Nova fakturahåndtering

En brugervenlig digital fakturahåndteringsløsning

Book møde

Fire personer kigger på en computerskærm, hvor de er i færd med gennemgå Canons Nova fakturahåndteringssystem

Effektivisér økonomifunktionen og spar tid

Nova fakturahåndtering er en digital løsning, der er designet til at håndtere informationer og de daglige arbejdsgange omkring kreditorbilag, fra modtagelse, workflow, arkivering og til genfinding – på en enkel måde.

En simpel digital proces

1. Modtagelse
2. Registrering
3. Godkendelse
4. Lagring og genfinding

Det siger vores kunder

Fakturahåndteringsløsningen NOVA er nem for alle, både i økonomiafdelingen og i vores andre afdelinger. Det er utrolig overskueligt, både til bogføring, opslag fra C5 og hvis vi skal finde et bilag. Det har sparet os rigtig meget tid i økonomi.

Laila Roed, økonomiarbejder, Danske Stenhuggerier ApS


Det arbejde, jeg laver nu, har helt klart en højere kvalitet fra et controller synspunkt. Før gik der meget tid med at arkivere og finde de fysiske fakturaer, mens jeg nu kan bruge mere tid på at sikre korrekt kontorering mv.

Birgit Grønbaek, Bogholderiassistent, Genan A/S

To kollegaer smiler og giver hinanden high five, de er glade for deres nye fakturahåndteringssystem fra Canon.

Udfordringer og Udbytte

Typiske udfordringer og tidsrøvere ved den traditionelle fakturahåndtering

  • Lang behandlingstid af fakturaer
  • Godkendere er optaget på møder, rejser eller fraværende på anden vis
  • Registrering på papir og i økonomisystem
  • Genfinding af fakturaer i fjernarkiv
  • Bortkomne fakturaer
  • Ingen eller minimal håndtering (XML)
  • Rykkergebyrer

Udbytte ved optimering af Fakturahåndteringen

  • Økonomi - spar tid, papir og arkivplads
  • Sikkerhed - ingen fakturaer forsvinder
  • Integration - til alle økonomisystemer
  • Fleksibilitet - flere kan behandle fakturaer samtidig
  • Overskuelighed - kontrol over alle bilag
  • Hurtig genfinding - mappestruktur og fritekstsøgning
  • Adgang - online tilgang til informationerne
  • Bedre arbejdsmiljø - mere tid og overskud

Fire kollegaer står foran en bærbar computer og kigger interesseret på hvad der foregår.

Fordele med Nova

1. Økonomi – Spar tid og papir
2. Sikkerhed – Ingen fakturaer forsvinder
3. Integration af alle økonomisystemer
4. Fleksibilitet – Flere adgange samtidig
5. Kontrol over alle bilag
6. Hurtig genfinding

Nova video intro
Nova Release Information 2020 - Forbedringer der øger effektiviteten

Lær mere om Nova

Related solutions

Vil du høre mere om Nova fakturahåndtering