkt får en fabrikationsfejl i garantiperioden skal det returneres til et autoriseret Canon-servicecenter, hvor det vil blive repareret uden beregning af Canon-autoriserede teknikere. Dit produkt vil blive returneret til dig, når reparationen er udført.


For udvalgte Laser- og Inkjetprodukter (i udvalgte lande) tilbydes en On-Site-service. Der henvises til vilkår og betingelser for On-Site-service nedenfor, hvor du kan se en liste over produkter der dækkes af denne service.

Hvis et kvalificeret produkt får en fabrikationsfejl i garantiperioden, vil der blive ydet garantiservice på stedet på en af følgende måder:

  • On-site reparation (via tekniker)

  • On-site ombytning (via kurer)

Hvis On-Site-vilkår og betingelser ikke er anført nedenfor, er vores On-Site-service ikke tilgængelig i dit land. I dette tilfælde gælder kun Return To Base-garantien.

Vilkår og betingelser

Se alle vilkår og betingelser for alle garantityper ved at læse det relevante garantitilbud nedenfor.

Return To Base EWS

Canon og EWS-medlemmerne garanterer, at denne projektors hardware er i god driftsmæssig stand i garantiperioden. I tilfælde af at hardwaren bliver defekt inden for garantiperioden, ydes der hardwarereparationsservice uden beregning på de autoriserede Canon-servicecentre i lande, der er omfattet af EWS-garantien.

Denne Return to Base-garanti gælder for Canon-produkter, der er bestemt for og købt inden for det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) samt Schweiz og Storbritannien.

Den gratis EWS-tjeneste kan kun ydes mod fremvisning af dette garantikort sammen med den oprindelige faktura/kontantbillet udstedt til kunden af forhandleren, og hvis garantikortet anfører (a) køberens navn, (b) forhandlerens navn og adresse, (c) modelnavnet og serienummeret, hvis der er noget, af det købte produkt og (d) købsdatoen for produktet. Canon forbeholder sig ret til at afvise garantiservice, hvis disse oplysninger ikke er fuldstændige eller er blevet fjernet eller ændret efter slutbrugerens oprindelige køb af produktet.

Canon kan reparere eller erstatte Canon-produkter med nye eller istandsatte dele eller produkter med tilsvarende ydeevne og driftssikkerhed som nye enheder. Canon kan også erstatte produkter med tilsvarende modeller, hvor originalen er udgået. Istandsatte dele eller produkter vil kun blive brugt, hvis det er tilladt at gøre dette i henhold til loven i det land, hvor garantien er gældende.

  • Denne garanti gælder i et år fra forbrugerens købsdato (tre år for projektorer og halvfems dage for projektorlamper), hvilket fremgår af ovennævnte dokumenter.

    PIXMA G-serien: 2 år eller 30.000 print, alt efter hvad der indtræffer først.

    PIXMA G550/650: 2 år eller 10.000 print, alt efter hvad der indtræffer først.

  • Service under garantien er tilgængelig på Canons autoriserede servicecentre.

    Eventuelle udgifter til sikker transport af produktet til og fra det autoriserede Canon-servicecenter afholdes af kunden. Hvis produktet bringes ind i et land, som ikke er dækket af EWS, og som ikke accepterer garantikortet, skal produktet returneres til det land, hvor det blev købt, for at få gavn af garantien.

  • For at få alle oplysninger om den garanti, der tilbydes i de enkelte lande, bedes du kontakte det relevante EWS-medlem.

