Ofte stillede spørgsmål
Hvordan ved jeg, om min anmodning er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?
Når du har registreret dig online vedr. et Canon-garantitilbud, vil du via mail få tilsendt en bekræftelse. Mailen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til en webside, hvor du kan følge status for din ansøgning. I tilfælde af at du har registreret ukorrekte oplysninger, vises dette på websiden, og du vil også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den hurtigste måde at give os manglende oplysninger på er ved at logge på websiden og opdatere dine oplysninger.
I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?
Bemærk! Din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf.
Hvilke transaktioner/produkter omfattes ikke af dette garantitilbud?
Du kan finde undtagelserne i vores vilkår og betingelser. Undtagelserne omfatter kort følgende:
- Ikke-kampagneprodukter.
- Produkt købt uden for kampagneområdet
- Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til, såkaldte parallelprodukter)
Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ i online-formularen?
Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.
Hvor finder jeg produktets serienummer?
Serienummeret er placeret i bunden af dit PTZ-kamera eller din PTZ-controller. Der er en EAN/stregkode, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din anmodning. Serienummeret sidder på selve produktet.
Hvorfor kan jeg ikke logge på websiden med min trackingkode?
Der sker muligvis følgende, når du forsøger at registrere dig online:
- Jeg har prøvet at registrere flere gange, men jeg får ikke lov
- Jeg bliver ved med at få en "ikke godkendt"-meddelelse
- Jeg har prøvet at sende formularen igen, men det virker ikke.
I de FLESTE tilfælde er det den enhed, du anvender til at få adgang til websiden, f.eks. en mobil/smartphone, Apple Mac, anden enhed mv., der er problemet. Det er ikke en fejl på websiden. Du skal kontakte producenten af det produkt, du anvender, for at få vejledning. Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål fra ovenstående ofte stillede spørgsmål, kan du e-maile os på nedenstående e-mailadresse, eller hvis din henvendelse haster, kan du ringe til os på følgende nummer +45 70 20 55 15 eller besøge Canons supportside.
Hvilket niveau af garantiservice vil jeg få?
Return To Base:
Hvis et produkt får en fabrikationsfejl i garantiperioden skal det returneres til et professionelt Canon-servicecenter eller en autoriseret Canon-servicepartner, hvor det vil blive repareret uden beregning af Canon-autoriserede teknikere. Dit produkt vil blive returneret til dig, når reparationen er udført.
Hvordan gør jeg krav på mine kampagnegaranti-services?
Når din anmodning er godkendt, skal du kontakte din lokale Canon Support Helpdesk, hvis du har brug for udvidede garantiservices via dette tilbud, og være klar til at:
- Oplyse enhedens fulde modelnavn og serienummer
- Bekræfte dine kontaktoplysninger
- Fremvise et købsbevis og bevis for godkendt tilbudsgaranti – som du har fået bekræftet pr. mail, da du registrerede produktet/produkterne;
- Give en tydelig fejlbeskrivelse og udføre enhver form for fejlsøgning, som angivet;
- Udføre de nødvendige instruktioner fra Helpdesk, så du kan modtage garantiservicen.