HOLD LIV I DINE HISTORIER MED FORBLØFFENDE PRINT: CANON LANCERER TS205 OG TS305 TIL PRISMÆSSIGT OVERKOMMELIGT OG PRAKTISK PRINT I HJEMMET

Søborg, den 6. december 2017 – Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger, annoncerer i dag lanceringen af to nye hjemmeprintere i virksomhedens PIXMA-serie: TS205 og TS305.

• Disse prismæssigt overkommelige, kompakte og stilfulde printere er brugervenlige og ideelle til familier og studerende
  • 4x6"-fotos uden kant i smukke, klare farver
  • Print kan sendes direkte fra en mobil enhed til TS305 vha. Wi-Fi-tilslutningsmuligheder
  • Kopiér og konvertér billeder fra din smartphone til PDF'er med TS305 vha. Canons Smartphone Capture and Copy-funktion

PIXMA TS205

PIXMA TS305

Print uden kant derhjemme
De nye PIXMA-printere gør det nemt at printe dyrebare øjeblikke med venner og familie. Hvad enten du vil lave en fotokollage eller hænge et billede op på køleskabet, så kan PIXMA TS205 og PIXMA TS305 printe 4x6"-fotos uden kant på blot 65 sekunder.

Og til perfektionisterne i familien garanterer Canon-blæk kun de bedste resultater. Sort pigmentblæk til print af knivskarp tekst og farvestofsbaserede blæktyper til gengivelse af de mest levende farver giver print af allerhøjeste kvalitet.

Øget produktivitet
TS205 og TS305 er blevet designet med henblik på produktivitet og omkostningseffektivitet, med funktioner som automatisk Power On og Power Off, så du kan spare strøm, når printeren ikke er i brug. Brugere kan også printe og kopiere hele dokumenter med forbedrede bundmarginer, og XL-patronerne (tilbehør) medfører færre patronskift og mere print. Den sorte XL-patron kan printe ca. 2,2 gange flere print sammenlignet med standardpatroner, hvilket virkelig giver værdi for pengene.

Wi-Fi-tilslutning
Gå online med TS305, der er kompatibel med AirPrint1 og Mopria2, og drag fordel af printerens trådløse tilslutningsmuligheder. Print fra din smartphone eller tablet har aldrig været hurtigere eller mere praktisk.

Download Canon PRINT-app3 til iOS og Android for at få mere ud af din printer. Print direkte fra dine mobile enheder eller fra apps vha. PIXMA Cloud Link, hvad enten det er din seneste Instagram-selfie eller vigtige dokumenter fra Google Drev.

Oprethold forbindelsen hele tiden med TS305: Selv når din Wi-Fi-forbindelse går ned, vil din printer ikke gøre det. Det er enkelt at vælge Wi-Fi-indstilling vha. et enkelt tryk på en knap, hvor du kan vælge at oprette forbindelse via en traditionel Wi-Fi-router eller helt uden router via Access Point Mode.

Tilslutning via Bluetooth4-teknologi
Du behøver aldrig mere bekymre dig om fastklemt papir eller om at løbe tør for papir midt i en printopgave. Når TS305 parres via Bluetooth giver Canon PRINT-app'en dig besked om fejl, inden de bliver til et problem, og du bliver direkte omdirigeret til online-manualen, som giver dig enkel vejledning.

Print og kopiering
Den helt nye TS305 tilbyder brugerne den ekstra fordel at kunne kopiere – lige som med en multifunktionsprinter – når de er tilsluttet via Canon PRINT-app'en. Den praktiske Smartphone Capture & Copy-funktion giver dem desuden mulighed for at tage et billede af hvilket som helst dokument, hvad enten det er en buskøreplan eller en vandregning, og konvertere det til en PDF, som kan gemmes, deles eller printes.

TS305 har særligt designede gitterlinjer foroven, så du kan placere dit dokument pænt på printeren – klar til at blive kopieret og konverteret ved et enkelt tryk på en knap. Selv når du tager et billede af dokumentet fra en vinkel, retter app'en op for det, så du til enhver tid får et professionelt udseende slutresultat.

Sjov for familien
Med TS305 kan du sende personlige, unikke beskeder via Canons Message in Print5-app og dele dine historier med venner og familie på en ny, sjov måde. Giv dine print et ekstra touch ved at indlejre usynlige beskeder, som for eksempel en fødselsdagshilsen eller et link til en YouTube-film, som kun dine kære kan se.

Hele familien kan nu printe som aldrig før med de nye TS205 og TS305. Hvad enten du printer vigtige dokumenter eller regninger på TS305 vha. Canon PRINT-app'en eller vil sende sjove, personlige beskeder, så imødekommer de nye printere alles behov.

1Til Android-brugere

2Til iOS-brugere

3Via PIXMA Cloud Link-funktionen i Canon PRINT-app'en

4Udstyret med Bluetooth®-lavenergiteknologi (Bluetooth-print og -scanning er kun tilgængelig på Android-enheder). De tilgængelige funktioner, som opnås via Bluetooth-kommunikation og Canon PRINT Inkjet/SELPHY-app'en, kan ikke garanteres på alle Android-enheder. Ordet og mærket Bluetooth® samt logoer er registrerede varemærker, som tilhører Bluetooth SIG, Inc., og enhver brug af disse af Canon Inc. er under licens. Andre varemærker og virksomhedsnavne tilhører deres respektive ejere.

5Kræver en internetforbindelse samt Message In Print-app'en, der er tilgængelig gratis i App Store. Kompatibel med iPhone 6 eller nyere enheder, der kører iOS 9.0 eller nyere. Din enhed skal være tilsluttet et fungerende trådløst netværk. Kræver, at det oprindelige indhold laves vha. Message In Print-app'en/-tjenesten, og at det derefter printes på en kompatibel Canon-printer, der er lanceret efter august 2009, samt at modtageren ser billedet og indholdet på den kompatible Message In Print-app på deres kompatible enhed. Kompatible papirformater omfatter 4x6" og Square 5x5", og kompatible medietyper omfatter kun Genuine Canon Photo Paper Glossy, Photo Paper Semi-Gloss, Photo Paper Luster og Photo Paper Matte. Visse undtagelser kan forekomme.