Canon fejrer etårsdagen for lanceringen af imagePRESS C850-serien med 900 installationer i Europa

Søborg, den 15. november 2017 – Canon er glade for at kunne annoncere, at der er blevet installeret flere end 900 imagePRESS C850-produktionsfarveprintere siden seriens lancering i Europa for kun et år siden. Sammen med imagePRESS C650-modellen, der er en udvidelse af imagePRESS C850-serien, som blev lanceret i marts 2017, er der installeret flere end 1.650 enheder i Europa.

Der er blevet installeret 900 imagePRESS C850-enheder siden seriens lancering i Europa for et år siden

Nye applikationer som dobbeltsidet bannerprint er muligt med imagePRESS C850-serien

Siden lanceringen af imagePRESS C850 og C750 i efteråret 2016 har feedback fra grafiske virksomheder og interne trykkerier fremhævet produktionsprinternes unikke egenskaber, herunder automatisk dupleksbannerprint, semiautomatiseret sideregistrering, muligheden for at printe på en bred vifte af medietyper og det store udvalg af finishing-muligheder – alt sammen funktioner, der hjælper kunder med at udforske nye muligheder med digitalt print.

imagePRESS C850-serien er udviklet i overensstemmelse med markedets efterspørgsel efter højkvalitets farve-output, enestående produktivitet og alsidig mediehåndtering. Den hjælper grafiske virksomheder og interne trykkerier med at optimere driften, så de kan fokusere på mere værdifulde aktiviteter og åbne for nye forretningsmuligheder.

Hans Dalmeijer, Produktchef hos Canon Danmark, kommenterer: "Kunder, der ønsker at skabe vækst vha. digitalt produktionsprint, behøver robuste og alsidige løsninger, som kan hjælpe dem med at takke ja til flere forskellige kundeopgaver. Det er spændende at have fået så mange positive tilbagemeldinger om imagePRESS C850-serien i de sidste 12 måneder og i Danmark har succesen været ligeså stor som i resten af Europa.”

”Vi har arbejdet hårdt for at udvikle tre printere, der bygger på den samme avancerede teknologi som vores flagskib, imagePRESS C10000VP, så de kan hjælpe vores kunder med at realisere deres ambitioner om at kunne tilbyde flere applikationer. Vores udvalg af softwareløsninger, som strækker sig fra intuitive drivere til komplette, end-to-end-workflowløsninger, hjælper dem også med at booste driften. Feedback fra kunder fra hele Europa fremhæver, at disse produkter allerede gør en meget stor forskel, og at de hjælper dem med at udvikle deres virksomhed i takt med kundernes skiftende behov. Det er fantastisk at se, at teknologisk innovation kan spille så vigtig en rolle i at inspirere virksomheder til at føre nye muligheder ud i livet." uddyber Hans Dalmeijer.