Indfang historier i forbløffende kvalitet med Canons nye og stilfulde spejlløse kamera: EOS M100

Søborg, den 29. august 2017 – Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger, lancerer i dag EOS M100. Dette kompakte, stilfulde og spejlløse EOS WiFi-kamera byder på en utrolig billedkvalitet. EOS M100s kompakte og stilfulde design gør, at det er perfekt at tage med overalt. Samtidig giver det dig muligheden for at tage spontane optagelser af hverdagsøjeblikke og livsvarige historier. Takket være kameraets imponerende række af kreative filtre og trådløse tilslutningsmuligheder kan du skyde fantastiske billeder og uploade dem direkte til sociale medier på få sekunder.

EOS M100

EOS M100 Light Blue Jacket

Slip din kreative vision løs
EOS M100 vil hjælpe dig med at slippe din kreative vision løs og tage din fotografering et skridt videre. Det er nemt at lære dit nye kamera at kende med dets intuitive touchscreen og kreative filtre. Derudover kan du nemt skifte mellem din smartphone og kameraet. Desuden er det enkelt at mestre kameraets indstillinger, takket være forklaringer på skærmen, så hvad enten du vil sløre baggrunden eller belyse dit motiv lidt mere, vil EOS M100 give dig muligheden for at skabe professionelt udseende billeder, som du kan bevare i en menneskealder.

Hvis du vlogger (er en blogger, der udelukkende bruger videoer i stedet for tekster) eller tager en selfie, som du ønsker skal deles, er EOS M100s praktiske, vipbare skærm og Selfie Mode ideelle til at få det hele rigtigt fra starten. Indstillingen ”Jævne hudtoner” kan også påføres i fem forskellige niveauer, så du får en bedre glød og kan give dine fotos den perfekte finish, uanset om du bruger Selfie Mode eller tager et hurtigt billede af dine venner.

Høj kvalitet, kompakt design
Med dette kompakte kamera vil du få gavn af de nyeste teknologier, som typisk findes i avancerede professionelle kameraer. Kameraet starter op i løbet af et øjeblik, så du kan være klar til at fotografere øjeblikket, så snart det fanger din opmærksomhed. Med EOS M100 behøver du aldrig gå på kompromis med billedkvaliteten. Uanset om du optager i svagt lys eller i det skarpeste solskin, vil kameraet tage skarpe og klare fotos, som overgår alt, hvad du hidtil har opnået. Det bliver aldrig svært at indfange billeder og film med meget stor præcision, hvor selv dine film forbliver klare og skarpe.

Brugervenligt
De enkle instruktioner på skærmen hjælper dig med at mestre en række optagelsesmetoder og -indstillinger, så du nemt kan vække verden omkring dig til live i dine fotos. Betjeningen af kameraets intuitive touchscreen er præcis som på din smartphone, hvilket gør kameraet endnu mere brugervenligt. Du kan swipe igennem dine billeder og endda zoome ind og ud under afspilning med en enkel knibebevægelse.

Match dit kamera til din stil
Kameraet fås i sort, hvidt og gråt, og der findes covers i ni farver, så du kan tilpasse dit kamera til din egen, personlige smag. Hvad enten du foretrækker et blankt, sort look eller et farverigt turkist look, kan du blande og matche covers for at give dit kamera et personligt touch. Sæt en rem på, hvis du vil bære kameraet over skulderen eller rundt om nakken, så det bliver mere bekvemt og sikkert at have med, når du er ude og skyde. Med en række covers og remme at vælge fra, kan du selv vælge det design, der passer dig.

Forbliv tilsluttet
Med Wi-Fi og Bluetooth-tilslutning er det meget nemt at uploade dine billeder til Instagram og Facebook. Når forbindelsen er oprettet, kan du overføre dine billeder direkte til din telefon ved hjælp af Canon Camera Connect-app'en til iOS- og Android-enheder1, uden at skulle røre ved dit kamera. Den praktiske tilslutning gør, at du enkelt kan tage backup af dine fotos og film i cloud'en, når Wi-Fi er indstillet. På den måde behøver du aldrig bekymre dig om at miste dine fineste minder.

Kompatibilitet der dækker alle dine behov
Med EOS M100 kan du vælge dit objektiv alt efter dine ambitioner. Hvad enten du indfanger landskaber eller portrætter, kan du vælge et objektiv til dit kamera afhængigt af dine behov. Ligesom kameraet er de særlige EOS M-objektiver lette og små, så du altid er klar dit næste eventyr. Hvis du ønsker et endnu større udvalg, kan du vha. en objektivadapter2 bruge alle EF- og EF-S-objektiver, og du kan hurtigt udskifte objektiv, i takt med at du bliver mere og mere fortrolig med fotografering.

Dette smarte kvalitetskamera sætter dig i stand til at indfange verden på nye og forbløffende måder. EOS M100's kreative filtre og høje billedkvalitet tager din hverdagsfotografering til nye højder, så hvert skud fortjener en plads i dit Instagram-feed. Med EOS M100 kan du indfange livslange minder i fin opløsning, som kan nydes og deles med familien og vennerne. Dets kompakte og lette hus gør det ideelt til at indfange historier, uanset hvor du befinder dig.

1Skal køre på operativsystem iOS 8.4 (eller nyere) eller Android 5.0 (eller nyere)

2Objektiver og objektivadapter medfølger ikke og skal købes separat.