professional product support service

VÆR PÅ FORKANT MED CPS

Hold dig på forkant, og maksimér oppetiden med Canon Professional Services. Den professionelle produktsupportservice, der hjælper dig med at holde din virksomhed og dit udstyr på sporet, uanset hvad der kommer i vejen.

  • Få op til 20 % rabat

    Det højeste medlemsniveau i CPS giver dig 20 % rabat på alle reparationer, service og vedligeholdelse på din endelige regning. Så kan du holde dit udstyr fuldt funktionsdygtigt for mindre.

  • Ubegrænset gratis forsendelse

    Få ubegrænset og gratis dag-til-dag-levering, når du sender dine produkter til Canon, så dit team aldrig kommer bagud, mens dine produkter er hos os.

  • Klassens bedste vedligeholdelse

    Planlæg på forhånd, undgå nedbrud, og hold dit produkt i topform, når du har mest brug for det, ved at sende os dit produkt til vedligeholdelse under nedetid.

  • Dedikeret CPS-supportlinje

    Få prioriteret adgang til vores professionelle produktsupportservice, der fungerer hurtigt i henhold til din virksomheds behov og løser eventuelle problemer med udstyret.

  • Professionelle live-sessioner

    Få mest muligt ud af vores live-sessioner med råd og praktiske tips fra brancheeksperter.

  • Professionelt fællesskab

    Bliv en del af et fællesskab af førende professionelle, der presser sig selv til at præstere på stadig højere niveauer.

Alle fordele er underlagt brugsvilkår

Sådan tilmelder du dig

  • Opret en konto for din virksomhed

    Registrér og validér din virksomhed for at få et Canon Business ID, og del invitationen med dit team, så du kan få adgang til flere brugere

  • Registrér dine produkter

    Registrér dit Canon-kit og bekræft oplysningerne. Jo flere produkter, du registrerer, desto flere point optjener du.*
    * Medlemskab starter ved 500 point

  • Vælg dit abonnement

    Jo flere point du optjener, desto flere niveauer er der tilgængelige, så vælg en plan, der passer til dine forretningsbehov

  • Tilmeld

    Tilmeld dig, og modtag din momsfaktura for din valgte plan, og begynd at få mest muligt ud af dit CPS-medlemskab

Planer, der fungerer for dig

Canon Camera

Små og mellemstore virksomheder

Bedst egnet til freelancere og små til mellemstore virksomheder

Årligt gebyr

€ 100 ekskl. moms
€ 200 ekskl. moms
€ 350 ekskl. moms

Kvalifikationspoint

500-999
1.000-1.599
1.600+

Servicerabat

Gælder for alle services og reparationer

10 %
15 %
20 %

Ubegrænset indgående og returforsendelse

Næste arbejdsdag

Inkluderet
Inkluderet
Inkluderet

Vedligeholdelsesydelse

Anvendes på service til fuld pris

€ 100
€ 200
€ 350

Fast Track-service til EOS og objektiver

5 dage
3 dage
2 dage

Fast Track-service til video og cinema

5 dage
5 dage
5 dage

Låneudstyr

Kun reparation

Nej
Efter anmodning, hvis
servicetiden overskrides
Efter anmodning

CPS Priority Helpdesk

Ja
Ja
Ja

CPS-fællesskabsfordele

- Coaching-sessioner
- Kun medlemstilbud
- Professionelt fællesskab
- Velkomstpakke

Ja
Ja
Ja

Corporate

Virksomheder

For mellemstore og store virksomheder, der ejer mellem 25 og 250 udstyrsenheder

Årligt gebyr

1.000 € ekskl. moms
3.000 € ekskl. moms
€ 5.000 ekskl. moms

To års gebyr

5 % flerårig rabat

1.900 € ekskl. moms
5.700 € ekskl. moms
9.500 € ekskl. moms

Tre års gebyr

10 % flerårig rabat

2.700 € ekskl. moms
8.100 € ekskl. moms
13.500 € ekskl. moms

Kvalifikationspoint

2.500-4.499
4.500-10.000
10.000

Servicerabat

Gælder for alle services og reparationer

20 %
20 %
20 %

Ubegrænset indgående og returforsendelse

Næste arbejdsdag

Inkluderet
Inkluderet
Inkluderet

Vedligeholdelsesydelse

Anvendes på service til fuld pris

€ 1.000
€ 2.000
€ 3.000

Fast Track-service til EOS og objektiver

3 dage
3 dage
3 dage

Fast Track-service til video og cinema

5 dage
5 dage
5 dage

Låneudstyr

Kun reparation

Efter anmodning, hvis
servicetiden overskrides
Efter anmodning, hvis
servicetiden overskrides
Efter anmodning, hvis
servicetiden overskrides

