Kontakt os
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Dette er en kommerciel slutkundegaranti fra Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holland ("Canon") til slutkunder, der køber Canons fjernbetjente PTZ-kameraer til eget brug, men ikke er forbrugere under den lokale lovgivning i det land, hvor de fjernbetjente PTZ-produkter er købt. Hvis du er forbruger, er du ikke berettiget til denne garanti, men dine lovmæssige forbrugerrettigheder i henhold til gældende national lovgivning er gældende for dig. Disse vilkår og betingelser samt indeværende tilbud er underlagt lovgivningen i England og Wales og er underlagt domstolene i England og Wales.
Servicetilbuddet er som følger:
• Return to Base-garanti
Alle Canon fjernbetjente PTZ-kameraer, der er købt inden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde ("EØS", primært EU, Island, Liechtenstein og Norge) samt Schweiz og Storbritannien – "Område", er omfattet af Canons europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-kameraer. Canon garanterer, at hvis det nye fjernbetjente PTZ-kamera viser sig at være defekt inden for den gældende garantiperiode, bliver fejlen løst uden beregning (vilkår og betingelser gælder – se nedenfor).
For eventuelle produkter uden for den gældende garantis vilkår eller periode og for skader eller reparationer, der ikke er dækket af garantien, findes der en betalt reparationsservice, som kan rekvireres ved at returnere det fjernbetjente PTZ-kamera til et autoriseret servicecenter.
Denne garanti er dit eneste retsmiddel, og hverken Canon eller dets datterselskaber eller andre europæiske garantimedlemmer for det fjernbetjente PTZ-kamera er ansvarlige for hændelige skader eller følgeskader for overtrædelse af enhver udtrykt eller underforstået garanti for dette produkt.
Canon garanterer, at dette fjernbetjente PTZ-produkt er i god driftsmæssig stand i garantiperioden. I tilfælde af at hardwaren bliver defekt inden for garantiperioden, ydes der en Return To Base-reparationsservice uden beregning på autoriserede Canon-servicecentre i lande, der er omfattet af garantien.
Denne Return to Base-garanti gælder for Canon-produkter, der er købt inden for det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) samt Schweiz og Storbritannien.
Denne gratis service kan kun ydes mod forevisning af den originale faktura/bon udstedt til slutkunden af sælgeren.
Vi forbeholder os desuden ret til at udskifte det defekte fjernbetjente PTZ-produkt med et andet tilsvarende fjernbetjent PTZ-produkt, som er af samme eller bedre kvalitet som det defekte produkt, i stedet for at reparere det defekte produkt.
1. Garantiperiode
Garantien er gyldig i 1 år fra købsdatoen, hvilket fremgår af købsbeviset. Ud over denne 1-årige standardgaranti er en 1-årig garantiforlængelse tilgængelig ved registrering af dit produkt.
2. For at opnå garantiservice
Service under garantien er kun tilgængelig på Canons autoriserede servicecentre.
Eventuelle udgifter til sikker transport af det fjernbetjente PTZ-kamera til og fra det autoriserede Canon-servicecenter afholdes af slutkunden. Hvis det fjernbetjente PTZ-kamera er flyttet til et land, der ikke er omfattet af Canons europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-kameraer, skal det fjernbetjente PTZ-kamera returneres til reparation i det land, hvor det blev købt med henblik på at være dækket af denne garanti.
3. Medlemmer af Canons europæiske garanti på Fjernbetjent PTZ-kamera
Canon garantimedlemmer for fjernbetjente PTZ-kameraer omfatter de lande, hvor Return to base-garantiservicen kan benyttes.
Kontakt det relevante europæiske garantimedlem for fjernbetjente PTZ-kameraer, hvis du har brug for yderligere oplysninger vedrørende denne garanti.
4. Begrænsninger
Denne garanti dækker ikke følgende:
Reparationer under denne garanti omfatter ikke periodiske eftersyn eller andre standard vedligeholdelsestjenester til det fjernbetjente PTZ-kamera.
5. Andet
Reparationsservice kan blive forsinket, når den udføres uden for det oprindelige købsland, hvor produktet enten endnu ikke sælges i det pågældende land eller sælges i et landespecifikt design. Derfor er visse reservedele til det fjernbetjente PTZ-kamera muligvis ikke på lager i landet for reparationen.
Canon påtager sig intet ansvar for eventuelle andre krav, herunder, men ikke begrænset til, tab af optagelsesmedier og tab af data osv., som ikke udtrykkeligt er angivet i denne garanti.
Ved returnering af det fjernbetjente PTZ-kamera til service under garantien skal produktet pakkes forsvarligt, forsikres og købsbevis og en beskrivelse af fejlen skal vedlægges.
Spørgsmål: Hvilken garanti gælder for Canons fjernbetjente PTZ-produkter købt i Europa?
Svar: Generelt tilbyder Canon europæisk garanti for fjernbetjente PTZ-produkter købt i: Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Island, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, Østrig. Læs de fulde vilkår og betingelser for denne garanti.
Spørgsmål: Hvilke oplysninger vedrørende garanti følger med i æsken, når jeg køber et Canon-produkt?
