Canon Network Camera - Garantioplysninger

Alle Canon-kameraer, der er købt inden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde ("EØS", dvs. EU, Island, Liechtenstein, Norge) samt Schweiz, er omfattet af Canons Network Camera-garanti. Canon garanterer, at hvis den nye vare viser sig at være defekt inden for den gældende garantiperiode, bliver fejlen løst uden beregning (vilkår og betingelser gælder – se nedenfor).

Canon Network Camera-garanti består af forskellige servicetilbud, og hvilke tilbud der gælder for dig afhænger af, hvor du befinder dig, hvornår du købte produktet, og hvilket produkt du har købt. Der er følgende servicetilbud:

  • • 1 års Return-to-Base-garanti
  • • 3 års Return-to-Base-garanti
  • • 3 års Onsite-udskiftningsgaranti

For eventuelle produkter uden for den gældende garantis vilkår eller periode og for skader eller reparationer, der ikke er dækket af garantien, findes der en betalt reparationsservice som kan rekvireres ved at returnere produktet til en autoriseret Canon kamera-serviceudbyder.

Gratis service under garantien kan kun opnås ved fremvisning af den originale faktura/bon/kvittering, som blev udleveret til slutbrugeren. Canon forbeholder sig ret til at nægte garantiservice, hvis disse oplysninger ikke er fuldstændige eller er blevet fjernet eller ændret efter slutbrugerens oprindelige køb af produktet.

Oversigt over ofte stillede spørgsmål om Canon Network Camera-garanti


Spørgsmål: Hvilken garanti gælder for Canon Network Camera-produkter købt i Europa?

Svar: Alle Canon Network-kameraer, der er købt inden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde ("EØS", dvs. EU, Island, Liechtenstein, Norge) samt Schweiz, er omfattet af Canons Network Camera-garanti.

Canon Network Camera-garanti består af forskellige servicetilbud, og hvilke tilbud der gælder for dig afhænger af, hvor du befinder dig, hvornår du købte produktet, og hvilket produkt du har købt. Der er følgende servicetilbud:

  • • 1 års Return-to-Base-garanti
  • • 3 års Return-to-Base-garanti
  • • 3 års Onsite-udskiftningsgaranti

Læs de fulde vilkår og betingelser for denne garanti.


Spørgsmål: Hvilken dokumentation er påkrævet for at gøre krav på en reparation eller udskiftning under Network Camera-garantien?

Svar: Hvis du ønsker at anmode om en garantireparation eller Onsite-udskiftning under Network Camera-garantien, vil det altid være nødvendigt for dig (eller din systemintegrator) at give Canon den oprindelige gyldige dokumentation for købet (herunder oprindelig købsdato) for det pågældende produkt.


Q: Mit produkt er omfattet af Return-to-Base-garantien. Hvor skal jeg sende det hen, hvis der opstår en fejl?

Svar: Hvis dit produkt er omfattet af 1 års eller 3 års Return-to-Base-garanti, skal du sende produktet til en autokriseret Canon-serviceudbyder og medsende dit købsbevis for at fremsætte et krav under garantien.


Spørgsmål: Hvem kan initiere Network Camera Onsite-udskiftningsgarantien?

Svar: Kunden eller deres systemintegrator kan igangsætte processen, efter der er fundet en defekt i produktet. Erstatningsproduktet afsendes, når et defekt produkt er diagnosticeret (underlagt vilkår og betingelser).


Q: Hvem skal jeg kontakte for at indlede Network Camera Onsite-udskiftningsgaranti, hvis mit produkt udvikler en fejl?

Svar: Kunder eller deres systemintegrator skal kontakte den relevante lokale Helpdesk (link til fanen Kontakter). Første supportniveau leveres af AXIS Communications, der vil registrere alle relevante informationer (dvs. detaljer om fejlen) og udføre første undersøgelse af den mulige årsag. Hvis fejlen fortsætter, sørger AXIS Communications for, at Canons andet supportniveau kontakter kunden eller systemintegratoren. Hvis fejldiagnosen bekræftes af Canon og en produktudskiftning er påkrævet, vil et tilsvarende produkt (eller et produkt med højere specifikation) blive fremsendt.


Spørgsmål: Hvor lang tid går der, før erstatningsproduktet bliver leveret?

Svar: Erstatningsprodukter vil så vidt muligt blive leveret dagen efter, at erstatningen er bekræftet som værende nødvendig, såfremt en sådan fejldiagnose er foretaget inden kl. 11:00 - og to dage efter, hvis en sådan fejldiagnose er bekræftet efter kl. 11:00, i weekenden eller på en helligdag.


Spørgsmål: Hvor bliver erstatningsproduktet leveret til?

Svar: Erstatningsprodukter leveres altid enten til systemintegratoren eller direkte til kunden (hvis kunden har den tekniske viden til at udføre installationsarbejdet).


Spørgsmål: Hvad sker der, efter at erstatningsproduktet er modtaget?

Svar: Efter modtagelsen af erstatningsproduktet er systemintegratoren eller kunden ansvarlig for at sikre, at det defekte produkt returneres til Canon. Forsendelsesmærkater vil blive leveret til returnering af det defekte produkt. Fragtfirmaet skal kontaktes for at arrangere afhentning af den defekte vare inden for 5 dage. Under normale omstændigheder vil forsendelsesomkostninger blive dækket af Canon.


Spørgsmål: Hvem er ansvarlig for at fjerne det defekte netværkskameraprodukt og installere udskiftningsproduktet?

Svar: Canon vil ikke være ansvarlig for fjernelse af det originale produkt eller installation af udskiftningsproduktet. Det er kundens ansvar eller kundens systemintegrator.

Du har måske også brug for ...

Contact Us

Kontakt os

Kontakt os for at få telefon- eller e-mailsupport

Register your product

Canon ID

Registrér dit produkt, og administrér din Canon ID-konto

Locate A Repair Centre

Reparation

Find et servicecenter, og find andre nyttige oplysninger om vores reparationsproces

Feedback