  • Canon og EWS-medlemmerne garanterer ikke følgende:

    • Periodiske eftersyn, vedligeholdelse og reparation eller udskiftning af dele som følge af normal slitage.
    • Forbrugsstoffer.
    • Software.
    • Dele, der udsættes for slitage (f.eks. videohoveder, optiske dele til projektoren, puder til spildblæk og styreruller) samt forbrugsstoffer og tilbehør (f.eks. batterier og optagelsesmedier), herunder, men ikke begrænset til, bånd, DVD, hukommelseskort og aftagelig HDD, der anvendes sammen med dette produkt, er ikke dækket af denne garanti.
    • Fejl opstået som følge af ændringer foretaget uden Canons godkendelse.
    • Omkostninger forbundet med at en Canon-serviceudbyder foretager tilpasninger eller ændringer af et produkt, der er nødvendige for landespecifikke tekniske eller sikkerhedsmæssige standarder eller specifikationer eller andre omkostninger for at tilpasse produktet som følge af specifikationer, der er ændret siden leveringen af produktet.
    • Skade som følge af, at et produkt ikke er i overensstemmelse med nationale standarder eller specifikationer i et andet land end det land, hvor produktet blev købt.

    Reparationsservice under garanti tilbydes ikke, hvis skaden eller fejlen skyldes:

    • Forkert brug, overdreven brug, håndtering eller betjening af produktet som omtalt i bruger- eller operatørmanualen og/eller relevante brugerdokumenter, herunder uden begrænsning, forkert opbevaring, tab, store rystelser, korrosion, snavs, vand eller sand.
    • Reparationer, ændringer eller rengøring foretaget på et serviceværksted, der ikke er godkendt af Canon.
    • Skader forårsaget direkte af brugen af uoriginale reservedele, software og forbrugsstoffer (f.eks. lamper, objektiver eller batterier), som ikke er kompatible med produktet. Kompatibilitet med din specifikke Canon-projektor bør være dokumenteret på emballagen, men sikres ved brug af originale Canon-reservedele, software og forbrugsstoffer, da disse er blevet testet. Du rådes til at kontrollere kompatibiliteten inden brug.
    • Tilslutning af produktet til udstyr, der ikke er godkendt til tilslutning af Canon.
    • Uhensigtsmæssig emballering af produktet, når det returneres til et autoriseret Canon-servicecenter.
    • Ulykker eller katastrofer eller forhold uden for Canons kontrol, herunder, men ikke begrænset til, lynnedslag, vand, brand, offentlige uroligheder og uhensigtsmæssig ventilation.

  • Reparationsservice kan blive forsinket, når den udføres uden for det oprindelige købsland, fordi produktet endnu ikke sælges i det pågældende land eller sælges i et landespecifikt design. Derfor er visse reservedele til projektoren muligvis ikke på lager i landet for reparationen.

    Det er kundens eget ansvar at sikkerhedskopiere og gemme alle softwarefiler og programmer før reparationen og genskabe dem efter reparationen.

    Canon påtager sig intet ansvar for eventuelle andre krav, herunder, men ikke begrænset til, tab af optagelsesmedier og tab af data osv., som ikke udtrykkeligt er angivet i denne garanti. Når du returnerer varen, skal du pakke den forsvarligt, forsikre den, vedlægge købsbevis, garantibevis og vejledningen til reparation samt, hvis det er muligt, et eksempel på et optagelsesmedie, hvor billeder taget med produktet er gemt. Denne garanti har ingen indflydelse på forbrugerens lovmæssige rettigheder i henhold til gældende national lovgivning eller på forbrugerens rettigheder over for forhandler i forbindelse med salgs/købsaftale. I mangel af gældende national lovgivning vil denne garanti være forbrugerens eneste retsmiddel, og hverken Canon eller dets datterselskaber eller andre EWS-medlemmer kan holdes ansvarlige for tilfældige skader eller følgeskader som følge af brud på nogen udtrykkelig eller underforstået garanti for dette produkt.

On-Site EWS

Serviceplan for onsite-garanti (Laser- og inkjetprodukter)


Se alle relevante modeller.


Tak for dit køb af dette Canon Office-produkt. Hvis du får brug for at anvende din onsite-garanti for dette produkt, gælder nedenstående vilkår og betingelser. Din onsite-garanti gælder 2 år fra den oprindelige købsdato for dit nye Canon Office-produkt.


