Easy Service Plan til i-SENSYS-laserprintere og multifunktionelle enheder

Når du køber en Easy Service Plan, er du sikret førsteklasses support og beskyttelse til dit Canon-produkt. Vi tilbyder et udvalg af uovertrufne tjenester i en række skræddersyede Easy Service Plan-pakker – lige fra installation til reparation og vedligeholdelse af dit produkt.

Tilmelding og Support

Installationsservice og oplæring

Kom hurtigt i gang. Disse serviceplaner inkluderer netværksforbindelse og indlæsning af al relevant software til enheden. Når installationen er gennemført, vil du få grundlæggende oplæring i enhedens funktioner og egenskaber, herunder print.

For at se servicens fulde omfang, venligst klik her:

i-SENSYS - Installation_Oplæring


Omfatter følgende i-SENSYS-printere:


3 års returservice

En omfattende servicepakke, der giver fuldstændig ro i sindet. Hvis der skulle opstå et problem, bliver enheden repareret for dig uden omkostninger på et autoriseret Canon-servicecenter. Planen inkluderer én gratis vedligeholdelsesservice i planens andet år samt adgang til Canons supportdesk.

For at se servicens fulde omfang, venligst klik her:

i-SENSYS - 3 års returservice


Omfatter følgende i-SENSYS-printere:


3 års service, onsite, næste dag

Ideelt til at minimere driftsforstyrrelserne. I tilfælde af en fejl kan man som kunde ringe til Canons supportdesk. Hvis problemet ikke kan løses over telefonen eller via fjernadgang, sendes en kvalificeret servicetekniker ud til stedet den efterfølgende arbejdsdag.

For at se servicens fulde omfang, venligst klik her:

i-SENSYS - 3 års service onsite


Omfatter følgende i-SENSYS-printere:

3 års service, onsite, næste dag – A

3 års service, onsite, næste dag – B

3 års service, onsite, næste dag – C

3 års service, onsite, næste dag – D

Hvorfor bør jeg købe en Easy Service Plan?

● Værdi for pengene – Canon tager sig af alt, hvad du behøver, for at få mest muligt ud af dit produkt – inklusive installation, oplæring og service på stedet
● Aftaler med fastsatte perioder – så du kender den samlede pris for produkt og service og nemt kan lægge budget for din investering gennem hele dets levetid

● Hjælp, når du har brug for det – med adgang til callcenter og helpdesk til support, rådgivning og problemløsning
● Maksimalt investeringsafkast – fordi din hardware modtager service og support af høj kvalitet
● Omfattende dækning af produktet – inklusive alle servicereservedele og -arbejdstid (ved hensigtsmæssig brug)

  • Canon
  • Easy Service Plan til i-SENSYS-printere