Den nye Canon MAXIFY-serie øger produktiviteten med kvalitets- og effektivitetsprintere

SØBORG, den 1. juni 2016: Canon Europa, verdensførende inden for imaging-løsninger, annoncerede i dag de nyeste tilføjelser til MAXIFY-serien. Fire nye multifunktionsprintere (MAXIFY MB2150-serien, MB2750-serien, MB5150-serien og MB5450-serien) og én single-function printer (MAXIFY iB4150) vil erstatte de prisvindende MAXIFY MB2050, MB2350, MB5050, MB5350 og iB4050 for at sætte tryk på produktiviteten og levere effektivitet og værdi til hjem og mindre kontorer.

MAXIFY MB2150

MAXIFY MB2750

MAXIFY MB5150

MAXIFY MB5450

MAXIFY iB4150

Master of all trades
Hurtigheden og alsidigheden hos MAXIFY maskinerne maksimerer produktiviteten på kontoret med en forbedret tid på førstesides udskrift (ISO-FPOT-MONO) på seks sekunder og hastigheden for A4-print er op til 24ipm for sort og hvid samt 15.5 ipm for farve. Hurtigheden på scanningen og kopi-funktionaliteten er afstemt med outputtets professionelle kvalitet. Den specialdesignede Dual Resistant High Density (DRHD) toner sørger for afmærknings- og gnidningsfrie farveprints med skarp sort tekst og levende farver for ekstra varighed.

Derudover indeholder MAXIFY MB5150 og MB5450 Canons single pass tosidet scanningsfunktionalitet, som gør at begge sider af dokumentet bliver scannet samtidig. Dette sparer værdifuld tid når store partier af dokumenter skal scannes på én gang.

Høj effektivitet og høj ydelse
Den nyeste række af printere indeholder modeller med kapacitet på op til 500 siders papir. Derudover har de også højtydende XL farvetanke, som kan producere op til 1200 sort/hvid sider (MB2150 og MB2750) eller 2500 sort/hvid sider (MB5150, MB5450 and iB4150) før blækpatronerne skal udskiftes. Dette reducerer hyppigheden af hvor ofte blækpatronerne skal udskiftes, men det reducerer også printerens stilstandstid og forbedrer driftseffektiviteten.

Printerne leverer værdi i ethvert område; lige fra energiforbrug til mængden af output. Det er ydermere muligt at registrere og føre journal over aktiviteter som den totale mængde dokumenter printet, scannet eller sendt gennem fax. Dette giver kunden et bedre og klarere billede af hvordan maskinen bliver brugt på kontoret.

Intuitiv teknologi der leverer produktivitet
Print, kopiering, scanning eller fax er gjort simpelt med den nye MAXIFY-serie. MB5150 og MB5450 indeholder begge store 8,8 cm (3,5”) farve-touch skærme og forbedrede brugergrænseflader. Som tilføjelse til arkpålæggerne med høj kapacitet og den 50-siders automatiske dokumentføder, har den dobbeltsidede print og support for et bredt udvalg af papirtyper og størrelser – fra almindeligt A4-papir til etiketter, konvolutter, fotopapir og endda tosidet ID-kort kopiering – gjort arbejdet nemmere ved almindelige kontorprintjobs.

Forbedret forbindelse
MAXIFY-serien er ideel for fleksible arbejds- og kontormiljøer, hvor printerne er delt mellem et team eller små virksomheder. Med indbygget Wi-Fi og Ethernet-forbindelse tillader MAXIFY maskinerne, at print bliver delt mellem forskellige computere og trådløse enheder rundt omkring på det mindre kontor. Kompatibiliteten med Canons PRINT app tillader brugerne at connecte til printeren gennem smartphone eller tablet for print og scanning. En forbedret mobilforbindelse gennem MAXIFY Cloud Link vil blive gjort tilgængelig for alle modeller, hvilket gør det muligt for brugerne at printe og scanne til cloud-baserede services som Evernote, Dropbox, OneDrive, Concur og Google Drive. Alt sammen uden brugen af en computer.

Den nye Canon MAXIFY-serie vil være tilgængelig på tværs af Europa fra juli 2016.

Nøgleegenskaber:

MAXIFY MB2150-serien

• Tiden på førstesides-udskrift er ved sort/hvid seks sekunder og ISO A4 print hastigheden er på 19ipm sort/hvid og 13ipm farve
  • Wi-Fi forbindelse
  • Google Cloud print
  • Fuldt integreret 50-siders ADF
  • Automatisk tosidet print og kopiering
  • XL farvetanke med op til 1200 mono-sides ydelse
  • Print fra- og scan til cloud services ved at bruge MAXIFY Cloud Link

MAXIFY MB2750-serien (Opgraderinger vs MB2150)

• Tiden på førstesides-udskrift er ved sort/hvid seks sekunder og ISO A4 print hastigheden er på 24ipm sort/hvid og15,5ipm farve
  • Wi-Fi og Ethernet forbindelse