I overensstemmelse med denne garanti er du berettiget til at modtage support fra Canon som beskrevet herunder. Bemærk, at den service, der bliver ydet i overensstemmelse med onsite-garantien er underlagt de betingelser, som er angivet heri. Bemærk, at denne onsite-garanti gælder sammen med andre garantier fra Canon, som du har for det pågældende produkt samt eventuelle lovmæssige rettigheder, som du måtte have som forbruger under gældende lokal lovgivning.


Denne onsite-garanti gælder for bestemte Canon Office-produkter, der er bestemt for og købt inden for det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) samt Schweiz og Storbritannien.


Canon garanterer, at hardwaren i dette produkt er i funktionsduelig stand i hele garantiperioden. Hvis hardwaren viser sig at være defekt inden for garantiperioden, vil der blive ydet "onsite-service" på din registrerede placering inden for Området (som defineret nedenfor).


Onsite-garantien vil kun blive udført gratis mod fremvisning af original købskvittering med datoen for køb af produktet. Canon udfører reparation eller udbytning af Canon produkter med nye eller renoveret reservedele som svarer til nye reservedele i præstation og pålidelighed. Canon kan også vælge udbytte produkter til modsvarende modeller hvis den oprindelige model er udgået. Istandsatte dele eller produkter vil kun blive anvendt, hvis det er tilladt at gøre det i henhold til den lovpligtige lovgivning i det land hvor garantien er gældende.

  • Onsite-garantien gælder i 2 år fra købsdatoen af dit nye Canon Office-produkt, som det fremgår af købskvitteringen.

  • 2. Sådan får du garanti-service

    Onsite-garanti-service er tilgængelig ved at kontakte Canons helpdesk via telefon (Venligst klik her for kontaktoplysninger).

    Onsite-garantiservice vil blive ydet på én af følgende måder:

    • Onsite-reparation (gennem en servicetekniker)*, hvilket dækker alle tilknyttede arbejdsomkostninger (herunder tilkaldelse, kørsel og reparationstid) og omkostningerne til alle servicedele.
    • Onsite-udskiftning (gennem kurer), hvilket dækker alle omkostninger til erstatningsproduktet og alle tilknyttede forsendelsesomkostninger.

    Servicemetoden afhænger af modellen, og du vil blive orienteret om, hvad du skal gøre, når du kontakter Canons helpdesk.

    *Service i overensstemmelse med denne onsite-garanti kan blive udført af tredjepart på vegne af Canon med passende dygtighed og forsigtighed.

  • Canon garanterer ikke for følgende:

    • Periodisk kontrol, vedligeholdelse, reparation eller udskiftning som følge af normal slitage.
    • Forbrugsmaterialer og tilbehør, herunder vekselstrømsadapter.
    • Alt software.
    • Slidte komponenter samt forsyninger og tilbehør.
    • Fejl som følge af ændringer, der er udført uden Canons godkendelse.
    • Omkostninger, som Canon pådrager sig for at foretage tilpasninger eller ændringer af et produkt, der er nødvendige for at passe til landets tekniske standarder, sikkerhedsstandarder eller specifikationer, eller andre omkostninger til justering af produktet som følge af specifikationer, der er blevet ændret, efter produktet blev leveret.
    • Skade som følge af, at produktet ikke passer til nationale standarder eller specifikationer i et andet land end købslandet.

    Garantiservice ydes ikke, hvis skader eller defekter skyldes:

    • Ukorrekt brug, håndtering eller betjening af produktet som angivet i brugsmanualer og/eller relevante brugerdokumenter, herunder, uden begrænsning, ukorrekt opbevaring, tab, overdrevne slag, korrosion og skader som følge af snavs, vand eller sand.
    • Reparationer, ændringer eller rensning udført på servicecentre, der ikke er godkendt af Canon.
    • Skader, som er direkte forårsaget af brug af reservedele, software eller forbrugsstoffer (som f.eks. blæk, papir, toner, batterier eller printerhoveder), som ikke er kompatible med produktet. Kompatibilitet med dit dedikerede Canon-produkt bør fremgå af emballagen, men sikres, når der anvendes originale Canon-reservedele, -software eller -forbrugsstoffer, da de er blevet testet. Venligst kontrollér for kompatibilitet inden brug.
    • Tilslutning af produktet til udstyr, der ikke er godkendt af Canon.
    • Uheld eller katastrofer eller andre forhold, som Canon ikke har indflydelse på, herunder men ikke begrænset til lynnedslag, vand, ild, offentlige forstyrrelser og utilstrækkelig ventilation.

