Kontakt Support for virksomheder


For generel produktsupport:
Før du kontakter os, bedes du læse nedenstående oplysninger:

  • Hvis du oplever problemer med dit udstyr som følge af en længere periode med mindre eller ingen brug, kan du besøge vores side Tilbage til arbejdet for at få nyttige tips om, hvordan du løser almindelige problemer.

  • Du kan finde oplysninger om rengøring af dine maskiner i vores retningslinjer for rengøring.
Kontaktoplysninger til Canon support:
Åbningstider: Mandag-fredag: kl. 8.00-17.00

  • For at hjælpe os, bedes du have serienummeret på din enhed klar.
Hvis du har brug for hjælp til at finde dit serienummer, kan du gå til siden sådan finder du dit serienummer.
*Opkald takseres i henhold til lokale geografiske gebyrer, afhængigt af dit abonnement og din serviceudbyder. Tjek hos din udbyder for at få de nøjagtige priser.
Send os en e-mail til service@canon.dk
Angiv venligst følgende oplysninger, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt:
Bemærk venligst, at alle oplysninger i e-mailen udelukkende vil blive brugt til at besvare din forespørgsel. Dine personlige oplysninger vil ikke blive brugt til markedsføringsformål eller til at oplyse dig om andre produkter og tjenester, som du kan være interesseret i.

Bemærk venligst!

Nogle internetudbydere kan blokere vores svar, i tro om, at det er spam. For at sikre dig, at du modtager et svar, anbefaler vi, at du tilføjer donotreply@support.canon-europe.com til din adressebog.


Servicebesøg:

Servicebesøg finder sted efter kundens henvendelse/anmodning eller via eMaintenance og inden for Canons normale arbejdstid (mandag - torsdag mellem kl. 8.00 og kl. 16.00 – fredag melllem kl. 08.00 og kl. 15.30) med undtagelse af helligdage, juleaftensdag, nytårsaftensdag, 1. maj og grundlovsdag. Hvis service udføres uden for Canons normale arbejdstid, faktureres arbejdstid og kørsen i henhold til Canons til enhver tid gældende prisliste.

Vær opmærksom på, at Canon koncernvirksomheden Axis Communications nu er ansvarlig for service og support af Canon netværkskameraer. Hvis du har brug for hjælp til dit netværkskamera, bedes du kontakte Axis Communications.
For alle andre produkter kan du kontakte os pr. telefon eller via ovenstående e-mailadresse for at få hjælp til et produkt eller for at få svar på et spørgsmål.
Før du kontakter os, anbefaler vi, at du besøger vores produktsupport, som indeholder produktspecifikke drivere, software, brugervejledninger, firmware, ofte stillede spørgsmål og andet nyttigt indhold, der kan besvare dit spørgsmål.

Feedback