Insight Report: Exploring the Future of Print

Undersøgelse af hvordan aktuel forbrugeradfærd, holdninger og teknologier former fremtidige tendenser, og hvordan printleverandører kan bruge denne viden til at forbedre den aktuelle og fremtidige planlægning.

Mød vores ekspertpanel

Benjamin Talin

Benjamin Talin er grundlægger af MoreThanDigital, en af de 15 største forretningsplatforme verden over. Benjamin tæller Google blandt sine kunder, samt 16 regeringer og ministerier over hele verden, og han sidder i øjeblikket i tre EU-kommissioner.

Murray Grubb

Murray Grubb har over 20 års erfaring inden for transformation og digitalisering, der spænder over en lang række IT- og kommunikationsdiscipliner. Murray er konsulent for en række AI-institutioner og rådgiver om alle former for teknologisk modernisering, fremtidsbaseret teknologi og transformation.

Beate van Loo-Born

Beate van Loo-Born er leder inden for finansielle services, data og klimafinansiering med over 20 års erfaring i europæiske, asiatiske og amerikanske finanscentre. Beate er engageret i at skabe global positiv effekt for organisationer, mennesker og planeten og anvender sin ekspertise inden for bæredygtighed, økonomi og data til at levere strategiske løsninger.

Rafael Rodrigues

Rafael Rodrigues trækker på sin erfaring inden for produkthåndtering med en førende digital printerproducent, hvor han arbejdede på nye forretningsinitiativer i forbindelse med fremtidens print. I sine seneste roller har Rafael udviklet e-handelsplatforme og AI-baserede løsninger, og han arbejder i øjeblikket på en fremtidsorienteret strategi for en forbrugerelektronikvirksomhed.

Future of Print Insight Report – Oversigt

Mathew Faulkner (Canon Europe) introducerer de fremtidsforskere, vi samarbejder med, og de emner, vi sammen udforsker for at hjælpe med at vejlede og informere om aktuelle og fremtidige beslutninger.

Udforsk Future of Print Report

Vi kan give jer en elektronisk og printet version af denne rapport, som kan sendes til jer eller leveres personligt, hvis I ønsker at diskutere nogle af disse emner mere detaljeret med jeres lokale Canon-team.

I skal blot angive nogle vigtige kontaktoplysninger, så leverer vi dette indhold gratis og uden yderligere forpligtelser. Vi er dedikeret til at inspirere til og støtte løbende virksomheds- og teknologiinnovation med digitalt print.

Vigtige emner

Printets USP’er i en digital verden

Hvordan de unikke kvaliteter og styrker ved print kan og bør udnyttes til at skabe nye muligheder og indtægtskilder på trods af den tilsyneladende uafvendelige overgang til digital kommunikation.

Print, identitet og status

Hvordan printkommunikation kan skabe forbindelse til forbrugere og opfylde deres behov for yderst relevante og pålidelige oplysninger, hvor den fysiske og digitale verden eksisterer side om side.

Vigtigheden af AI

AI's rolle i dag og i fremtiden betragtes objektivt, især hvordan den kan forbedre monetiseringen af data, der indsamles af printleverandører, når print skaber opmærksomhed og stimulerer menneskelige relationer.

At forblive bæredygtig

Vigtigheden af at fremme bæredygtigheden af digitalt print, og hvordan de bedste miljøhensyn og best practice også kan spare virksomheder tid og penge.

Partnerskab, samarbejde og support

Printleverandører og deres kunder bør fokusere på samarbejde for at opnå fælles fordele, og hvordan Canon aktivt bidrager på tværs af værdikæden med mange praktiske initiativer.

Få mere at vide om, hvordan Canon kan hjælpe jeres printvirksomhed med at vokse