Gentilslutning af enhed

Product security

Hvis din enhed/server holder op med at kommunikere med vores enhedsstyringsservice, betyder afbrydelsen, at vi ikke kan registrere nøjagtige tælleraflæsningsdata, udløse automatisk genopfyldning af forbrugsstoffer eller levere proaktive supportservices til din enhed, hvilket forårsager forstyrrelser i disse services.


Vi bestræber os på at opfylde leveringen af enhedsstyringsservicen og forbedre din oplevelse. Vi beder om dit samarbejde for at sikre, at dine enheder forbliver konstant tilsluttet.


Den berørte RDS-version på din server eller enhedens serienummer vil blive refereret til i den e-mail, du har modtaget.


Hvis din enhed er holdt op med at kommunikere med os, skal du følge instruktionerne i afsnittet "Enheden er holdt op med at kommunikere" nedenfor.


Hvis din server er holdt op med at kommunikere med os, skal du følge instruktionerne i Afsnittet "Serveren er holdt op med at kommunikere" nedenfor.


Hvis du har problemer, kan du kontakte Canon Support

Enheden er holdt op med at kommunikere

Sådan udføres en kommunikationstest på din enhed

Serveren er holdt op med at kommunikere

CDCA kommunikerer ikke med UGW (for serveradministrator)

iWMC-RDS kan ikke kommunikere med enheder (for server- og enhedsadministrator)

iWMC-RDS kan ikke kommunikere med UGW (for serveradministrator)

Du har måske også brug for ...

Undersøgelse