    Ud over ovennævnte dækker onsite-garantien ikke:

    • Arbejde som følge af afbrydelse eller genoprettelse af forbindelse til produktet, herunder nødvendig forberedelse til sikker transport, som ikke leveres af os eller på vores vegne.
    • Arbejde, der ligger uden for vores normale arbejdstid (9 - 17 mandag til fredag undtagen helligdage), medmindre det fremgår af serviceplanen for onsite-garantien.
    • Services og tilhørende servicedele, der kræves som følge af en fejlagtig installation eller ikke-fungerende netværksforbindelse til dit produkt, hvis installationen og netværksforbindelsen ikke er blevet leveret af Canon

    Bemærk, at for at modtage onsite-service af serviceteknikeren/kureren, er det en forudsætning, at dit produkt befinder sig inden for "Området". Onsite-services kan kun ydes, hvis du giver serviceteknikeren/kureren adgang til produktet og passende hjælp, der kræves i denne forbindelse.

    Hvis du har i sinde at flytte dit produkt fra én adresse til en anden under varigheden af din onsite-garanti, har du pligt til at oplyse den nye adresse til Canon. Du kan gøre dette ved at sende en e-mail til den angivne "e-mailadresse" for Området (E-mailadresserne findes under kontaktoplysninger på onsite-garantien). Hvis du flytter produktet til et andet land, skal du kontrollere om landet er opført på listen her for at sikre, at Canon tilbyder onsite-garanti i det pågældende land.

  • Reparations-/Udskiftningsservice kan blive forsinket, når den udføres uden for det oprindelige købsland, hvis produktet endnu ikke er tilgængeligt i det land, eller hvis det sælges i et landespecifikt design. Derfor er bestemte reservedele til produktet muligvis ikke på lager i det land, hvor reparationen udføres. Det er kundens ansvar at sikkerhedskopiere og gemme alle software-filer og -programmer inden reparationen/udskiftningen og genoprette dem efter reparationen/udskiftningen. Canon fralægger sig ethvert ansvar for erstatningskrav, der ikke specifikt er nævnt i denne garanti, herunder men ikke begrænset til tab af optagemedier, tab af data osv. Denne garanti påvirker ikke forbrugerens lovmæssige rettigheder under gældende national lovning, ej heller forbrugerens rettigheder overfor forhandleren i henhold til salgs-/købskontrakten. Ved mangel på en gældende national lovgivning udgør denne garanti forbrugerens eneste og eksklusive beføjelse, og hverken Canon eller deres datterselskaber kan holdes erstatningsansvarlig for nogen hændelige eller opståede skader i tilfælde af misligholdelse af udtrykkelige eller implicitte garantier for dette produkt. Hvis du ønsker flere oplysninger om den garanti, der tilbydes i det enkelte land, skal du kontakte Canons helpdesk.

    Canon ikke er ansvarlig for yderligere, nødvendigt arbejde, tab, omkostninger eller påført skade fordi:

    1. Du ikke har brugt, opbevaret eller håndteret produktet korrekt (herunder manglende evne til at skabe ordentlige miljøforhold), eller ikke har overholdt instruktioner eller anbefalinger for produktet, der er blevet leveret af Canon, eller som findes i brugermanualer eller i en klausul i onsite-garantien.
    2. Du ikke har installeret eller vedligeholdt alle fejlkorrektioner, aktuelle software-opdateringer eller nye, medfølgende udgivelser, som er gjort tilgængelige af Canon eller andre relevante tredjepartsleverandører.
    3. En virus (eller lignende) i dit system, eller pga. alle funktionsfejl eller krav for alle produkter, der er sluttet til produktet, eller som på anden måde påvirker driften af produktet.
    4. Du eller en anden, der handler på dine vegne, har beskadiget eller foretaget ændringer på produktet, eller tilsluttet eller tilføjet andre genstande til produktet eller tilknyttede systemer, der påvirker driften af produktet negativt.

