Erhverv

Online samarbejde og dokumentdeling

Har du nogensinde haft svært ved at finde et dokument? Har du måttet vente dage eller uger på manuel godkendelse? Med Canons online-værktøj til samarbejde og dokumentdeling kan du og dine kolleger samarbejde mere effektivt ved hjælp af simpel online-fildeling og digitale arbejdsgange.

Dine udfordringer

  • Reduceret produktivitet på grund af tidskrævende manuelle godkendelser og arbejdsgange
  • Tab af data pga. manglende formelle backup af data og/eller genoprettelse efter nedbrud
  • Sikring af, at den seneste version af et dokument anvendes
  • Høje omkostninger i forbindelse med fysisk lagring på tværs af flere steder

Vores løsning

Gem alle dine dokumenter i cloud'en, og hent dem fra enhver internetkompatibel enhed. Beskyt dine dokumenter med Canons dobbelte datacenteropsætning for at gemme og sikkerhedskopiere dine dokumenter.

Fordelene

Spar tid på at søge efter oplysninger med enkle tekstsøgninger på tværs af alle dine dokumenter.

Beskyt dine dokumenter ved at give brugerne klart definerede adgangsrettigheder til at få vist, redigere, printe og distribuere oplysninger.

Du kan sikre overholdelse af lovgivningen ved at overvåge dokumenter for at sikre, at den nyeste version anvendes.

Reducér omkostningerne ved at gemme alle filer elektronisk og få vist dokumenter i alle formater med et enkelt klik.

Find ud af mere

Canon er medlem af Executive Leadership Council i Association of Information and Image Management – AIIM.

AIIM Executive Leadership Council samler de dygtigste tænkere, bedste fagfolk og ledere inden for information management for at diskutere, definere og angive fremtiden for information management.