Warranty_Page_Image

Canons europæiske WG-garanti

Dette er en kommerciel slutkundegaranti fra Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holland ("Canon") til slutkunder, der køber Canon-projektorer til eget brug, men ikke er forbrugere under den lokale lovgivning i det land, hvor WG-seriens produkter er købt.
Hvis du er forbruger, er du ikke berettiget til denne garanti, men dine lovmæssige forbrugerrettigheder i henhold til gældende national lovgivning er gældende for dig.
Disse vilkår og betingelser samt indeværende tilbud er underlagt lovgivningen i England og Wales og er underlagt domstolene i England og Wales. 


Servicetilbuddet er som følger: 

• Onsite-garanti

Alle Canon-produkter, der er købt inden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde ("EØS", primært EU, Island, Liechtenstein og Norge) samt Schweiz – er omfattet af Canons europæiske WG-garanti. Canon garanterer, at hvis WG-produktet viser sig at være defekt inden for den gældende garantiperiode, bliver fejlen løst uden beregning (vilkår og betingelser gælder – se nedenfor).
For ethvert produkt, der er uden for de gældende garantivilkår eller -perioder og for skader eller reparationer, der ikke dækkes af garantien, er en reparationsservice mod betaling tilgængelig.
Denne garanti er dit eneste retsmiddel, og hverken Canon eller dets datterselskaber eller andre europæiske WG-garantimedlemmer er ansvarlige for hændelige skader eller følgeskader for overtrædelse af enhver udtrykt eller underforstået garanti for dette produkt.


Ofte stillede spørgsmål



Spørgsmål: Hvilken garanti gælder for Canon WG-seriens produkter købt i Europa?

Svar: Generelt tilbyder Canon europæisk WG-garanti for produkter købt i: Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Island, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, Østrig. Læs de fulde vilkår og betingelser for denne garanti. 

Spørgsmål: Hvilke oplysninger vedrørende garanti følger med i æsken, når jeg køber et Canon-produkt?

Svar: For europæiske lande omfattet af WG-garantien indeholder hver produktæske normalt et europæisk WG-garantikort. Dette vil ligne følgende eksempel:

 

Spørgsmål: Skal jeg udfylde og returnere dokumentation til Canon for at registrere min europæiske garanti?

Svar: Det er ikke nødvendigt at sende dokumentation til Canon for at være omfattet af den europæiske WG-garanti. Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation under den europæiske WG-garanti, vil det altid være nødvendigt for dig at give Canon den oprindelige gyldige dokumentation for købet (herunder oprindelig købsdato) for det pågældende produkt.

Spørgsmål: Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne gøre krav på en reparation under den europæiske WG-garanti?

Svar: Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation under den europæiske WG-garanti, vil det altid være nødvendigt for dig at give Canon den oprindelige gyldige dokumentation for købet (herunder oprindelig købsdato) for den pågældende projektor. Kampagnegarantier kan også indeholde yderligere krav, så du bedes se de specifikke vilkår og betingelser for det pågældende kampagnetilbud (hvis relevant)

Spørgsmål: Hvor længe gælder en typisk europæisk Canon WG-garanti?

Svar: Generelt gælder garantiperioden for Canon WG-seriens produkter enten 1 år eller 300.000 print, alt efter hvad der indtræffer først. Undtagelser kan forekomme, og der henvises til fanen Berettigelse for at få yderligere oplysninger. 

Spørgsmål: Hvis jeg køber et Canon WG-produkt uden for de lande, hvor Canon tilbyder den europæiske WG-garanti, vil mit WG-produkt da stadig være dækket af den europæiske WG-garanti, hvis jeg er bosat i et europæisk WG-garanti-land?

Svar: Normalt vil produkter være omfattet af en garanti, der gælder for den specifikke salgsregion, og derfor skal slutkunder returnere produkter til den relevante region for at gøre krav på en garantireparation. Canon yder generelt ikke en samlet garanti, medmindre andet udtrykkeligt er angivet for specifikke produkter/områder. 

Spørgsmål: I hvilke situationer udsender Canon Brugerudskiftelige dele, og hvordan udskifter jeg dem?

Svar: Når de bliver kontaktet, vil Canons Helpdesk udføre fejlfinding af kundens problem, og de kan muligvis bedømme, at udbedringen kræver Brugerudskiftelige dele. Ved modtagelse af de relevante dele, bør kunden udskifte delene ved at følge den trinvise procedure, som vises på printerens brugergrænseflade.

Du har måske også brug for ...

Feedback