Kontakt os
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
På denne side kan du finde tip til at løse nogle almindelige problemer med at bruge uniFLOW Online og dit printerudstyr, som du kan støde på, når du vender tilbage til arbejdet efter en længere periode, hvor brugen har været reduceret eller sat helt i stå.
Hvis dit printerudstyr ikke har været tilsluttet uniFLOW Online i lang tid, skal linket muligvis genaktiveres. Se nedenstående link, der forklarer, hvordan du kan se, om linket skal gendannes, og hvordan du eller din IT-administrator kan gøre det.
Du kan finde flere oplysninger om uniFLOW Online på følgende websider: Vejledning til igangsættelse af uniFLOW Online
Nedenfor er en række almindelige problemer, der kan opstå ved manglende brug, og mulige løsninger.
Papir er et naturligt produkt og er derfor følsomt over for udsving i luftfugtigheden. Især når centralvarmen slukkes og tændes, kan papiret blive fugtigt i maskinen, fordi omgivelsestemperaturen pludselig ændres. Dette kan resultere i papirstop.
Følg disse trin:
Du kan få instruktioner ved at downloade din vejledning fra vores supportwebside.
Kvaliteten er muligvis ikke så god, som den burde være, når enheden tændes første gang. Der er risiko for, at der har ophobet sig kondensvand i en periode uden brug. Dette vil være mest ydeligt på farveenheder. Det kan være nødvendigt at lade enheden akklimatisere sig i løbet af nogle få timers normal brug for at løse dette problem.
Hvis der stadig opstår problemer, kan du følge nedenstående trin:
Genstart enheden, da den kan have mistet forbindelsen. Vent mellem 15 og 45 minutter for at sikre, at forbindelsen er fuldt etableret, og se, om dette løser problemet.
Så skal der stå "Communications successful" (Kommunikation lykkedes), men hvis der er en fejlkode, skal du kontakte vores helpdesk.
Du kan få yderligere hjælp på vores supportwebside.
Hvis enheden stadig ikke tænder, skal du kontakte os.
Som en del af vores standardsupportproces vil vores teknikere altid sikre, at en enhed rengøres grundigt bagefter i henhold til de nøjagtige standarder. Derefter anbefaler vi, at rengøringsvejledningerne i enhedens manual følges. (Kopier af manualer kan downloades fra vores supportwebside).
I den nuværende situation har mange kunder bedt os om råd om bedste praksis med hensyn til rengøring af de fælles berøringsområder på enheder. Vi anbefaler, at du følger nedenstående instruktioner. Vær dog opmærksom på, at disse retningslinjer for rengøring ikke garanterer effektivitet mod coronavirus. Effektiviteten af alkoholbaserede rengøringsmidler skal tjekkes hos producenten af rengøringsmidlet.
Hvis der stadig er problemer, eller hvis du finder ud af, at din virksomheds behov har ændret sig, når du vender tilbage til arbejdet, bedes du kontakte os for at få yderligere support.
På grund af øgede opkaldsmængder kan der være en lidt længere ventetid end normalt. Vi beder om forståelse for den måde, vi leverer vores tjenester på under disse ekstraordinære omstændigheder.
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Registrér dit produkt, og administrér din Canon ID-konto
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen