At finde madhimlen
Forestil dig dit drømmekøkken. Der er en stor chance for, at den har et Miele-produkt. Det familieejede Miele, der er berømt for deres prisbelønnede, avancerede apparater, har været en stor international producent siden 1899. For et 100 år gammelt brand med et enestående ry for sit design er image meget vigtigt ved alle kundekontaktsteder, herunder deres online redaktionelle program.
For at bringe deres digitale indholdsmuligheder op på et højere niveau ønskede det kulinariske team i Schweiz at introducere episodiske live-streams, hvor kunderne kunne opdage, hvordan de får mest muligt ud af deres produkter gennem madlavningsdemoer og -tutorials, ligesom det, du ser på TV. Med plads til et intimt live publikum krævede deres professionelle on-site-studie en permanent multi-cam-løsning, der kunne betjenes af ikke-teknisk personale, da de ønskede at flytte al produktion in-house.
Tidligere, når de ville producere indhold, såsom madlavningsdemoer og produktudstillinger, var de afhængige af bureauer, hvilket betød høje omkostninger, komplekse studiekonfigurationer og langsomme ekspeditionstider.
"Med Canon fandt vi det perfekte værktøj til at opfylde vores behov inden for både video og fotografering", siger Barbara Märkli, chef for Culinary Experience, Miele AG. "Vi sparer agenturomkostninger i
det øvre femcifrede euroområde, og vi forventer at afskrive vores studie inden for de næste tre år."
Kunde: Miele AG
Beliggenhed: Spreitenbach, Schweiz