    Onsite-garantien skal reguleres og fortolkes i overensstemmelse med gældende, national lovgivning i det land, hvor produktet bruges, og servicen leveres. Alle uoverensstemmelser i forbindelse med onsite-garantien er underlagt domstolene.

Senest opdateret: 1. januar 2022

EWS-garantioversigt - Ofte stillede spørgsmål

  • Canon tilbyder European Warranty System (EWS) til produkter købt i:

    Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Island, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Holland og Storbritannien.

    Læs de fulde vilkår og betingelser for denne garanti.

  • Der er ingen juridiske krav om, at kunder skal registrere et produkt hos Canon for at være omfattet af EWS-garantien. Registrering af et produkt hos Canon via Canon iD gør det muligt for os at sende dig målrettede kampagnematerialer og opdateringer vedrørende dine produkter. Nogle kampagnegarantier kræver registrering hos Canon, men det vil fremgå af de specifikke vilkår og betingelser for kampagnen.

  • For lande omfattet af European Warranty System (EWS) indeholder hver produktæske normalt et EWS Warranty Card. Dette kort vil ligne de følgende eksempler:

  • Det er ikke nødvendigt at sende dokumentation til Canon for at være omfattet af European Warranty System (EWS). Hvis du specifikt ønsker at anmode om en garantireparation under European Warranty System (EWS), skal du altid kunne præsentere Canon for det oprindelige, gyldige købsbevis (påført den oprindelige købsdato) for det pågældende produkt, og i visse tilfælde kan et udfyldt garantikort også være påkrævet. Se det pågældende land for specifikke krav.

  • Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation under European Warranty System, skal du altid kunne præsentere Canon for det oprindelige, gyldige købsbevis (påført den oprindelige købsdato) for det pågældende produkt, og i visse tilfælde kan et udfyldt garantikort også være påkrævet. Se det pågældende land for specifikke krav. Kampagnegarantier kan også indeholde yderligere krav, så du bedes se de specifikke vilkår og betingelser for det pågældende kampagnetilbud (hvis relevant).

  • Der er ingen juridiske krav om, at kunder skal registrere et produkt hos Canon for at være omfattet af EWS-garantien. Hvis du specifikt ønsker at anmode om en garantireparation under European Warranty System, skal du altid kunne præsentere Canon for det oprindelige, gyldige købsbevis (påført den oprindelige købsdato) for det pågældende produkt, og i visse tilfælde kan et udfyldt garantikort også være påkrævet. Dette krav om købsbevis (påført den oprindelige købsdato) er også gældende for produkter, der er modtaget som gave.

  • Der er typisk en 24 måneders European Warranty System-garanti på Canon-produkter. Undtagelser kan forekomme, og ofte har detailhandlerne deres egne garantiforlængelseskampagner. Hvis du er i tvivl, bedes du se garantiafsnittet på Canon supporthjemmesiden for det pågældende land eller kontakte din forhandler (i tilfælde af garantiudvidelse fra detailhandler).

  • Oplysninger om den specifikke garanti, der tilbydes pr. produkt, vil normalt være indeholdt i produktæsken. Normalt vil produkter være omfattet af en garanti, der gælder for den specifikke salgsregion, og derfor skal kunder returnere produkter til den relevante region for at gøre krav på en garantireparation. Canon yder generelt ikke en samlet garanti, medmindre andet udtrykkeligt er angivet for specifikke produkter/områder.

  • Ja, Canon-produkter er omfattet af European Warranty System (EWS), uanset hvem den faktiske produktejer er. Men start- og slutdato for garantien gælder fra den oprindelige købsdato og ikke datoen for et efterfølgende salg. Hvis du specifikt ønsker at anmode om en garantireparation under European Warranty System (EWS), skal du altid kunne præsentere Canon for det oprindelige, gyldige købsbevis (påført den oprindelige købsdato) for det pågældende produkt, og i visse tilfælde kan et udfyldt garantikort også være påkrævet. Se det pågældende land for specifikke krav.

