Insight Report: Exploring the Future of Print
Undersøgelse af hvordan aktuel forbrugeradfærd, holdninger og teknologier former fremtidige tendenser, og hvordan printleverandører kan bruge denne viden til at forbedre den aktuelle og fremtidige planlægning.
Mød vores ekspertpanel
Benjamin Talin
Benjamin Talin er grundlægger af MoreThanDigital, en af de 15 største forretningsplatforme verden over. Benjamin tæller Google blandt sine kunder, samt 16 regeringer og ministerier over hele verden, og han sidder i øjeblikket i tre EU-kommissioner.
Murray Grubb
Murray Grubb har over 20 års erfaring inden for transformation og digitalisering, der spænder over en lang række IT- og kommunikationsdiscipliner. Murray er konsulent for en række AI-institutioner og rådgiver om alle former for teknologisk modernisering, fremtidsbaseret teknologi og transformation.
Beate van Loo-Born
Beate van Loo-Born er leder inden for finansielle services, data og klimafinansiering med over 20 års erfaring i europæiske, asiatiske og amerikanske finanscentre. Beate er engageret i at skabe global positiv effekt for organisationer, mennesker og planeten og anvender sin ekspertise inden for bæredygtighed, økonomi og data til at levere strategiske løsninger.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues trækker på sin erfaring inden for produkthåndtering med en førende digital printerproducent, hvor han arbejdede på nye forretningsinitiativer i forbindelse med fremtidens print. I sine seneste roller har Rafael udviklet e-handelsplatforme og AI-baserede løsninger, og han arbejder i øjeblikket på en fremtidsorienteret strategi for en forbrugerelektronikvirksomhed.
Future of Print Insight Report – Oversigt
Mathew Faulkner (Canon Europe) introducerer de fremtidsforskere, vi samarbejder med, og de emner, vi sammen udforsker for at hjælpe med at vejlede og informere om aktuelle og fremtidige beslutninger.
Udforsk Future of Print Report
I skal blot angive nogle vigtige kontaktoplysninger, så leverer vi dette indhold gratis og uden yderligere forpligtelser. Vi er dedikeret til at inspirere til og støtte løbende virksomheds- og teknologiinnovation med digitalt print.
Vigtige emner
Printets USP’er i en digital verden
Hvordan de unikke kvaliteter og styrker ved print kan og bør udnyttes til at skabe nye muligheder og indtægtskilder på trods af den tilsyneladende uafvendelige overgang til digital kommunikation.
Print, identitet og status
Hvordan printkommunikation kan skabe forbindelse til forbrugere og opfylde deres behov for yderst relevante og pålidelige oplysninger, hvor den fysiske og digitale verden eksisterer side om side.
Vigtigheden af AI
AI's rolle i dag og i fremtiden betragtes objektivt, især hvordan den kan forbedre monetiseringen af data, der indsamles af printleverandører, når print skaber opmærksomhed og stimulerer menneskelige relationer.
At forblive bæredygtig
Vigtigheden af at fremme bæredygtigheden af digitalt print, og hvordan de bedste miljøhensyn og best practice også kan spare virksomheder tid og penge.
Partnerskab, samarbejde og support
Printleverandører og deres kunder bør fokusere på samarbejde for at opnå fælles fordele, og hvordan Canon aktivt bidrager på tværs af værdikæden med mange praktiske initiativer.