Hvis din enhed/server holder op med at kommunikere med vores enhedsstyringsservice, betyder afbrydelsen, at vi ikke kan registrere nøjagtige tælleraflæsningsdata, udløse automatisk genopfyldning af forbrugsstoffer eller levere proaktive supportservices til din enhed, hvilket forårsager forstyrrelser i disse services.
Vi bestræber os på at opfylde leveringen af enhedsstyringsservicen og forbedre din oplevelse. Vi beder om dit samarbejde for at sikre, at dine enheder forbliver konstant tilsluttet.
Den berørte RDS-version på din server eller enhedens serienummer vil blive refereret til i den e-mail, du har modtaget.
Hvis din enhed er holdt op med at kommunikere med os, skal du følge instruktionerne i afsnittet "Enheden er holdt op med at kommunikere" nedenfor.
Hvis din server er holdt op med at kommunikere med os, skal du følge instruktionerne i Afsnittet "Serveren er holdt op med at kommunikere" nedenfor.
Hvis du har problemer, kan du kontakte Canon Support
Hvis "Kommunikation lykkedes" vises, kommunikerer enheden nu med eMaintenance-serveren, og der kræves ingen yderligere handling.
Hvis kommunikationen mislykkes, vises en fejlkode. Gå til afsnittet "Kommunikationstest har resulteret i fejl".
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis "Kommunikation lykkedes" vises, kommunikerer enheden nu med eMaintenance-serveren, og der kræves ingen yderligere handling.
Hvis kommunikationen mislykkes, vises en fejlkode. Gå til afsnittet "Kommunikationstest har resulteret i fejl".
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis din enhed ikke kan kommunikere med Canon, returnerer kommunikationstesten en fejlkode.
Hvis der er foretaget ændringer på din enhed eller dit netværk, skal du genstarte enheden og gennemføre endnu en kommunikationstest.
Vent 5 minutter, og prøv testen igen. Hvis du får den samme fejl, skal du genstarte enheden og prøve testen igen.
Hvis datoen og klokkeslættet er forkert, vil maskinen have problemer med at kommunikere med vores enhedsstyringsservice.
Advance-serien: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
LBP-serien: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Hvis enheden er tilgængelig
Hvis din firewall-indstilling er ændret, skal du angive tilladelsen til at nå URL'en: b01.ugwdevice.net
Hvis enheden ikke er tilgængelig
Udfør en kommunikationstest for at kontrollere, at enhedens normale forbindelsesstatus genoptages.
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
https://IPadresses Server or FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Se nedenstående scenarier for at få hjælp til at genoprette forbindelsen til dine enheder.
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Udfør kommunikationstesten
Hvis du ikke har en proxy-server:
Hvis du har en proxy-server:
Kontrollér også proxy-indstillingerne (hvis de bruges) for at sikre, at indstillingerne for proxy-konfiguration, portnummer og godkendelse er korrekte.
Udfør kommunikationstesten igen, og kontrollér resultatet
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Udfør kommunikationstesten igen, og kontrollér resultatet
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis disse trin ikke har løst problemet, skal du følge det relevante trin nedenfor
(kontrollér på enhedslisten for at sikre, at enheden er tilgængelig)
(kontrollér på enhedslisten, om enheden/enhederne er tilgængelig(e))
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis enheden/enhederne ikke registreres, eller kommunikationstesten ikke er fuldført, skal du kontrollere enhedernes netværksstatus
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Proxy-indstillinger (hvis anvendt): Kontrollér, at indstillingerne for proxy-konfiguration, portnummer og godkendelse er korrekte.
Udfør kommunikationstesten igen, og kontrollér resultatet.
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Du kan også udføre en test-e-mail i den samme menu
Hvis disse trin ikke har løst problemet, bedes du kontakte os
Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport
Find serienummeret til dit produkt
Få mere at vide om Canons genbrugsprogram for patroner