Services

Managed Fleet Services

En komplet servicepakke, der sikrer, at flåden konstant er tilgængelig med minimal afbrydelse, har tilstrækkelig kapacitet og er beskyttet mod sikkerhedstrusler.
Få mere information
a work professional looking at laptop

Output Management Service

Administrerer effektivt jeres MPS-optimeringspolitik, så I får effektiv kontrol over jeres print- og scanningssikkerhed og bæredygtighed.

Dette giver jer effektiv kontrol over farveudnyttelse, dobbeltsidet print og omkostninger ved print. Desuden er det med til at sikre, at print og scanning udføres sikkert og med behørig hensyntagen til dets påvirkning af miljøet.

three work professionals talking
Work professionals in a meeting reviewing data on a tablet

Customer Reporting Service

Giver jer rapporter om jeres printmiljø, fra papirforbrug til serviceniveauer, så I kan forstå dets ydeevne og omkostninger.

Vores Customer Reporting Service leverer rapporter, der viser løbende fremskridt inden for print og scanning. Rapporterne indeholder oplysninger om KPI'er (Key Performance Indicators), som beskrevet i begyndelsen af kontrakten. I får en detaljeret oversigt over:

  • Samlet flåde og flådebrug af Canon- og tredjepartsenheder, herunder oplysninger om typer af printjob (sort/hvid, farve, dupleks osv.)
  • Serviceniveauer og flådens performance
  • Rapportering om omkostningssted (kun uF/uFO)
  • Ændringer i kundens print
  • Miljørapportering
  • Regnskabsaflæggelse

Technology Manager

Ved at overlade den daglige teknologistyring til os kan I aflaste jeres IT-team, så de kan levere en bedre brugeroplevelse til jer.

Ifølge vores erfaring er levering og servicering af store internationale MPS-kontrakter den centrale rolle for en Technology Manager, men de kan ofte være fraværende. Vi mener, at dette er en forglemmelse. Som en del af dette servicetilbud tilbyder vi en dedikeret Technology Manager, der er højt specialiseret i virksomhedsmiljøet og den aktuelle/fremtidige tekniske Canon-portefølje.

Rollen er med til at sikre, at de tekniske komponenter, der understøtter MPS-services:

  • Er designet til at opfylde kundens krav og politikker, som defineret i de relevante dokumenter.
  • Er implementeret i henhold til den aftalte projektplan og designdokumenter.
  • Giver anvendelighed, garanti og sikkerhed.
  • Overvåges, opdateres og forbedres løbende med innovation.

UWV Case Study
et billede af en medarbejder, der arbejder på en bærbar computer

Multi-Vendor Management Service

En central administreret løsning med et enkelt kontaktpunkt for alle aktiviteter hos printleverandører.

Vores Multi-Vendor Management Services giver jer mulighed for at konsolidere alle jeres printleverandøraktiviteter til et enkelt kontaktpunkt. Det er en komplet administreret service fra start-til-slut fra flere leverandører, som omfatter:

  • Proaktive administrationsservices til printerenheder
  • Overvågning og påfyldning af forbrugsstoffer
  • Fejlmelding
  • Vedligeholdelse ved afbrydelser/reparation på udstyr, der ikke er fra Canon
  • Virksomhedsrapportering

Administration af forretningsforhold

En dedikeret ressource til administration af jeres print- og scanningsinfrastruktur, der består af en Fleet Manager.

Denne service giver et enkelt kontaktpunkt til alle flådestyringsforespørgsler og hændelseseskaleringer. Dette omfatter rapportering om flådestyring, så I kan få mest muligt ud af jeres printløsning i overensstemmelse med jeres MPS-optimeringspolitik.

  • Fleet Manager (FM) – en dedikeret skrivebordsbaseret ressource, som vil fungere som enkelt kontaktpunkt (SPOC) for alle flådestyringsforespørgsler

et billede af en mand, der arbejder på sin bærbare computer

Relaterede services

Det kan være en svær udfordring at drive en printflåde, især på mange lokaliteter. Vores udvalg af managed services hjælper med at levere optimal ydeevne.

HAR I BRUG FOR HJÆLP?

Find ud af, hvordan Canon Business Services kan gavne jeres virksomhed