Håndtering af vigtige oplysninger og data
Find ud af, hvordan Canons løsning beskytter din virksomheds vigtigste oplysninger. Få mere at vide om Canons løsning til håndtering af vigtige dokumenter.
Se, hvordan I kan opnå en problemfri digital transformation i et komplekst hybridmiljø
Hvordan kan IT-funktionen understøtte en succesfuld digital transformation, når 70 % af alle initiativer aldrig bliver til noget?
Digitalisering er ikke længere forbeholdt IT-afdelingen. De fleste moderne virksomheder er digitale på tværs af hele organisationen. En vellykket transformation er dog stadig i allerhøjeste grad IT-afdelingens ansvar. Og når nu IDC forudser, at 70 % af initiativerne inden for digital transformation mislykkes, hvordan kan det så lede processen til håndtering af IT-systemtransformationen for at sikre en problemfri digital overgang?
En succesfuld IT-transformation drejer sig om at forstå, at dette er en rejse og ikke kun handler om at komme så hurtigt som muligt til en destination med total digitalisering. Masser af virksomheder opererer i dag i et hybridmiljø med en blanding af lokale, outsourcede og cloud-baserede løsninger. Efterhånden som flere organisationer ønsker at digitalisere deres forretningsprocesser, er en af IT-afdelingens centrale opgaver at kunne rumme både nyt og gammelt, at kunne optimere og opdatere nuværende systemer og samtidig håndtere moderniseringen af ældre IT og implementeringen af ny teknologi.
Det er en fordel for virksomheder, at de i stand til at navigere i cloud'en og lokale systemer. De skal også lære at balancere behovet for både papirbaseret og digital information – ved at bruge den korrekte proces, hvor det er relevant. Det er vigtigt, at IT-afdelingen skaber systemer, der sikrer, at arbejdsstyrken bruger den rigtige proces på det rigtige tidspunkt. I en effektiv strategi er disse tilsyneladende forskelligartede processer forbundet perfekt med hinanden.
Som sådan skal den hybride hurdle ryddes af vejen af en IT-afdeling, der kan balancere flere systemer og levere transformation, samtidig med at virksomheden stadig kan fungere. Afdelingen skal sikre, at virksomhedens system til at håndtere IT-forandringer er robust nok til at klare det store pres og fleksibelt nok til at klare uforudsete forhindringer.
Når virksomheder påbegynder transformationen, skal de forberede sig på øget automatisering, og det er vigtigt, at IT-afdelingen kan integrere ældre systemer med disse nye teknologier. Det kan være vanskeligt for IT-afdelingen af finde en balance i blandingen af nye og gamle teknologier.
Nye automatiserede processer, f.eks. et mailroom, der bruger autosvar, kan frigøre værdifuld tid og arbejdskraft. Hvis de implementeres korrekt, kan de frigøre medarbejdere fra kedelige, repetitive opgaver, så de kan koncentrere sig om mere kreative, udfordrende opgaver, hvilket i sidste ende styrker virksomhedens vækst.
Men disse nye automatiserede processer skal tilpasses de allerede eksisterende workflows. IT-afdelingen er nødt til at arbejde tæt sammen med centrale interessenter for at sikre, at der er en klar forståelse af formålet med den nye teknologi, samt hvordan den skal integreres i den daglige aktivitet.
Mindst 67 % af projekterne vil blive kasseret eller opfattet som mislykkedes. For at undgå de almindeligste faldgruber i digitale transformationsprojekter skal IT-chefer udforme en strategi for den digitale transformation, der forhindrer deres projekt i at blive en del af det ikke ligefrem imponerende flertal. Der skal implementeres en letforståelig, trinvis, flerfaset tilgang til transformationen af IT-driften for at undgå de faldgruber, uforberedte teams ofte falder i.
Find ud af, hvordan Canons løsning beskytter din virksomheds vigtigste oplysninger. Få mere at vide om Canons løsning til håndtering af vigtige dokumenter.
Manuel håndtering af medarbejderjournaler på papir er besværligt – det koster jer både tid og penge. HR-digitalisering demonstrerer styrken ved at blive papirfri
Kundekommunikationsservices – sådan skaber I en succesfuld udvikling af kommunikationen med kunderne
For 53 % af virksomhederne er det at skabe mere effektive interne processer den primære drivkraft for virksomhedstransformation
Hvilken indflydelse har disse tendenser på håndteringen af arbejdspladsens oplysninger?
Søgningerne er steget med over 30 % alene i år og viser ingen tegn på afmatning
Hvordan kan en virksomhed være realistisk omkring digital transformation og samtidig undgå skuffelser?