Canon hjælper kunder op i skyen med ny opdatering

Søborg, 14. februar 2018 - Canons prisvindende imageRUNNER ADVANCE-serie af multifunktionsprintere opgraderes med 2nd Edition versionen. Den nye opgradering giver kunderne større sikkerhed og en perfekt integration af de fleste cloud-løsninger.

iR ADV C256 II

iR ADV C3500 II

De seneste par år er Canons imageRUNNER ADVANCE-serie blevet belønnet med adskillige priser. Nu opgraderes en succesfuld model med endnu bedre cloud-integration og stærkere sikkerhedsfeatures.

Gennemtænkt GDPR-løsning

imageRUNNER ADVANCE-serien er designet til at fungere i lige netop dit dokumentworkflow. Den kan opsættes med Universal Login Manager, som er en funktion til brugerlogin. Dette gør det muligt at tilpasse indstillingerne til den enkelte bruger, så de mest anvendte funktioner er lette at komme til og derved sparer tid i arbejdsgangen. Den intuitive styring gør det meget enkelt at holde styr på printforbruget gennem overskuelige overblik og autogenerede rapporter.

På samme måde bliver det også nemt at sætte maskinerne sammen med den løsning, som den enkelte virksomhed benytter for at kunne opfylde de nye GDPR-krav.

- Med GDPR, som træder i kraft til maj er det vigtigt, at virksomhederne har styr på deres processer for indsamling, behandling og sletning af persondata. Med opgraderingen til 2nd Edition styrkes imageRUNNER ADVANCE-serien i forvejen robuste sikkerhed med endnu flere funktioner, som kan være en fordel for virksomheder i forhold til persondataforordningen, forklarer produktchef Linnéa Bryde.

Fleksible løsninger med cloud

Integration med cloudtjenester mellem forskellige enheder er efterhånden uundværlig. Den nye imageRUNNER ADVANCE-seriehar adgang til alle de store cloud-tjenester, så der kan scannes, printes og hentes direkte til og fra cloud-løsninger som OneDrive, Google Drive, m.m. Der er naturligvis også fuld kompatibilitet med Google Cloud Print, Apples AirPrint og Androids Mopria til print og scan fra mobile enheder. Dette har vi gjort for at give brugerne fuld fleksibilitet og lade dem bestemme hvor og hvornår, der skal printes.

Sikkerhed i højsædet

På trods af de nye brugerfeatures og den gennemførte cloud-integration er der ikke slækket på sikkerhedskravene. For eksempel frigives print fra mobilen først, når brugeren logger ind på printeren. På den måde sikres det, at printet udelukkende er tilgængeligt for den person, som det er tiltænkt.
Et andet eksempel på sikkerheden er, at gæsteprint holdes på et separat netværk, dermed kompromitteres kundens sikkerhed ikke, selv hvis en gæst printer på maskinen.

"Hos Canon tager vi sikkerhedskravene fra vores kunder ekstremt alvorligt. Men vi tror også på, at vi kan levere sikkerhedssystemer, som går på kompromis med effektivitet og brugervenlighed. Vores innovation sker under de rammer, som ønskerne fra vores kunder sætter. Derfor sker vores udvikling med inspiration fra vores kunder, på den måde udvikler vi de optimale løsninger for vores kunder, forklarer produktchef Linnéa Bryde.

Automatiske opdateringer

Den nye imageRUNNER ADVANCE-serie byder på den mest gennemførte brugeroplevelse i produktseriens historie. Automatiske opdateringer er nøgleordet. Systemet holder sig automatisk opdateret og sikrer, at eventuelle problemer løses, før de bliver et problem for brugerne. På den måde sparer virksomhederne både tid og penge. Ved at opdatere systemet løbende, får maskinerne en udvidet levetid, ved at de nyeste features og sikkerhedsopdateringer automatisk bliver lagt på maskinerne - helt uden brugeren skal gøre noget. Brugerne kan dermed investere i imageRUNNER ADVANCE med en sikker viden om, at deres maskiner holdes sikre, opdaterede og uden behov for nyt hardware for at få de nyeste opdateringer.

Prisvindende serie

imageRUNNER ADVANCE 2nd edition er endnu et medlem af en allerede prisvindende familie. Teknologien bag imageRUNNER ADVANCE har vundet "A3 MFP Line of Year"-prisen fra Keypoint Intelligence Buyers Lab (BLI) tre år i træk. Den nye lancering bygger videre på de teknologier, som allerede har bevist deres værdi, og som øjeblikkeligt kan give effektiviteten hos virksomhederne et ekstra løft.

Den nye imageRUNNER ADVANCE serie vil være klar til salg allerede fra februar.

Vigtigste funktioner

imageRUNNER ADVANCE C256/356 II series