CPS Priority Helpdesk

Ja
Ja
Ja

CPS-fællesskabsfordele

- Coaching-sessioner
- Kun medlemstilbud
- Professionelt fællesskab
- Velkomstpakke

Ja
Ja
Ja

Vedligeholdelsesdag på stedet

0
1
2

Produktundervisning med teknisk kompetence

Ja
Ja
Ja

Canon Camera

Trivsel i fællesskab

Du bliver en del af et fællesskab af andre ligesindede
professionelle brugere, der deler, lærer og netværker for at holde jer på forkant med udviklingen.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

  • Hvad er CPS?

    Canon Professional Services er vores løbende dedikerede supportprogram til professionelle og virksomheder. Det er designet til at minimere nedetid for alle – fra den enkelte freelancer til store erhvervskunder. CPS er den perfekte partner for din virksomhed med rabatter på reparationer, hurtigere ekspeditionstid og vedligeholdelsesydelse til at holde dit udstyr på topniveau.

  • Hvem er berettiget til at tilmelde sig?

    Canon Professional Services-abonnementet er tilgængeligt for enhver, der er registreret som en virksomhed eller for virksomheder, der bruger Canon-udstyr til at skabe billeder. For at kunne abonnere på CPS-medlemskab skal virksomheden have en aktiv erhvervskonto hos Canon. Hvis du vil oprette en erhvervskonto, skal du anmode om et Business ID: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • I hvilke lande opkræves der betaling for CPS?

    Lande, der vil tilbyde det fulde betalte CPS-program, er:
    Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Ungarn, Irland, Italien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Spanien (kun fastlandet), Sverige, og Storbritannien (kun fastlandet).

  • Hvad er Canon-point, og hvordan fungerer de?

    De fleste af Canons produkter relateret til fotografering eller videooptagelse udløser point. Du skal blot vælge dit produkt under registreringsprocessen for at finde ud af, hvor mange point de udløser. Når du har udfyldt dine produktoplysninger, vil disse point blive tilføjet til din konto. Dine samlede point fra alle produkter, du registrerer, udgør dit medlemsniveau. Et produkts point kan reduceres over tid og kan ikke indløses eller ombyttes.

  • Hvilke oplysninger skal jeg brug for at tilmelde mig CPS?

    Abonnement på CPS er baseret på de produkter, du har registreret på din erhvervskonto. Jo flere point, der er samlet, jo flere muligheder er der for CPS-niveau.

  • Mine produktpoint er nedtonede. Hvad betyder det?

    Point er nedtonede, når der mangler oplysninger, og et produkt ikke er helt registreret. Rediger din produktregistrering, og udfyld alle felter (serienummer, købsland, købsdato og købssted). Pointene vil derefter blive godkendt og bidrage til dit medlemsniveau.

  • Hvor mange point giver mit udstyr mig?

    Du skal blot tilmelde dig og begynde at tilføje dine produkter for at finde ud af, hvor mange point dit udstyr giver dig. Du behøver ikke afslutte din registrering for at se, hvor mange point dit udstyr er værd. Du kan bare vende tilbage senere og færdiggøre registreringen for at modtage dine point.

  • Kan jeg tilmelde mig CPS med lidt eller intet udstyr?

    Du begynder at optjene point, når du registrerer produkter. Du skal have mindst 500 point for at kunne købe et CPS-medlemskab.

  • Hvilke Canon-produkter kan jeg registrere?

    Vi har over 3.000 Canon-produkter, der kan registreres – herunder de fleste af vores kameraer, objektiver, printere og endda tilbehør. Husk at tilføje både gammelt og nyt udstyr, og selv Canon-produkter, der er købt uden for dit hjemland, kan give dig point.

  • Hvor kan jeg finde produktets serienummer?

    Du finder serienummeret på dit digitale spejlreflekskamera på undersiden af kamerahuset, stemplet på et klistermærke på bundpladen. Serienumre på objektiver er placeret forskellige steder på objektivmodellen. Få mere at vide om placering af serienumre for Canon-produkter.

