Easy Service Plan til imageRUNNER multifunktionelle printere

Når du køber en Easy Service Plan, er du sikret førsteklasses support og beskyttelse til dit Canon-produkt. Vi tilbyder et udvalg af uovertrufne tjenester i en række skræddersyede Easy Service Plan-pakker – lige fra installation til reparation og vedligeholdelse af dit produkt.

Tilmelding og Support

3 års service, onsite, næste dag

Den perfekte afhjælpning af driftsforstyrrelser. Som kunde kan man ringe til Canons supportdesk i tilfælde af en fejl. Hvis problemet ikke kan løses over telefonen eller via fjernadgang, sigter vi mod at have en kvalificeret servicetekniker på stedet den efterfølgende arbejdsdag. Som bruger har man også adgang til support via vores ekspert-helpdesk.

For at se servicens fulde omfang, venligst klik her:

imageRUNNER - 3 års service on site

Omfatter følgende imageRUNNER-printere:


Installation, netværksforbindelse og oplæring

Den ideelle metode til at opnå et hurtigt afkast på din Canon imageRUNNER-investering. Omfatter opsætning af hardwaren, oprettelse af forbindelse til netværket samt grundlæggende oplæring i enhedens vigtigste funktioner og egenskaber.

For at se servicens fulde omfang, venligst klik her:

imageRUNNER - Installation og Oplæring

Omfatter følgende imageRUNNER-printere:

Hvorfor bør jeg købe en Easy Service Plan?

● Værdi for pengene – Canon tager sig af alt, hvad du behøver, for at få mest muligt ud af dit produkt – inklusive installation, oplæring og service på stedet
● Aftaler med fastsatte perioder – så du kender den samlede pris for produkt og service og nemt kan lægge budget for din investering gennem hele dets levetid

● Hjælp, når du har brug for det – med adgang til callcenter og helpdesk til support, rådgivning og problemløsning
● Maksimalt investeringsafkast – fordi din hardware modtager service og support af høj kvalitet
● Omfattende dækning af produktet – inklusive alle servicereservedele og -arbejdstid (ved hensigtsmæssig brug)

  • Canon
  • Easy Service Plan til imageRUNNER-printere