ID for FAQ: 8201707800
Udgivelsesdato: 08 november 2012
<Årsag 2>
Tonerpatronerne er næsten løbet tør for toner.
<Løsning>
Kontrollér status for tonerpatronerne, og udskift patronerne med farver, der er ved at være brugt op.
Yderligere oplysninger om installering af tonerpatronen finder du i "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.
<Årsag 3>
Tromlen i en af tonerpatronerne er blevet forringet.
<Løsning>
Tonerpatronerne skal udskiftes med nye.
Yderligere oplysninger om installering af tromlepatronen finder du i "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.
<Årsag 2>
Der bruges fugtigt papir.
<Løsning>
Udskift papiret med nyt papir fra en uåbnet pakke.
Yderligere oplysninger om papir, der kræver opmærksomhed før brug, finder du i "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.
<Årsag 3>
Tromlen i en af tonerpatronerne er blevet forringet.
<Løsning>
Tonerpatronerne skal udskiftes med nye.
Yderligere oplysninger om udskiftning af tromlepatronen finder du i "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.
<Årsag 2>
Der bruges ikke korrekt papir.
<Løsning>
Udskift papiret med noget papir, der kan bruges sammen med printeren. [ Brugbart papir ]
<Årsag 3>
Afhængigt af papirtypen kan tonerfikseringen blive forringet.
<Løsning>
Udfør følgende handling i printerdriveren.
1. Åbn fanen [Kvalitet].
2. Klik på [Avancerede indstillinger].
3. Sæt [Grå kompensation] til [Altid].
<Årsag 4>
Der er opstået et problem inde i printeren.
<Løsning>
Hvis der vises <Servicefejl> i printerstatusvinduet, henvises du til "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.
<Årsag 2>
Printeren er udsat for direkte sollys eller stærkt kunstigt lys.
<Løsning>
Flyt printeren.
<Årsag 2>
Alt efter driftsforhold (især ved høj luftfugtighed) kan der forekomme billedrester, hvis der udskrives på papir på 60 til 74 g/㎡.
<Løsning 1>
Udfør følgende handling i printerdriveren.
1. Få vist fanen [Papirkilde].
2. Indstil [Papirtype] til [Tyndt 2].
* Hvis du ændrer indstillinger, hænger toneren måske ikke godt ved papiret, og udskriften kan forekomme svag.
<Løsning 2>
Gør som følger i vinduet Printerstatus.
1. Vis printerstatusvinduet.
2. Fra menuen [Valgmuligheder] skal du vælge [Enhedsindstillinger] → [Hjælp til printindstillinger].
3. Marker afkrydsningsfeltet [Udfør krøllekorrektion for outputpapir].
* [Udfør krøllekorrektion for outputpapir] er kun aktiveret, hvis [Papirtype] på fanen [Papirkilde] i printerdriveren er indstillet til [Tyndt 1].
<Årsag 3>
Tromlen i en af tonerpatronerne er blevet forringet.
<Løsning>
Tonerpatronerne skal udskiftes med nye.
Yderligere oplysninger om installering af tromlepatronen finder du i "e-Manual" (HTML-vejledning) på den cd-rom, der følger med printeren.