Canon demonstrerer sin styrke inden for print med tildelingen af 8 BLI awards

Søborg, den 4. april 2016 – Canon Europa, verdensførende inden for imaging-løsninger, annoncerede i dag, at de er blevet tildelt den prestigefulde pris ’A3 MFP Line of the Year’ sammen med syv andre priser fra fra test- og forskningsorganisationen Buyers Laboratory (BLI).

BLI anerkender Canons produktionskvalitet og innovative produktudvikling, som er baseret på det tætte samarbejde med dens kunder, og har tildelt Canon følgende ’Pick Awards:

Outstanding Achievement in Energy Efficiency

• imageRUNNER C1225iF
  • imageRUNNER C1335iF/C1335iFC
  • imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color MFP for SMBs

• imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color Printer for Mid-Size Workgroups

• imageRUNNER ADVANCE C350P

Outstanding 21- to 30-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3325i

Outstanding 20-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3320 Series

'Pick' Awards bliver uddelt to gange om året og anerkender de bedst præsterende produkter og løsninger gennem en række omfattende tests, som udføres på en bred vifte af produkternes vigtigste egenskaber for kunderne.

“Vi er meget stolte over, at BLI har anerkendt vores imageRUNNER ADVANCE office-serie som deres ’Line of the Year’ i 2016, men også over de andre ’Pick Awards’ på tværs af vores nøglesegmenter. Siden 2010 har Canon modtaget over 100 store industri Awards for vores office-teknologi,” forklarer Thomas Kronbo, Marketing Manager hos Canon.

”Dette bekræfter Canons position som markedsleder med det stærkeste og mest omfattende udbud af business dokument-teknologier. Hos Canon kombinerer vi de bedste teknologier, mennesker og processer for at tage os af vores kunders udfordringer og omkostninger ved dokumenter i ethvert kontormiljø. ”