Skab forbløffende print af hver historie med PIXMA Home: Canon lancerer nye 3-i-1-printerserier

Søborg, den 21. august 2017 – Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger, løfter i dag sløret for de nye 3-i-1 multifunktionelle inkjetprintere, som giver brugere mulighed for at printe, scanne og kopiere derhjemme. PIXMA-serierne har Wi-Fi-tilslutningsmuligheder og er stilfulde, kompakte og brugervenlige. De hjælper brugere med at fremstille forbløffende print af alle deres historier og dækker alle behov for hjemmeprint – fra lektier til dyrebare fotos.

PIXMA TS5150-serien

PIXMA TS6150-serien

PIXMA TS8150-serien

PIXMA TS9150-serien

Samtlige printere i PIXMA-serierne er udstyret med en række helt nye funktioner og egenskaber, som for eksempel det smarte brugerinterface, automatisk dupleksprint (dobbeltsidet print), Wi-Fi og Bluetooth Low Energy (BLE)1-tilslutning, hvilket gør det nemt at printe billeder af høj kvalitet derhjemme.  Det stilfulde og kompakte design gør, at din printer kan pryde i hvilket som helst rum i dit hjem, så alle nemt kan få adgang til den.  Ud over højkvalitetsprint giver PIXMA-serierne også familier mulighed for at udfolde deres kreativitet derhjemme takket være en række nye og sjove egenskaber, som bl.a. omfatter print af skjulte beskeder eller print i firkantet format direkte fra Instagram.

De nye printere er:

• PIXMA TS5150-serien – en praktisk og prismæssigt overkommelig model, der sætter helt nye standarder for brugervenlighed.  Denne model har én FINE-blækpatron og er perfekt til dokumentprint i hjemmet.
  • PIXMA TS6150-serien – en kompakt, robust og højtydende model med 5-farvers blæksystem, der er perfekt til hele familien.
  • PIXMA TS8150-serien – en printer med et stilfuldt design og et helt nyt 6-farvers blæksystem.
  • PIXMA TS9150-serien – printer i topkvalitet til at fremstille smukke fotoprint.

Brugervenlig
Det bliver ikke nemmere at forvandle mindeværdige øjeblikke til fotos i fotolab-kvalitet. Brugerinterfacet er brugervenligt og intuitivt: PIXMA TS5150-serien har en 2,5" skærm med knapper, mens PIXMA TS9150-serien har en 5" LCD-touchscreen. Dette smarte brugerinterface gør trådløs opsætning utrolig enkel, og brugere kan hurtigt kontrollere print- og papirindstillinger. Derudover kan man printe dobbeltsidede dokumenter vha. Auto Duplex Print-funktionen, hvilket giver hurtigere print og sparer papir. Dobbelt papirfremføring giver mulighed for at fremføre almindeligt papir i den forreste bakke og fotopapir i den bageste bakke samtidig.

Forbedrede tilslutningsmuligheder og øjeblikkelig deling

PIXMA-seriernes stabile Wi-Fi-tilslutning sætter brugere i stand til at printe direkte fra deres smartphone eller tablet på få sekunder, hvilket giver endnu hurtigere print og større fleksibilitet.

Med Canon PRINT-app'en behøver du ikke længere en PC eller Mac til at printe, kopiere og scanne og får du en ubesværet trådløs oplevelse, som gør det muligt at gennemse dokumentet inden print.

Via Canon PRINT-app'en giver PIXMA Cloud Link brugere mulighed for at printe fra og uploade dokumenter og fotos til sociale netværkssites og populære cloud-lagringtjenester som for eksempel Google Drev. Hvad enten det er til print eller scanning2, er PIXMA Cloud Link perfekt til fotoentusiaster og Instagram-fans, der ønsker at printe livlige billeder fra sociale medier. Alle printere understøtter print3 i Instagrams klassiske firkantede format4 og gør det muligt at fremstille print både med og uden kant, hvilket gør, at brugere kan opnå den høje kvalitetsfinish derhjemme.

PIXMA-serien understøtter AirPrint™ for Apple iOS™, Mopria® for Android™ og Windows 10 mobile enheder og sætter brugere i stand til at printe med det samme. Det nye sortiment omfatter også den helt nye BLE-funktion, så man kan have en konstant forbindelse mellem enhver kompatibel mobil enhed og printer. Brugere af Android-enheder kan aktivere BLE på deres printer og få fuld Wi-Fi-tilslutning, så de kan printe dokumenter fra tilsluttede enheder. Når enheden og printeren er parret vha. Bluetooth, kan både iOS- og Android-brugere automatisk modtage fejlmeddelelser fra printeren via Canon PRINT-app'en. Brugeren henvises direkte til produktets online-manual, hvilket giver hurtig og enkel afhjælpning af fejl.

