iStock_80038439_XXXLARGE

Midlertidig toner


Effekten af manglen på halvledere på Canons MFP-forbrugsvarer

Som en værdifuld kunde sætter vi pris på din fortsatte brug af Canon-produkter.

På grund af den vedvarende globale mangel på halvlederkomponenter oplever Canon i øjeblikket udfordringer i forbindelse med anskaffelse af specifikke elektroniske komponenter, der bruges i vores forbrugsvarer til vores multifunktionsprintere (MFP). Disse komponenter udfører funktioner som registrering af resterende tonerniveauer.

For at sikre, at du får glæde af en kontinuerlig og driftssikker forsyning af forbrugsvarer, har vi valgt at levere forbrugsvarer uden halvlederkomponenten, indtil den normale forsyning genoptages.

Selvom der ikke er nogen negativ indvirkning på printkvaliteten, når der bruges forbrugsvarer uden elektroniske komponenter, kan visse hjælpefunktioner, f.eks. evnen til at registrere tonerniveauer, blive påvirket.

Berørte produkter er tonerprodukter kun til visse modeller af imageRUNNER ADVANCE- og imageRUNNER-seriens multifunktionsprintere (MFP). Blækpatroner til inkjet-printere og tonerpatroner til laserprintere er ikke berørt.



Sådan fortsætter du med at bruge din maskine

For følgende modeller skal du følge instruktionerne nedenfor, hvis der vises en fejlmeddelelse, når du har isat din toner –

imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II og III
imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II og III
imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
imageRUNNER C3125i
imageRUNNER C3226i
imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II og III
imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II og III
imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

Følgende skærmbillede vises muligvis, når der bruges toner, der ikke indeholder de elektroniske komponenter.
Tryk på [Close] (Luk) for at fortsætte med at printe.


Interim_Toner_Screenshot_1

De tonerniveauer, der vises på din maskine, er muligvis ikke korrekte, og det resterende tonerniveau kan pludselig ændre sig fra 100 % til 0 %.

Når der vises 0 %, skal du udskifte den med en ny tonerflaske.


Interim_Toner_Screenshot_2




For følgende modeller skal du følge instruktionerne nedenfor, hvis der vises en fejlmeddelelse, når du har isat din toner –

imageRUNNER C1325iF/1335iF
imageRUNNER C3025i
imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

Følgende skærmbillede vises muligvis, når der bruges toner, der ikke indeholder de elektroniske komponenter.
Tryk på [I Agree] (Jeg accepterer) for at fortsætte med at printe.

Tryk ikke på [Cancel] (Annullér), men hvis du allerede har trykket på den, skal du følge nedenstående trin –

  1. Tag toneren ud af maskinen
  2. Sæt toneren tilbage i maskinen
  3. Tryk på [I Agree] (Jeg accepterer) for at fortsætte med at printe

Interim_Toner_Screenshot_3

De tonerniveauer, der vises på din maskine, er muligvis ikke korrekte, og det resterende tonerniveau kan pludselig ændre sig fra OK til Tom.
Når der vises Tom, skal du udskifte den med en ny tonerflaske.


Interim_Toner_Screenshot_4




For følgende modeller skal du følge instruktionerne nedenfor, hvis der vises en fejlmeddelelse, når du har isat din toner –

imageRUNNER 1435i/1435iF

Følgende skærmbillede vises muligvis, når der bruges toner, der ikke indeholder de elektroniske komponenter.
Tryk på [OK] for at fortsætte med at printe.


Interim_Toner_Screenshot_5

Tryk ikke på [Stop], men hvis du allerede har trykket på den, skal du følge nedenstående trin –

  1. Tag toneren ud af maskinen
  2. Sæt toneren tilbage i maskinen
  3. Tryk på [OK] for at fortsætte med at printe

De tonerniveauer, der vises på din maskine, er muligvis ikke korrekte, og det resterende tonerniveau kan pludselig ændre sig fra OK til Ingen.
Når der vises Ingen, skal du udskifte den med en ny tonerflaske.


Interim_Toner_Screenshot_6

Feedback