Genan Casestory
Genan havde brug for at modernisere og digitalisere deres fakturahåndtering. Læs mere
Nova fakturahåndtering er en digital løsning, der er designet til at håndtere informationer og de daglige arbejdsgange omkring kreditorbilag, fra modtagelse, workflow, arkivering og til genfinding – på en enkel måde.
1. Modtagelse
|
2. Registrering
|
3. Godkendelse
|
4. Lagring og genfinding |
Fakturahåndteringsløsningen NOVA er nem for alle, både i økonomiafdelingen og i vores andre afdelinger. Det er utrolig overskueligt, både til bogføring, opslag fra C5 og hvis vi skal finde et bilag. Det har sparet os rigtig meget tid i økonomi.
Laila Roed, økonomiarbejder, Danske Stenhuggerier ApS
Det arbejde, jeg laver nu, har helt klart en højere kvalitet fra et controller synspunkt. Før gik der meget tid med at arkivere og finde de fysiske fakturaer, mens jeg nu kan bruge mere tid på at sikre korrekt kontorering mv.
Birgit Grønbaek, Bogholderiassistent, Genan A/S
Typiske udfordringer og tidsrøvere ved den traditionelle fakturahåndtering
Udbytte ved optimering af Fakturahåndteringen
1. Økonomi – Spar tid og papir
|
2. Sikkerhed – Ingen fakturaer forsvinder
|
3. Integration af alle økonomisystemer
|
4. Fleksibilitet – Flere adgange samtidig |
5. Kontrol over alle bilag
|
6. Hurtig genfinding |
Genan havde brug for at modernisere og digitalisere deres fakturahåndtering. Læs mere
HB Trapper havde behov for en optimering af den daglige økonomistyring. Det fik de med Nova.
Hør vores Nova specialist gennemgå Novaløsningen.
Se her en oversigt over processen for en Nova installation
Konvertér dokumenter til reel data til brug i ERP, CRM og meget mere.
Opnå højere produktivitet og styr omkostningerne ved at strømline dokumentworkflows med én management-løsning.
Giv kunderne bedre service ved at behandle mail hurtigere og mere effektivt.