  • Hvad er Fast Track? Kan ekspeditionstiderne garanteres?

    Over 130 af Canons produkter er berettiget til Fast Track-ekspeditionsservice i vores officielle Canon Professional Service-centre.
    "Fast Track"-ekspeditionstiden er kun tilgængelig for produkter, der er komplet registreret med alle oplysninger (serienummer, købsland, købsdato og købssted), og hvor pointene er godkendt.
    Ekspeditionstiden gælder højst 3 produkter til service på én gang pr. medlem og omfatter ikke transporttid. Til sammenligning er standard, ikke-CPS ekspeditionstiden cirka 10 dage.
    Ekspeditionstiderne kan ikke garanteres og kan ikke altid opfyldes som følge af faktorer som f.eks. tilgængelighed af reservedele. Men vores Canon Professional Service-centre vil bestræbe sig på at overholde de angivne tider. Hvis ekspeditionstiden ikke kan overholdes, vil du være berettiget til låneudstyr på baggrund af fordelene ved dit medlemsniveau.
    Se Brugsvilkår for at få flere oplysninger, herunder hvordan ekspeditionstiderne beregnes.

  • Hvorfor er Fast Track-ekspeditionstiden for mit videokamera 5 dage?

    Den hurtigste ekspeditionstid for alle videoprodukter (Cinema EOS- og X-serien) er 5 dage. Dette skyldes kompleksiteten af reparationer, tilgængeligheden af reservedele og det værktøj, der kræves. Hvis du er berettiget til en 2 dages (Platinum) eller 3 dages (Gold) ekspeditionstid, bestræber vi os på at udføre reparationer inden for vores hurtigste ekspeditionstid for video på 5 dage. Hvis reparationen tager mere end 5 dage, er Gold- og Platinum-medlemmer berettiget til låneudstyr, hvis det er nødvendigt.

  • Hvordan kan jeg betale for mit CPS-abonnement?

    Medlemskabsgebyret opkræves på forhånd ved tilmelding. Betaling kan ske med kort eller bankoverførsel op til forfaldsdato, der er angivet på momsfakturaen.

  • Hvad nu, hvis min betaling er mislykket, eller der er problemer med min betaling?

    Kontakt os via CPS Priority Support: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

  • Hvordan kan jeg opgradere eller nedgradere mit CPS-niveau

    For at kunne opgradere dit CPS-medlemskabsniveau skal du have det nødvendige antal produktpoint for at være berettiget til at kvalificere dig til det relevante niveau. Du kan dog nedgradere til et hvilket som helst relevant niveau under dit nuværende niveau.

  • Hvordan kan jeg annullere mit CPS-abonnement

    Hvis du vil annullere dit CPS-medlemskab, skal du gå ind på siden Abonnement på din erhvervskonto og følge instruktionerne for annullering.

  • Kan jeg kun bruge CPS i mit hjemland?

    Fuldt betalt CPS-medlemskab er gyldigt i følgende lande:

    Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Ungarn, Irland, Italien Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz og Storbritannien og medlemsfordele for servicen kan indløses i et hvilket som helst af vores Canon Professional Service-centre i Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien (kun fastlandet), og Storbritannien (kun fastlandet).

  • Hvornår modtager jeg mit medlemskort?

    CPS elektroniske medlemskort kan downloades fra velkomst-e-mailen og CPS-fanen i din erhvervskonto.

  • Kan jeg tilmelde mig CPS, hvis jeg er medlem i en anden region uden for Europa, Mellemøsten eller Afrika?

    CPS køres individuelt i forskellige regioner i verden. Men CPS-kunder uden for Europa, Mellemøsten og Afrika er berettiget til visse services på Canon EMEA-faciliteter og ved events med et gyldigt CPS-medlemskort. Bemærk, at fordelene fra dit hjemland muligvis ikke gælder i EMEA.

  • Kan jeg nyde fordele i andre områder i verden, hvis jeg er medlem af CPS?

    Hvis du har et CPS-abonnement, kan du muligvis benytte dig af Canons prioriterede services uden for de deltagende lande ved at vise dit gyldige digitale CPS-medlemskort. Dog kan fordelene afvige fra de fordele, som tilbydes i dit område.

Har du brug for hjælp?

Vores CPS-supportteam er klar til at besvare dine spørgsmål.
KONTAKT CPS