  • Teknisk set er Canon-garantier kun gældende inden for det område, hvor produktet er solgt. De specifikke oplysninger om garantien var inkluderet i æsken. Canon yder generelt ikke en samlet garanti, medmindre andet udtrykkeligt er angivet for specifikke produkter/områder. Vi vil altid anbefale Canon-kunder at kontakte lokale Canon-repræsentanter for at høre, hvad der er muligt. I nogle tilfælde kan det være nødvendigt for dig at betale for eventuelle reparationer og derefter anmode om at få refunderet udgifterne fra Canon (dette gælder kun, hvis fejlen, der er repareret, er omfattet af EWS - f.eks. dækkes kundens misbrug ikke), når du vender tilbage til EWS-regionen. For at understøtte dit krav, råder vi dig til altid at gemme relevant dokumentation vedrørende de udgifter, der er afholdt/reparationer, der er foretaget.

Kontaktoplysninger

Nedenstående tabel indeholder de lande, der tilbyder Canons European Warranty System, se Canons europæiske vilkår og betingelser for garanti for at få mere at vide. Du kan finde kontaktoplysninger for de enkelte lande og det serviceniveau, der er til rådighed.


Vær opmærksom på, at, hvor det er relevant, ydes der kun onsite-service til kvalificerede produkter.


Land Kontaktoplysninger til Helpdesk
Østrig Canon Østrig
Belgien Canon Belgien (nederlandsk)
Canon Belgien (fransk)
Bulgarien Canon Bulgarien
Cypern Canon Cypern
Tjekkiet Canon Tjekkiet
Danmark Canon Danmark
Estland Canon Estland
Finland Canon Finland
Frankrig Canon Frankrig
Tyskland Canon Tyskland
Grækenland Canon Grækenland
Ungarn Canon Ungarn
Island +354 533 34 11

Beco
Irland Canon Irland
Italien Canon Italien
Letland Canon Letland
Litauen Canon Litauen
Luxembourg Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norge Canon Norge
Polen Canon Polen
Portugal Canon Portugal
Rumænien Canon Rumænien
Slovakiet Canon Slovakiet
Slovenien Canon Slovenien
Spanien Canon Spanien
Sverige Canon Sverige
Schweiz Canon Schweiz (fransk)
Canon Schweiz (tysk)
Nederlandene Canon Holland
UK Canon UK

Relevante modeller for Canons onsite-garanti

Vær opmærksom på, at hvis dit produkt ikke er anført nedenfor, er det ikke berettiget til onsite-garanti og kun dækket af Return-to-Base-garantien.


Medlemslande af EWS (European Warranty System), der tilbyder Canons onsite-garanti:


Østrig Belgien Tjekkiet Danmark Finland
Frankrig Tyskland Ungarn Irland Italien
Luxembourg Nederlandene Norge Polen Portugal
Schweiz Slovakiet Spanien Sverige UK

 

Vælg en produktserie nedenfor for at gå til de relevante modeller


MAXIFY
i-SENSYS enkeltfunktionsprinter
i-SENSYS multifunktionsprinter
i-SENSYS-fax
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA-  


Onsite-udskiftning

MAXIFY-printer  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Onsite-reparation


PIXMA-  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS-fax  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS enkeltfunktionsprinter  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS multifunktionsprinter  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416dw
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
I-SENSYS MF443dw I-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Vi anbefaler, at du kontrollerer de nøjagtige garantibetingelser for din model hos din lokale forhandler, da lokale begrænsninger kan være gældende.

Du har måske også brug for ...

Kontakt os

Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport

Service og reparation

Bestil en service, send et produkt til reparation, eller få mere at vide om vores service- og reparationsproces

Genanvendelse

Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner

Canon-konto

Registrér dit produkt, og administrér din Canon-konto