Ubegrænset kreativitet for hele familien

Med den nye Canon-app, Message in Print5, kan brugere indlejre usynlige beskeder i fotoprint, hvad enten det er animationer, musik, video eller tekst. Modtageren kan afkode beskeden ved at downloade app'en og holde sin iPhone over det printede foto. Ved at dele minder på denne personaliserede, unikke måde, hjælper Canon dig med at fortælle historien bag dine billeder.

PIXMA-serierne er kompatible med familievenlige Canon-tjenester og -software, herunder Creative Park, CREATIVE PARK PREMIUM, Easy Photo-Print+ og My Image Garden, som byder på sjov for hele familien og inspirerer til kreativitet med nye interaktive måder at dele billeder på. Hvad enten du printer personaliserede kort eller kalendere, eller printer billeder til familiealbummet, vil børnene kunne holde sig beskæftiget i timevis. PIXMA TS9150-serien gør det til en let sag at tilføje dit egne kreative touch: Du kan tilføje Kreative filtre direkte til dine billeder via. 5,0" touchscreen'en, når du printer direkte fra et SD-kort.

Nyt og stilfuldt design
De nye PIXMA-printere har et kompakt kasseformet design, hvilket betyder, at de kan pryde i alle rum i hjemmet og være en integreret del af boligens indretning. PIXMA TS9150-seriens førsteklasses design har kontrasterende strukturer og farver samt et indgraveret emblem øverst på printeren, hvilket giver det printerens meget fine karakter.

Førsteklasses print

De nye blæktyper til PIXMA TS6150-serien, PIXMA TS8150-serien og PIXMA TS9150-serien giver hjemmeprint i den allerhøjeste kvalitet med en forbedret farvegengivelse og -holdbarhed. Brugere kan vælge blandt Standard-, XL- og XXL-patroner6 afhængigt af deres printbehov. Til brugerne, som printer store mængder, sørger XL-patronerne for, at de kan printe dobbelt så mange sider sammenlignet med en Standardpatron, mens man med XXL-patroner kan printe tre gange så mange sider i forhold til Standardpatronen.

Det nye 6-farvede blæksystem, som findes på PIXMA TS8150-serien og PIXMA TS9150-serien, giver dig mulighed for at printe mere naturligt udseende og farvestrålende fotos. Pigment Black-blæk giver skarp tekst, hvilket er perfekt til dokumentprint, mens det nye Photo Blue-blæk reducerer kornethed i lyse farver fra blå til hvid7

Når du genfortæller vigtige familiehistorier, vil du gerne være sikker på, at de lever op til forventningerne, og med PIXMA-serien kan du sørge for, at du yder dine fotos retfærdighed. Fra at printe lektier til uforglemmelige familieminder: PIXMA-serien tilbyder den allerbedste printkvalitet, som dækker hele familiens behov.

1Udstyret med Bluetooth®-lavenergiteknologi (Bluetooth-print og -scanning er kun tilgængelig på Android-enheder). De tilgængelige funktioner, som opnås via Bluetooth-kommunikation og Canon PRINT Inkjet/SELPHY-app'en, kan ikke garanteres på alle Android-enheder. Ordet og mærket Bluetooth® samt logoer er registrerede varemærker, som tilhører Bluetooth SIG, Inc., og enhver brug af disse af Canon Inc. er under licens. Andre varemærker og virksomhedsnavne tilhører deres respektive ejere.

2Scan til cloud og scan til e-mail er kun mulig ved brug af originalt Canon-blæk.

3Understøttes af My Image Garden, PIXMA Cloud Link, Easy-PhotoPrint+ og Canon PRINT-app.

4Ved at bruge Canons Glossy II Photo Paper Plus i 5x5"-formatet.

5Message in Print-app'en lanceres den 31. oktober 2017 og vil kun være tilgængelig til iPhone-enheder med iOS 9 eller nyere.

6Tilgængeligheden af Standard-, XL- eller XXL-patroner varierer fra land til land.

7Effekten kan opnås under specifikke printforhold.