Svar: For europæiske lande omfattet af garantien på fjernbetjente PTZ-produkter indeholder hver produktæske normalt et europæisk garantikort til det fjernbetjente PTZ-produkt. Dette vil ligne følgende eksempel:
Spørgsmål: Skal jeg udfylde og returnere dokumentation til Canon for at registrere min europæiske garanti?
Svar: Det er ikke nødvendigt at sende dokumentation til Canon for at være omfattet af den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter. Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation under den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter, vil det altid være nødvendigt for dig at give Canon den oprindelige gyldige dokumentation for købet (herunder oprindelig købsdato) for det pågældende produkt.
Spørgsmål: Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne gøre krav på en reparation under den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter?
Svar: Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation under den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter, vil det altid være nødvendigt for dig at give Canon den oprindelige gyldige dokumentation for købet (herunder oprindelig købsdato) for det pågældende produkt. Kampagnegarantier kan også indeholde yderligere krav, så du bedes se de specifikke vilkår og betingelser for det pågældende kampagnetilbud (hvis relevant).
Spørgsmål: Hvor længe gælder en typisk Canon europæisk garanti på fjernbetjente PTZ-produkter?
Svar:Generelt er garantiperioden for Canons fjernbetjente PTZ-produkter 1 år.
Spørgsmål: Hvis jeg køber et Canon fjernbetjente PTZ-produkt uden for de lande, hvor Canon tilbyder den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter, vil mit fjernbetjente PTZ-produkt da stadig være dækket af den europæiske garanti på fjernbetjente PTZ-produkter, hvis jeg er bosat i et land med europæisk garanti på fjernbetjente PTZ-produkter?
Svar: Normalt vil produkter være omfattet af en garanti, der gælder for den specifikke salgsregion, og derfor skal slutkunder returnere produkter til den relevante region for at gøre krav på en garantireparation. Canon yder generelt ikke en samlet garanti, medmindre andet udtrykkeligt er angivet for specifikke produkter/områder.
Spørgsmål: Tilbyder Canon kampagnegarantitilbud for PTZ-fjernprodukter?
Svar: Ja. Canon tilbyder i øjeblikket en 1-års udvidet kampagnegaranti efter registrering.
For yderligere detaljerede krav og for at gennemgå de specifikke vilkår og betingelser for kampagnetilbuddet, skal du besøge vores Side for udvidet PTZ-garanti.
Nedenstående tabel indeholder de lande, der tilbyder Canons europæiske garanti på PTZ-kameraer. Se de fuldstændige vilkår og betingelser for Canons europæiske garanti på PTZ-kameraer for at få mere at vide.
Du finder kontaktoplysninger for de enkelte lande nedenfor.
Land | Kontaktoplysninger til Helpdesk |
Østrig | +43 1 360 277 45 67
Canon Østrig |
Belgien | +32 (0)2 620 01 97
Canon Belgien (nederlandsk) Canon Belgien (fransk) |
Bulgarien | Cantek
+359 (0)2 8079 260 service@canon.bg Canon Bulgarien |
Cypern | +357 2 2314 719
Doros Neophytou |
Tjekkiet | +420 296 335 619
Canon Tjekkiet |
Danmark | +45 70 20 55 15
Canon Danmark |
Estland | +372 630 0530
overall@overall.ee Generelt |
Finland | +358 (020) 366 466
(Opkald koster EUR 0,15/minut, hvis du ringer fra en fastnettelefon. Betaling for opkald kan variere afhængigt af mobiltelefonselskabet. Kontakt dit selskab for at få flere oplysninger) Canon Finland |
Frankrig | +33 (0)1 70 48 05 00
Canon Frankrig |
Tyskland | 069 2999 3680
Canon Tyskland |
Grækenland | Intersys SA
+302 10 969 6422 intersys@intersys.gr Canon Grækenland |
Ungarn | +36 (06)1 235 53 15
Canon Ungarn |
Island | +354 533 34 11
Beco |
Irland | +353 16 990 990
Canon Irland |
Italien | +39 02 3859 2000
Canon Italien |
Letland | +371 67 38 75 10
info@ibs.canon.lv I B Serviss |
Litauen | +370 5 239 5510
Orgsis |
Luxembourg | +352 27 302 054
Canon Luxembourg |
Malta | +356 2148 8800
info@avantech.com.mt Avantech |
Norge | +47 23 50 01 43
Canon Norge |
Polen | +48 22 583 4307
Canon Polen |
Portugal | +351 21 424 51 90
Canon Portugal |
Rumænien | +402 13246281
cristian.dorobantu@crisprofessionalservices.ro Canon Rumænien |
Slovakiet | +421 (0)250 102 612
Canon Slovakiet |
Slovenien | (+386 1) 5461 000
3A Servis |
Spanien | +34 91 375 45 55
Canon Spanien |
Sverige | +46 (0)8 519 923 69
Canon Sverige |
Schweiz | +41 22 567 58 58
Canon Schweiz (fransk) Canon Schweiz (tysk) |
Nederlandene | +31 (0)20 721 91 03
Canon Holland |
UK | +44 (0)207 660 0186
Canon UK |
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Registrér dit produkt, og administrér din Canon ID-konto
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen